AndroidHealthClinic

log chrisk

Daarom heeft al dat gejank door bepaalde leden hier geen zin en zorgt het alleen maar voor ergernis aan beide kanten.

Het helpt niet, maakt het alleen maar erger en waarvoor? "De waarheid zeggen blablabla" hou gewoon op.
Nee slachtofferrol en alles goedpraten ga je ver mee komen.

Hoeft niet bang te zijn dat ik stop hoor. Waarheid is hard en die mag gezegd worden, net zo min als jou log het uwv logboek kan worden aangezien je elke 2 dagen een nieuw kwaaltje hebt.

UWV heeft niks met kwaaltjes te maken en ik heb niks met UWV te maken en ik heb helemaal niet elke 2 dagen een nieuw kwaaltje. Je bent gewoon een bitter persoon die liever iemand naar de afgrond pest dan z'n domme b**kes houdt.

Ohja ik heb altijd beestjes gehad dat ontbreekt nu ook. Maar om nou nieuwe te nemen, zelfs als dat aan mij was.. Het is toch niet hetzelfde als die ik had.
Je krijgt vanzelf weer beestjes als je je uitleeft in de stad. Ga lekker op terrasje zitten en geniet van rokjesdag, en wat je boeit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.446
Minder/niet op ze reageren scheelde geloof ik wel.

• #2.449
Ga je dan meer rustdagen doen of geen echte fullbody?
Fullbody zou zijn om de stap naar meer rustdagen tov nu te maken. Met nog meer gehele rustdagen kan ik niet alles kwijt. Meer rustdagen per spiergroep kan wel, 2x4 split, maar dan wordt het dus weer dagelijks trainen.

• #2.450
Fullbody zou zijn om de stap naar meer rustdagen tov nu te maken. Met nog meer gehele rustdagen kan ik niet alles kwijt. Meer rustdagen per spiergroep kan wel, 2x4 split, maar dan wordt het dus weer dagelijks trainen.

Zolang je daarmee wel voldoende hersteld en je het zelf wilt doen, zou ik dat gewoon doen.

Gewoon doen zoals ik, topic ban geven. Sommige gaan dan wel janken in andere topics tegen je, want doet ak nu ook, maar wat een rust in mijn log :D
Ik ga het niet tellen, maar je hebt zeker weten dit jaar alleen al 10 kwaaltjes gehad.
Jou log is ook niet interessant, wellicht wat sensatie maar niemand lees jou dagboek om er wat van te leren hoor, ben maar niet bang.

Maja uiteraard het zit jou ook altijd tegen lijkt het wel.

Ik ga het niet tellen, maar je hebt zeker weten dit jaar alleen al 10 kwaaltjes gehad.
Jou log is ook niet interessant, wellicht wat sensatie maar niemand lees jou dagboek om er wat van te leren hoor, ben maar niet bang.

Maja uiteraard het zit jou ook altijd tegen lijkt het wel.

Ik heb een buldging disc die dit jaar begonnen is. Niks anders, maar jij weet nog 9 andere dingen dus..vertel, laat ons weer eens lachen :D

• #2.454
Gewoon doen zoals ik, topic ban geven. Sommige gaan dan wel janken in andere topics tegen je, want doet ak nu ook, maar wat een rust in mijn log :D
Ik probeer me voor te stellen dat het mogelijk is om zo positief te reageren dat zulke mensen geen effect hebben.

Hoe zou boeddha omgaan met nare mensen?

• #2.457
  • #2.460
Kon ik maar als boeddhist leven. Beetje krachttrainen, beetje combat martial arts, schiettraining, voor als er een invasie van buitenlanders of tyrannissche overheid komt.

Terug
Naar boven