Dit begrijp ik 100%.
Het rotte is alleen dat de maatschappij wel aan het veranderen is, maar dit zodanig traag gaat dat de complete verandering hoogstwaarschijnlijk niet in ons leven compleet zal zijn.
Maskeren is, op z'n minst gezegd, vermoeiend. Ikzelf kan het wel, maar als dit te veel/te langdurig/te vaak is, ben ik overprikkeld, oververmoeid, hoofdpijn en migraines en over langere tijd depressie. Dus ik snap jou hierin wel.
Als ik zo lees, dan denk ik dat we ('forumleden hier', maar ook jijzelf zeker) moeten accepteren dat dit 100% een 'geval' van niet kunnen werken (zonder specifieke en individueel gerichte aanpassingen/eisen) is en niet een geval van 'niet willen tenzij iedereen doet wat je wilt'.
Ik vind die twee namelijk heel verschillend.
Zoals ik lees, val jij niet in de categorie dat je niet wilt werken tenzij iedereen doet wat jij wilt.
Imho val jij in de categorie dat je niet kunt werken tenzij je de juiste aanpassingen en omgeving hebt.
Daardoor komt kritiek, rotte opmerkingen en negativiteit ook harder aan..en begrijpelijk, want dat is gewoon 'ableisme'..