Omdat hij alleen én 100% remote én als programmeur kan werken.Wat is dat voor vraag? Hoezo zou hij niet kunnen werken? Leg dat eerst maar uit en met legitieme argumenten aub, geen dingen die die zichzelf aanpraat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij alleen én 100% remote én als programmeur kan werken.Wat is dat voor vraag? Hoezo zou hij niet kunnen werken? Leg dat eerst maar uit en met legitieme argumenten aub, geen dingen die die zichzelf aanpraat
Ahja ik kan ook zeggen dat ik (t/m afgelopen zaterdag oh nee vandaag nog) heb gewerkt en dan reacties krijg dat ik niet werk.
@SteksLigt niet aan jou, ligt aan DBB. Volgens hen werk je alleen als je 40+ uur per week werkt.
misschien, misschien. Misschien ook niet .. dat weet jij. Maar als dat zo zou zijn had je daar al hulp voor gezocht. Maar daar zie jij vast het nut niet van inWaarom denk je dat ik m'n zolderkamertje niet uit ben geweest en niks heb meegemaakt?
Misschien is het wel als opgelopen traumas te beschrijven.
Dat kan, ik hoop dat je je heel goed voelt door dat te zeggen. Leverde vast veel opAhja ik kan ook zeggen dat ik (t/m afgelopen zaterdag oh nee vandaag nog) heb gewerkt en dan reacties krijg dat ik niet werk.
Nou, eerlijk gezegd ervaar ik wat jij zegt niet zozeer als kritisch denken, maar meer als redeneren en theoretiseren.Oh ik snap die vraag niet helemaal? Dacht/hoopte dat ik het al behandelde met de posts over kritisch denken. Kun je de vraag anders stellen?
Dat denk ik wel ja, maar wat ik mezelf af vraag is of het bij jou in balans is.Is kritisch zijn/kijken naar dingen geen inherente eigenschap die je altijd in balans overal bij hoort toe te passen?
Ligt niet aan jou, ligt aan DBB. Volgens hen werk je alleen als je 40+ uur per week werkt.
Ja? Ik heb niets tegen mensen die minder dan 40 uur per week werken. Een fulltime baan is in veel gevallen niet eens 40 uur en zowel mijn vrouw als ik werken parttime. Met als kanttekening dat we daarmee prima rond komen, niet onderhouden worden door de staat en zodra dat wel dreigt te gebeuren we er alles aan zouden doen om meer inkomen te genereren.
Dat kan, ik hoop dat je je heel goed voelt door dat te zeggen. Leverde vast veel op
Nee, wilde inderdaad even lachen om jouw post.Kun je mijn vragen nu beantwoorden of wilde je even leuk lachen voor niemand?

Goede conclusie, klopt helemaal!Even laten zien dat je tegen mensen met beperkingen bent? Goed van je hoor![]()
Nee ik weet het niet. Maar als dat zo is dan is jullie commentaar direct contra-productief.misschien, misschien. Misschien ook niet .. dat weet jij.
En dit jou?Dat kan, ik hoop dat je je heel goed voelt door dat te zeggen. Leverde vast veel op
Is dat niet onderdeel van kritisch denken? Critical thinking skills? Logica en reden toepassen.Nou, eerlijk gezegd ervaar ik wat jij zegt niet zozeer als kritisch denken, maar meer als redeneren en theoretiseren.
Daarom heb ik voor mijn gevoel nog geen antwoord op mijn vraag, maar hierbij nogmaals naar aanleiding van iets wat je zelf zegt:
Omdat ik zo ben, dat is een gegeven. Een persoonlijkheidseigenschap? Nu zeg ik niet dat dat niet een klein beetje kan veranderen, maar ik stel het zo even voor als een observatie geen keuze.Dat denk ik wel ja, maar wat ik mezelf af vraag is of het bij jou in balans is.
Je gaf aan dat je hyper kritisch op jezelf bent, en ik vraag mezelf af waarom.
Als het je op een manier naar jezelf kijkt die een negatieve invloed heeft op je gemoedstoestand lijkt me niet in balans.
Wat ik mezelf af vraag is waarom je het dan toch doet.
Dat kun je zelf bepalen door te kijken waar ik mij inhoudelijk op hun reacties stort, middels logisch en onderbouwd redeneren, (kritisch) of enkel op de persoon speel ea drogredenen gebruik. (kritiek)Denk je daarnaast dat je met die hyper kritische bril wel op een eerlijke manier naar anderen kan kijken?
Niemand is zonder beperkingen, ík constateer bij jou een verlaagd empathisch vermogen waar sommigen de draak mee willen steken.
Ging mij even om de 40 uur grap.Ja? Ik heb niets tegen mensen die minder dan 40 uur per week werken. Een fulltime baan is in veel gevallen niet eens 40 uur en zowel mijn vrouw als ik werken parttime. Met als kanttekening dat we daarmee prima rond komen, niet onderhouden worden door de staat en zodra dat wel dreigt te gebeuren we er alles aan zouden doen om meer inkomen te genereren.
Nee, maar dat maakt voor mijn vraag eigenlijk weinig uit.
Dat je zo bent heb ik door. Wat ik probeer is bij de volgende laag te komen.
Ik kan zelf een conclusie trekken, maar ik vroeg je om jouw eigen visie.Dat kun je zelf bepalen door te kijken waar ik mij inhoudelijk op hun reacties stort, middels logisch en onderbouwd redeneren, (kritisch) of enkel op de persoon speel. (kritiek)
Het gaat niet om de situatie, het gaat om hoe er mee omgegaan wordt.Ging mij even om de 40 uur grap.
Maar ja ik vind het prima van je man. Van mij zou je geen belasting moeten hoeven betalen, of mogen aangeven dat jouw bijdrage niet bij mij komt. En ik hoop dat jij of je naasten nooit in zo'n situatie als de mijne komen. Alleen mijn belasting mag daar van mij best naartoe. Had ik wel liever vrijwillig in een maatschappelijk potje daarvoor gestopt, dan onder dwang, maar soit.
Of de gelukszoekers uit landen ver hier vandaan.Hé Chris, even wat anders. Was jij nu een voorstander van woke, of niet?
En de jongeren van nu, had je daar niet een uitgesproken mening over? Vooral de mentaliteit?