AndroidHealthClinic

log chrisk

Het gaat niet om de situatie, het gaat om hoe er mee omgegaan wordt.

Wel tof doen dat je 7 dagen per week kunt trainen en honderden zo niet duizenden uren YT filmpjes over filosofie kunt uitpluizen en pochen over je aim kwaliteit in games, maar te belazerd zijn om kranten of post te bezorgen.

Ik hoop dat als ik of mijn naasten nooit in zo'n situatie als de jouw komen er iemand is die mij of mijn naasten een schop onder mijn of hun hol komt geven.

Vergelijk je nou serieus een paar oefeningen per dag doen en internetten met fysiek en mentaal zwaar werk?

Ik ben er benieuwd naar, omdat ik het interessant vind hoe dat conflict opgelost werd en of die resolutie naar ieders wens was. Ik vind eventuele autoriteit/machtsdynamieken of juist autonomie, die wisselzijdes, daarin interessant.
Leuk voor je maar ik ga jou niet faciliteren in je behoeftes, zeker niet wanneer je de rest van mijn bericht negeert.

Mijn driejarige zoontje begon onnodig te jammeren en te huilen tijdens het avondeten, terwijl ik zijn favoriete maaltijd had gemaakt. Gaf hem een ferme waarschuwing dat ik geen chrisk’s in dit huishouden tolereer. Meneer zei sorry en at toen netjes zijn bordje op.

Gerum 't kindje dadelijk zonder tandjes omdattie z'n bord moest opeten :(

Anyway, punt blijft dat als je wat oefeningen elke dag kunt doen en stil op je stoel uren kunt internetten, het niet wilt zeggen dat je ineens elke dag, ongeacht het weer, uren kunt lopen met een zware tas of wagentje.

Maar goed, misschien heb ik het nu tegen mensen die of niet weten hoe zwaar het kan zijn, of om welke reden dan ook neerkijken op postbezorgers..of misschien ben ik gewoon te dankbaar voor de mensen die het doen.

Anyway, punt blijft dat als je wat oefeningen elke dag kunt doen en stil op je stoel uren kunt internetten, het niet wilt zeggen dat je ineens elke dag, ongeacht het weer, uren kunt lopen met een zware tas of wagentje.

Maar goed, misschien heb ik het nu tegen mensen die of niet weten hoe zwaar het kan zijn, of om welke reden dan ook neerkijken op postbezorgers..of misschien ben ik gewoon te dankbaar voor de mensen die het doen.
Verdiep jij je eerst in zijn trainingsregiem en de gewichten die hij verplaatst.

Is degene die zich te goed voelt voor bepaalde arbeid niet degene die neerkijkt op de beoefenaars?

Lastig om mij te verdiepen in zijn trainingen als menig persoon hier zijn/haar gal komt uitkotsen over/tegen Chrisk..

Interessant log. Druk hier :popcorn2:

Terug
Naar boven