- Waardering
- 27.841
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
30 pagina’ s verder vanaf vrijdag…
Mijn popcorn is al op, schuif eens wat door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 pagina’ s verder vanaf vrijdag…

Nee, ze worden postbezorger genoemd.Postbezorgers worden door PostNL nog gewoon postbodes genoemd.
Dat bestaat dus niet meer, het is een bijbaan.Maar goed, het is niet zwaar om uren in weer en wind of bloedhete dagen van woning naar woning te lopen met post.
Nee, je hebt het fout.
Serieus? Ik heb op mijn 15de een krantenwijk gehad, moest 6 dagen in de week kranten bezorgen op mijn fiets. Eerst ophalen bij het centrale ophaalpunt, vervolgens 30 minuten fietsen naar mijn wijk, dan ongeveer anderhalf uur krantenlopen en dan naar huis fietsen, nog iets van 20 minuten. Door weer en wind, herfst, winter, zomer. Voor iets van 130 gulden per maand of zo.Postbezorgers worden door PostNL nog gewoon postbodes genoemd.
Maar goed, het is niet zwaar om uren in weer en wind of bloedhete dagen van woning naar woning te lopen met post.
Prima.
Dan heb ik gewoon een andere mening![]()

Nee, ze worden postbezorger genoemd.
Vacatures in bezorging en sortering | PostNL
Op zoek naar een parttime baan? Word postbezorger, pakketbezorger of ga aan de slag in onze sorteercentra. Bekijk onze vacatures.www.postnl.nl
Dat bestaat dus niet meer, het is een bijbaan.
Nee, je hebt het fout.

Serieus? Ik heb op mijn 15de een krantenwijk gehad, moest 6 dagen in de week kranten bezorgen op mijn fiets. Eerst ophalen bij het centrale ophaalpunt, vervolgens 30 minuten fietsen naar mijn wijk, dan ongeveer anderhalf uur krantenlopen en dan naar huis fietsen, nog iets van 20 minuten. Door weer en wind, herfst, winter, zomer. Voor iets van 130 gulden per maand of zo.
Doe eens even normaal en houd op met die jongen (of eigenlijk grown-ass man) naar de mond te praten.![]()
Hoe lang heb je het gedaan?Ik heb op mijn 15de een krantenwijk gehad, moest 6 dagen in de week kranten bezorgen op mijn fiets. Eerst ophalen bij het centrale ophaalpunt, vervolgens 30 minuten fietsen naar mijn wijk, dan ongeveer anderhalf uur krantenlopen en dan naar huis fietsen, nog iets van 20 minuten.
25 uur pw post bezorgen!Dat is 9 uur?
Ik heb het over post bezorgers die 25 uur pw werken.
Ik zei letterlijk..NIET een krantenwijk nee.
Ooh men als mensen hier postbode al een zwaar beroep vinden…..
Geen redden meer aan.
Hier zie je wat voor gewichten hij verplaatst.Lastig om mij te verdiepen in zijn trainingen als menig persoon hier zijn/haar gal komt uitkotsen over/tegen Chrisk..
25 uur pw post bezorgen!
Meid, overleven die mensen dat wel. Wat een zwaar leven zeg!
Denk dat jij over het algemeen geen goede graadmeter bent mbt wat een zwaar beroep is. Je werkt immers 8uur pw geen idee als wat.Het is geen zwaar beroep, maar het is IMHO wel zwaar werk, vooral als je het gaat vergelijken met uren op de computer rondkijken.
Hier zie wat voor gewichten hij verplaatst.
![]()
Denk dat jij over het algemeen geen goede graadmeter bent mbt wat een zwaar beroep is. Je werkt immers 8uur pw geen idee als wat.
Kan me hierin vergissen hoor!
Je vond het lastig om je erin te verdiepen dus ik dacht laat ik haar even helpen, ik ben de rotste niet.
Hell maak jezelf nou niet druk straks ga je stress eten en weten allemaal hoe dat afloopt.En..?
Ten eerste zijn er geen officiële zware beroepen in Nederland.
Ten tweede zei ik niet dat dit een loodzwaar beroep is, want ik weet heel goed dat er tientallen beroepen zijn die veel en veel zwaarder zijn.
Ten derde werd er gezegd dat als je kunt internetten en kunt trainen, je ook post kunt bezorgen. Die vergelijking vind ik gewoon debiel.
En als laatste, 'geen idee als wat'; bek dicht dan?
Hoe kan er dan wel een zwaarwerkregeling zijn?Ten eerste zijn er geen officiële zware beroepen in Nederland.
Postbezorgen was één van de aangedragen opties, betekent het feit dat je je alleen daarop richt dat de andere werkzaamheden wel valide opties zijn?Ten derde werd er gezegd dat als je kunt internetten en kunt trainen, je ook post kunt bezorgen. Die vergelijking vind ik gewoon debiel.