MuscleMeat

log chrisk

@chrisk ik vond dit wel een treffende metafoor

Inderdaad een hele goeie ja. Zag hem ook voorbij komen. Sterke boodschap, heel sterk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
@chrisk ik vond dit wel een treffende metafoor

Hallo, ik heb een ballon met uw naam er op.
9e6.jpg

• #3.145
Ik heb nu weer best wel eens dagen zoals na een comedown/dip van mdma, dat nare gevoel in je hoofd dat je alleen nog maar naar negatief over jezelf kan denken. Een soort hoofdpijn zonder de pijn. Kan dan niet eens normaal bedenken of het wel ok is om mensen die ik decennia ken een berichtje te sturen om gedag te zeggen of te feliciteren of ergens op mee te reageren in groepsapp.

Klinkt dat herkenbaar?

Volgens mij van de hooikoorts, of de medicijnen maar niet perse tegelijk met de irritaties en niesbuien of de inname.

Jajaja huisarts blabla. Ik weet het ook allemaal niet ben helemaal niet van het hulp vragen. Moet mij ook richten op wekelijks allemaal "sollicitatieactiviteiten" doen ja dat gaat lekker dan.

• #3.151
Jij wel, of is dat hoe je denkt dat die dip is?
Vroeger lang geleden eens wat geprobeerd bij het chillen. Daarom dacht ik laatst, het lijkt daar wel op. Maar dips kunnen natuurlijk verschillen per persoon.

Histamine - serotonine interactie is ook niet ver gezocht.

• #3.152
Mooie achterwaartse koprol gedaan met 56 kg toen ik voor triceps extensions ging liggen en het bankje plots naar decline klapte. 👌

Het Chris, goed nieuws voor jou!

De uitkomst zal zijn dat het prima werkt want in beide gevallen blijft men grotendeels werkloos.

• #3.159
Het Chris, goed nieuws voor jou!

Bij sommige gemeentes is het al zo. Overigens wordt ik nu niet door het uwv in de gaten gehouden.

Nou ja, de huidige sollicitatieplicht is toch al een wassen neus?
Nouja effectief is het niet. https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/zullen-we-de-ridicule-sollicitatieplicht-nu-eens-aanpassen

Ik vraag mij ook wel af wat nou echt de crux van de problemen voor mensen en werkgevers zijn om aansluiting te vinden.

Voor mij zou de bureaucratische controle wel tijd+energie+demotivatie schelen, maar ze proberen ook wel dingen te verzinnen om te helpen. Maarja hoe nuttig zijn die standaard uurtjefactuurtje adviseurs eromheen. Wel grappige projecten ook, erg makkelijk ondernemen wanneer de gemeente je klanten stuurt door mensen te dwingen.

Maar ook niet het gevoel dat er een eerlijke behandeling mogelijk is, met sommige opmerkingen/verwijten die ze maken.

• #3.160
Terug
Naar boven