XXL Nutrition

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
OHP bij legs gaat wel aardig qua belasting en hoeveelheid oefeningen in de training enzo.

Dus het is nu iets van

floor press
incline pushups
overhead extensions
lu raises

db seal rows
pullups
curls / db curls
face pulls

box squat
1h arnold press
//good mornings
//ham curls
1l calf raises

rest

incline press
decline pushups
lying extensions / pushdowns
lu raises

weighted chinups
inverted rows
db twist curls
rear delt flys

rdl
arnold press (nu standing)
front elevated rear lunge squat ofzo

rest

Wil ik eigenlijk die backs days nog weg krijgen zodat het eod trainen wordt. Misschien proberen eerst de lichte back day bij incline day samen te voegen.

• #3.184
Geprobeerd een afspraak met de huisarts te maken maar voor de assistente klonk het niet alsof dat nodig was, of voor welke zorgvraag dan of wat voor evt doorverwijzing. (en dat dat met 6 maanden wachttijd toch niet opschiet)

Zei ook "ja maar je kunt toch bij klanten aangeven dat je zelfstandig thuis werkt en ze bijvoorbeeld eens per maand ziet", "dat moet ook eigenlijk wettelijk"

Ja precies :o

En dat er niet iets mis met mij is dat ik zelfstandig wil werken.

:thinking:

Geprobeerd een afspraak met de huisarts te maken maar voor de assistente klonk het niet alsof dat nodig was, of voor welke zorgvraag dan of wat voor evt doorverwijzing. (en dat dat met 6 maanden wachttijd toch niet opschiet)

Zei ook "ja maar je kunt toch bij klanten aangeven dat je zelfstandig thuis werkt en ze bijvoorbeeld eens per maand ziet", "dat moet ook eigenlijk wettelijk"

Kijk online voor hulp(mij niet PM'en ermee). Soms is er dan sneller hulp en ook niet fysiek bezoek als je dat niet wilt, lijkt me soort videobellen. dat heeft mijn buurvrouw ook gedaan na de doos van haar man(covid slachtoffer) nu zit ik met de buurvrouw opgescheept, maar dat is een ander verhaal.

• #3.186
Kijk online voor hulp(mij niet PM'en ermee). Soms is er dan sneller hulp en ook niet fysiek bezoek als je dat niet wilt, lijkt me soort videobellen. dat heeft mijn buurvrouw ook gedaan na de doos van haar man(covid slachtoffer) nu zit ik met de buurvrouw opgescheept, maar dat is een ander verhaal.
Wat voor online hulp precies? Waarvoor? En waar vind ik dat?

Wat was je hulpvraag waarvoor je een afspraak wilde maken?

Maakt het uit aan wie het ligt als ze jou vervolgens niet inhuren?

Bijzondere teksten van de assistente, maar het is ook een reactie op jouw imput, geen idee...

• #3.190
Wat was je hulpvraag waarvoor je een afspraak wilde maken?
Ik weet niet, dat het allemaal niet gaat en ik ergens door niet op locaties wil werken wat werk krijgen/houden nogal lastig maakt. Er werd mij gezegd dat ik daarvoor de huisarts moest bellen.

Voor een huisarts wel, die gaat jouw potentiële opdrachtgevers niet behandelen of doorverwijzen.
Zou wel handig zijn als ze dat eens gaan doen!

Wat denk je gesprekje met een psycholoog ?

Ik weet niet, dat het allemaal niet gaat en ik ergens door niet op locaties wil werken wat werk krijgen/houden nogal lastig maakt. Er werd mij gezegd dat ik daarvoor de huisarts moest bellen.
Wat is allemaal? Wat de rest betreft snap ik de reactie van de assistente wel.

• #3.195
Wat denk je gesprekje met een psycholoog ?
Dat dacht ik inderdaad, of eerst met de huisarts bespreken wat er is om daaruit te bepalen wat voor iemand zou kunnen helpen. Zoiets of blijkbaar is er ook een soort persoon waar je mee kan praten over problemen met werk ed, POH-GGZ of POH-welzijn werd genoemd. Daar ook over gehad als mogelijkheden, met de uitkomst die ik hier heb geplaatst.

Wat bedoelde je precies met dat over hulp online?

Dat dacht ik inderdaad, of eerst met de huisarts bespreken wat er is om daaruit te bepalen wat voor iemand zou kunnen helpen. Zoiets of blijkbaar is er ook een soort persoon waar je mee kan praten over problemen met werk ed, POH-GGZ of POH-welzijn werd genoemd. Daar ook over gehad als mogelijkheden, met de uitkomst die ik hier heb geplaatst.

Wat bedoelde je precies met dat over hulp online?
Via videobellen oa. Dus niet fysiek bezoeken

• #3.197
Wat is allemaal? Wat de rest betreft snap ik de reactie van de assistente wel.
Depressief zijn, moeilijk wakker worden, die dingen vooral/erger met hooikoorts, dagstructuur niet bij werk kunnen passen of dat zulk soort dingen niet lukken, dat soort dingen genoemd.

• #3.198
Mag van mij ook offline als dat praktisch schikt, bellen is wel makkelijk. Maar dan moet je dus eerst met een doorverwijzing enzo voor afspraak met die psych hebben?
Ja, maar je kunt waarschijnlijk ook 1e gesprek (info) zonder verwijzing. Moet je zelf even opzoeken

Depressief zijn, moeilijk wakker worden, die dingen vooral/erger met hooikoorts, dagstructuur niet bij werk kunnen passen of dat zulk soort dingen niet lukken, dat soort dingen genoemd.
Vreemd dat depressief zijn geen reden is om de HA zelf te spreken. Ik zou morgen weer contact opnemen en zeggen dat he een afspraak wilt inplannen.

Terug
Naar boven