- Waardering
- 12.184
box squats op een bench, op een bankje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
box squats op een bench, op een bankje
Met je billetjes op de bank

Kijk online voor hulp(mij niet PM'en ermee). Soms is er dan sneller hulp en ook niet fysiek bezoek als je dat niet wilt, lijkt me soort videobellen. dat heeft mijn buurvrouw ook gedaan na de doos van haar man(covid slachtoffer) nu zit ik met de buurvrouw opgescheept, maar dat is een ander verhaal.Geprobeerd een afspraak met de huisarts te maken maar voor de assistente klonk het niet alsof dat nodig was, of voor welke zorgvraag dan of wat voor evt doorverwijzing. (en dat dat met 6 maanden wachttijd toch niet opschiet)
Zei ook "ja maar je kunt toch bij klanten aangeven dat je zelfstandig thuis werkt en ze bijvoorbeeld eens per maand ziet", "dat moet ook eigenlijk wettelijk"
Ja precies
En dat er niet iets mis met mij is dat ik zelfstandig wil werken.
![]()
Wat voor online hulp precies? Waarvoor? En waar vind ik dat?Kijk online voor hulp(mij niet PM'en ermee). Soms is er dan sneller hulp en ook niet fysiek bezoek als je dat niet wilt, lijkt me soort videobellen. dat heeft mijn buurvrouw ook gedaan na de doos van haar man(covid slachtoffer) nu zit ik met de buurvrouw opgescheept, maar dat is een ander verhaal.
Geprobeerd een afspraak met de huisarts te maken maar voor de assistente klonk het niet alsof dat nodig was, of voor welke zorgvraag dan of wat voor evt doorverwijzing. (en dat dat met 6 maanden wachttijd toch niet opschiet)
Zei ook "ja maar je kunt toch bij klanten aangeven dat je zelfstandig thuis werkt en ze bijvoorbeeld eens per maand ziet", "dat moet ook eigenlijk wettelijk"
Ja precies
![]()
Maakt het uit aan wie het ligt als ze jou vervolgens niet inhuren?Geprobeerd een afspraak met de huisarts te maken maar voor de assistente klonk het niet alsof dat nodig was, of voor welke zorgvraag dan of wat voor evt doorverwijzing. (en dat dat met 6 maanden wachttijd toch niet opschiet)
Ja precies
![]()
Voor een huisarts wel, die gaat jouw potentiële opdrachtgevers niet behandelen of doorverwijzen.Maakt het uit aan wie het ligt als ze jou vervolgens niet inhuren?
Ik weet niet, dat het allemaal niet gaat en ik ergens door niet op locaties wil werken wat werk krijgen/houden nogal lastig maakt. Er werd mij gezegd dat ik daarvoor de huisarts moest bellen.Wat was je hulpvraag waarvoor je een afspraak wilde maken?
Zou wel handig zijn als ze dat eens gaan doen!Voor een huisarts wel, die gaat jouw potentiële opdrachtgevers niet behandelen of doorverwijzen.
Maar daar vraagt hij dus niet om.
Wat is allemaal? Wat de rest betreft snap ik de reactie van de assistente wel.Ik weet niet, dat het allemaal niet gaat en ik ergens door niet op locaties wil werken wat werk krijgen/houden nogal lastig maakt. Er werd mij gezegd dat ik daarvoor de huisarts moest bellen.
Dat weet ie nietWat is allemaal? Wat de rest betreft snap ik de reactie van de assistente wel.

Dat dacht ik inderdaad, of eerst met de huisarts bespreken wat er is om daaruit te bepalen wat voor iemand zou kunnen helpen. Zoiets of blijkbaar is er ook een soort persoon waar je mee kan praten over problemen met werk ed, POH-GGZ of POH-welzijn werd genoemd. Daar ook over gehad als mogelijkheden, met de uitkomst die ik hier heb geplaatst.
Via videobellen oa. Dus niet fysiek bezoekenDat dacht ik inderdaad, of eerst met de huisarts bespreken wat er is om daaruit te bepalen wat voor iemand zou kunnen helpen. Zoiets of blijkbaar is er ook een soort persoon waar je mee kan praten over problemen met werk ed, POH-GGZ of POH-welzijn werd genoemd. Daar ook over gehad als mogelijkheden, met de uitkomst die ik hier heb geplaatst.
Wat bedoelde je precies met dat over hulp online?
Depressief zijn, moeilijk wakker worden, die dingen vooral/erger met hooikoorts, dagstructuur niet bij werk kunnen passen of dat zulk soort dingen niet lukken, dat soort dingen genoemd.Wat is allemaal? Wat de rest betreft snap ik de reactie van de assistente wel.
Mag van mij ook offline als dat praktisch schikt, bellen is wel makkelijk. Maar dan moet je dus eerst met een doorverwijzing enzo voor afspraak met die psych hebben?
Ja, maar je kunt waarschijnlijk ook 1e gesprek (info) zonder verwijzing. Moet je zelf even opzoekenMag van mij ook offline als dat praktisch schikt, bellen is wel makkelijk. Maar dan moet je dus eerst met een doorverwijzing enzo voor afspraak met die psych hebben?
Vreemd dat depressief zijn geen reden is om de HA zelf te spreken. Ik zou morgen weer contact opnemen en zeggen dat he een afspraak wilt inplannen.Depressief zijn, moeilijk wakker worden, die dingen vooral/erger met hooikoorts, dagstructuur niet bij werk kunnen passen of dat zulk soort dingen niet lukken, dat soort dingen genoemd.