Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe de assistente het naar die uitkering verwoord is eigenlijk dat ik wel met mensen durf om te gaan maar dat ik het werk gewoon maar niet wil, dat is ook niet handig, maar het komt bij beiden niet echt aan als ik probeer uit te leggen dat het volgens mij niet slechts een probleem van willen is. Heel raar eigenlijk ik kan dat zeggen en voorbeelden geven van depressief zijn of persoonlijkheid issues, maar dan gaan ze er toch over door alsof het een kwestie van willen is. Misschien snapt die POH-GGZ er wat van en kan die dat beter aangeven, hopelijk voor die verplichte cursus en gevolgen voor de uitkering.
En kom niet aan met "mentale struggles" want ik kan het ook en ik ben knettergek op papier.
Ik durf wel met mensen om te gaan, maar inderdaad. Ik heb wel in de mail van die cursus afzeggen e.e.a. praktisch omschreven misschien kan ik dat er bij nemen veel duidelijker gaat denk ik niet lukken.Probeer van tevoren (of gewoon zsm) op papier te zetten waarom je niet met mensen mensen om wilt/kunt/durft te gaan, wat er gebeurt als je dit wel doet. Ook met betrekking tot werken in bepaalde situaties, bepaalde uren, aantal uren etcetera.
Hoe je je voelt gedurende de dag.
Ik denk dat, omdat je zo lang geen hulp hebt gehad, je heel onbewust bent van je eigen (mentale) problematiek.
Je moet daar eerst goed bewust van worden, dan pas kun je naar anderen aangeven; dit is wat er mis is en hiervoor zoek ik een oplossing.
Hopelijk kan de POH ggz helpen!

Ik denk niet dat @Mindcontrol dat bedoelt, maar als je je niet aan de voorwaarden voor een uitkering kan of wilt houden heb je er gewoon geen recht op.Ja want iedereen met mentale struggles is hetzelfde natuurlijk. /s
Ik denk niet dat @Mindcontrol dat bedoelt, maar als je je niet aan de voorwaarden voor een uitkering kan of wilt houden heb je er gewoon geen recht op.
Jij kan niet lezen. En jij moet niet teveel denken.
Ik denk dat als je het vraagt hij zal zeggen dat niemand hetzelfde is.
Je hebt genoeg potentie maar bent gewoon tegendraads en niet meewerkend. Sorry maar dit is echt wel next level man.
En kom niet aan met "mentale struggles" want ik kan het ook en ik ben knettergek op papier.
Ik denk dat als je het vraagt hij zal zeggen dat niemand hetzelfde is.
Je bedoelde het misschien niet, maar in mijn ogen insinueerde je het wel.Ik bedoel niet letterlijk dat hij zegt dat iedereen hetzelfde is.. ik bedoel dat hij insinueert dat chrisk kan werken want mindcontrol kan dat ook ondanks knettergek te zijn.
Dat is BS
Je bedoelde het misschien niet, maar in mijn ogen insinueerde je het wel.
Ik zeg wat ik zeg. En als jij goed leest wat ik zeg dan zie je het staanHier zeg je toch in principe dat Chrisk wel kan werken want jij kan het ook ondanks dat je knettergek bent..?
Of is dit weer een gevalletje 'ik zeg wat ik niet denk en zeg niet wat ik denk'?
Ik zeg wat ik zeg. En als jij goed leest wat ik zeg dan zie je het staan
Ik zeg alles wat ik denk. Vandaar mijn vele confrontaties met mensen.
Als hij assertief genoeg is om een verplichte cursus af te zeggen waar je uitkering mee op het spel staat, en assertief genoeg om dwars tege de begeleiding in te gaan dan kun je mijn inziens gewoon werken , al is het magazijn werk of whatever. Meneer is gewoon kieskeurig en onwelwillend en denkt bijzonder te zijn met zijn talenten en eisen. Daar zijn we volgens mij al 3 jaar over uit.

De uitkeringsinstantie denkt er net zo over als ik blijkbaar.
De uitkeringsinstantie denkt er net zo over als ik blijkbaar.
En als ik weer niet ga, terwijl er dus niks van de problemen is opgelost, wordt de uitkering stopgezet dus dat wordt nog leuk.
Jawel anders dreigen ze niet met stopzetting van zn uitkering als hij er wel aanspraak op zou maken he slimme.