Jawel anders dreigen ze niet met stopzetting van zn uitkering he slimme
Dreigen met stopzetten vanwege het niet aangaan van een cursus is anders dan dat hij in jouw bekrompen mening wel kan werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel anders dreigen ze niet met stopzetting van zn uitkering he slimme
Dan zijn ze dus van mening dat hij het dus zelf kan omdat hij assertief genoeg is om niet mee te werken.Dreigen met stopzetten vanwege het niet aangaan van een cursus is anders dan dat hij in jouw bekrompen mening wel kan werken.
leg uitWat mindcontrol zegt (waar ik op reageerde) en wat chrisk zegt (wat jij nu aanhaalt) zijn niet hetzelfde.
Dan zijn ze van mening dat hij het dus zelf kan omdat hij assertief genoeg is om niet mee te werken
Hier;
Dreigen met stopzetten vanwege het niet aangaan van een cursus is anders dan dat hij in jouw bekrompen mening wel kan werken.
Waar haal je de kennis vandaan dat hij niet kan werken?Dreigen met stopzetten vanwege het niet aangaan van een cursus is anders dan dat hij in jouw bekrompen mening wel kan werken.
Ik heb zelf in een uitkering gezeten en ik heb ook vaak zat niet meegewerkt en zo is mij dit uitgelegd toendertijd. Dit is de beredenatie van een uitkeringsinstantie, niet de mijne.Zo werkt het helaas niet. Het stopzetten vanwege het niet meedoen met voorwaarden, is niet hetzelfde als iemand in staat om te werken stellen.
Zijn ook twee verschillende instanties, maar dat weet jij zelf ook wel.
Waar haal je de kennis vandaan dat hij niet kan werken?
Ik heb zelf in een uitkering gezeten en ik heb ook vaak zat niet meegewerkt en zo is mij dit uitgelegd toendertijd. Dit is de beredenatie van een uitkeringsinstantie, niet de mijne.
Is maar net welke persoon je er als manager krijgt. Ik had eerst eentje die vond dat ik passend werk mocht zoeken, toen werd ik plots over gezet naar deze die mij wil dwingen.De uitkeringsinstantie denkt er net zo over als ik blijkbaar.
Maar hoe kan het dan de bekrompen mening van @Mindcontrol zijn?Zei ik dat hij niet kan werken? Nee dat zei ik niet.
Maar hoe kan het dan de bekomen mening van @Mindcontrol zijn?
Dat klopt. Je bent overgeleverd aan de nukken van de persoon die je voor je hebt. Maar bedenk jezelf, jij bent voor levensonderhoud afhankelijk van hun en hun totaal niet van jou. Dus soms kun je beter schikken.Is maar net welke persoon je er als manager krijgt. Ik had eerst eentje die vond dat ik passend werk mocht zoeken, toen werd ik plots over gezet naar deze die mij wil dwingen.
Dat nog eens los van dat ik eigenlijk ondernemer ben en de daarbij behorende BBZ uitkering hoor te krijgen waarmee je gewoon verder mag met je onderneming, maar de laatste persoon die dat beoordeelde en tegen de positieve beoordeling van zijn voorgangers in ging deed zijn werk niet zo goed en was ook niet zo empathisch.
Jij beweert dat.
Ik ben het niet met jouw bewering eens.Hij geeft zijn mening. Hoe moet ik weten hoe dat zijn mening is?

Ik ben het niet met jouw bewering eens.
Je bent jezelf weer aardig aan het klemlullen en Chris schiet hier ook niets mee op.
![]()
Jouw bekrompen visie bedoel je?
Het lijkt mij wel nog afhankelijk van dat POH-GGZ gesprek?
Ik weet het niet het zou toch raar zijn als je ergens voor meld het niet te kunnen, er ziek voor meld als het ware, om dat dan te erkennen en je naar een zorgprofessional te laten gaan maar ook te gaan dreigen dat je het alsnog moet doen.
Hoewel ik eigenlijk denk dat die hele (af)melding en uitleg van mij vooraf niet gelezen is.