Het nuttiger zit wmb in het oproepen om in ieder geval iets te gaan doen
Dus zijn mijn opmerkingen wel nuttiger want ik geef dus duidelijk aan wat hij kan gaan doen. De rest wat je zegt is kinderachtig, zeker voor jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het nuttiger zit wmb in het oproepen om in ieder geval iets te gaan doen
Die "stoornis" zorgt ervoor dat ik niet week.word van een zielig verhaal maar des te beter de bullshit eruit kan vissen. Heeft niks met begrip of onbegrip te maken.Bovendien heeft een daarvan een anti sociale stoornis die zijn opvattingen kleurt, daar kan ik helemaal niks aan doen. Wellicht een punt van zorg voor wiens standpunten daarmee overeenkomen.
En sommigen willen gepamperd worden tijdens het zwelgen.Zelf vind ik het uiteindelijk prettiger als iemand mij motiveert en stimuleert dan iemand die alleen maar bevestigt hoe zwaar ik het heb.
Waarschijnlijk wel aangezien hij alles op een omgekeerde manier interpreteert.
Zo zie jij datWaarschijnlijk wel aangezien hij alles op een omgekeerde manier interpreteert.
Scherp.
En dat voor 02:30 uur slaap 😌
Ons brein is toch ook fysiek. En vind je dan het gebrek van empathie van @Mindcontrol ook onwil is? Of wel dat het door zijn stoornis niet anders kan?Daar kun jij helemaal niet over oordelen, dat jij vindt dat het geen betekenis voor jou heeft is niet relevant want jij bent niet objectief in deze.
Jij hoeft daar inderdaad niks mee...
Omdat het fysiek ook niet kan. Jij kan fysiek wel dingen maar wil mentaal niet, dat is tot op zekere hoogte wel degelijk onwil.
Zo zou je het kort door de bocht kunnen zeggen. De stoornis is de oorzaak en door mijn onwelwillendheid om eraan te werken of beter te maken zal het zo blijven. Ik had nog zoveel opties om te verbeteren maar ik vind het best.Ons brein is toch ook fysiek. En vind je dan het gebrek van empathie van @Mindcontrol ook onwil is? Of wel dat het door zijn stoornis komt?
Zo zou je het kunnen zeggen. De stoornis is de oorzaak en door mijn onwelwillendheid om eraan te werken of beter te maken zal het zo blijven.
Ja prima ik heb erover gedacht en die gedachten gereageerd.Iedereen heeft gekleurde opvattingen, jij ook. Misschien houd jij jezelf wel heel erg voor de gek, misschien ook niet. Soms kan het helpen hier met iemand kritisch naar te kijken.
Ik zie de opmerking van @Gremlin vooral als een denkvraag. Die hoef je niet hier te beantwoorden, maar ik kan me voorstellen dat die ergens in een traject een keer aan bod komt.
Ik hoef niet gemotiveerd te worden, dat denken gaat vind ik voorbij aan wat ik aangeef.Ik zei "nuttiger", iets wat iemand anders bewust verkeerd weergeeft zodat ze lekker kan stropoppen, ze doet niets anders dan verdraaien, uit context halen en cherry picking zodat ze kan zwelgen in haar eigen gelijk. Het nuttiger zit wmb in het oproepen om in ieder geval iets te gaan doen, maar misschien lees ik het teveel door een roze bril. Zelf vind ik het uiteindelijk prettiger als iemand mij motiveert en stimuleert dan iemand die alleen maar bevestigt hoe zwaar ik het heb
Oh zou er nog wel iets aan te doen zijn? Dat je weet maar niet wilt doen?Zo zou je het kunnen zeggen. De stoornis is de oorzaak en door mijn onwelwillendheid om eraan te werken of beter te maken zal het zo blijven.
Scherpe kantjes ervan af, hooguit en dat vond de psychiater toendertijd al ambitieus bij mij.Oh zou er nog wel iets aan te doen zijn? Dat je weet maar niet wilt doen?
Niet mijn probleem🤡
Ohja interessant.Scherpe kantjes ervan af, hooguit en dat vond de psychiater toendertijd al ambitieus bij mij.
Kwa omgang met anderen valt er nog wat te halen maar heb al Goldstein training en andere sociale vaardigheidstrainingen gevolgd die weinig uithaalden evenals verplicht opgelegde agressie regulatie trainingen, die wel wat hebben uitgehaald in praktijk maar in mn hoofd ben ik nooit veranderd kwa denkpatronen en gedachtes. Ik kan het gewoon prima reguleren in de praktijk. Een hoogfunctionerende socio/psychopaat heet zoiets in de DSM dacht ik.
Ik maak van mn stoornis iig geen stok om mee te slaan om niet te kunnen functioneren.
Plus dat ik het persoonlijk niet als stoornis maar als gave zie. Het heeft ook grote voordelen imo. Ik heb het gewoon omgezet naar iets waar ik verder mee kan komen.
Onmogelijk.Ohja interessant.
Maar gebrek aan empathie hebben maakt het natuurlijk moeilijk om anderen in bepaalde dingen te kunnen begrijpen.