MuscleMeat

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
AM

bench, bridged decline, close grip, paused
116 x 6-6-6-6-6-

incline, paused
76 x 9-9-9-9-9-

Laatst bewerkt:
PM

side raises, seated, deadhang
15+ x 20-20-20-20--

facepulls, cable, lying
x ---

pulldown, one hand
67.5 x 6-----

db row, one hand
-

curls, leaning sideways, one arm
22.5 x 8-8-8-8--

arnold press, standing, paused
30+ x 8-8-8-8-8-

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 8-8-8-8--

upright rows, ez bar
41 x 20-20-20---

Volgende week barbell ohp en dan wekelijks afwisselen?

atg squat, paused, nylon belt
21 x 4
41 x 4
61 x 4
81 x 4
101 x 4
121 x 4

Laatst bewerkt:
AM

incline
101 x 8 -5-5-5-5-5 // PR

pushups, paralettes, paused
+0 x 22-18-15-15--

Volgende week dips en dan pushups/dips wekelijks afwisselen.

Laatst bewerkt:
PM

side raises, seated, deadhang
12.5+ x 25-26-27-30--

facepulls, cable, lying
x ---

Lange pauze tussen je 2e en 3e oefening :p

Sliep weer een stuk door de wekker heen en was daarna erg moe s'ochtends dus lukte nog niet om 10 uur te beginnen zodat ik niet zo laat klaar hoef te zijn.

db ohp, one hand, seated, paused
37.5 x 6-6-6-5--

pushdown
50 x ---

upright rows, bands
ry+ x 25-20--

Extreem moe en slap.

Iemand die extreem slap is doet geen OHP met één 37.5 kg DB :)

Pff ik weet niet hoe ik nog pulls moet/kan trainen. RDL binnen is te licht om nuttig te zijn. Buiten in de schuur is sowieso kut om op te stellen en worden dan zware block pulls of gewone deadlifts. Moet ik naar high reps met 220+ gaan? 180x20? Pffff.

Een platform maken en dan met bands gaan werken?

Een platform maken en dan met bands gaan werken?
Bands zie ik het nut niet van in. Onderin is dan lichter dus dat deel van de beweging doe je voor niks en lockouts trainen heeft weinig zin. Heb je geen platform voor nodig trouwens, gewoon op de bands staan.

Kan soms ook met zware DB's of KB's.

Chains een optie?
Hetzelfde bezwaar als bands.
ROM vergroten met snatch grip of deficit?
Ik weet niet of ik daar meer aan heb. Maakt er eigenlijk meer een squat van, die doe ik al. Ik vind de RDL beweging wel erg nuttig zoals die is maarja waartoe ga ik mezelf nog zetten met de gewichten die ik al heb gedaan. Om te behouden ga ik dat ook niet de rest van mijn leven elke week blijven herhalen.
Ja doe ik wel eens en is wel leuk voor explosiviteit maar evenaart natuurlijk niet wat een 220x10 of 180x20 blockpull oplevert. Kan 'high' pulls met 140-150 maar natuurlijk niet voor de reps die ik daarmee kan RDLen dus als stimulans stelt het dan weinig voor.

Bands zie ik het nut niet van in. Onderin is dan lichter dus dat deel van de beweging doe je voor niks en lockouts trainen heeft weinig zin. Heb je geen platform voor nodig trouwens, gewoon op de bands staan.

Hetzelfde bezwaar als bands.

Ik weet niet of ik daar meer aan heb. Maakt er eigenlijk meer een squat van, die doe ik al. Ik vind de RDL beweging wel erg nuttig zoals die is maarja waartoe ga ik mezelf nog zetten met de gewichten die ik al heb gedaan. Om te behouden ga ik dat ook niet de rest van mijn leven elke week blijven herhalen.

Ja doe ik wel eens en is wel leuk voor explosiviteit maar evenaart natuurlijk niet wat een 220x10 of 180x20 blockpull oplevert. Kan 'high' pulls met 140-150 maar natuurlijk niet voor de reps die ik daarmee kan RDLen dus als stimulans stelt het dan weinig voor.
Dit is alles waar ik op kan komen zonder dat je meer volume gaat doen.

Het staat nogal ver af van mijn eigen trainen, interesses en gebrekkige ervaring, waar het halen van een (estimated) 1RM van 180kg (4 plates) en/of 2-2,5xBW een einddoel is op de DL. Daarmee is het niet minder interessant.

Dan gebruik je lichte bands die al iets op spanning zijn.

Dan gebruik je lichte bands die al iets op spanning zijn.
Of geen bands zodat er spanning door de hele beweging is :P

Het wordt er ook niet prettiger op, of beter vol te houden, als het bovenin nog steeds zo zwaar uit te locken of vast te houden is.

Dit is alles waar ik op kan komen zonder dat je meer volume gaat doen.

Het staat nogal ver af van mijn eigen trainen, interesses en gebrekkige ervaring, waar het halen van een (estimated) 1RM van 180kg (4 plates) en/of 2-2,5xBW een einddoel is op de DL. Daarmee is het niet minder interessant.
En eens je daar gekomen bent kun je toch ook niet stoppen met trainen? Wat dan? Onderhouden? Hoe?

Terug
Naar boven