- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging wel zo moeizaam t.o.v. vorige week.Iemand die extreem slap is doet geen OHP met één 37.5 kg DB![]()
Kan soms ook met zware DB's of KB's.
Bands zie ik het nut niet van in. Onderin is dan lichter dus dat deel van de beweging doe je voor niks en lockouts trainen heeft weinig zin. Heb je geen platform voor nodig trouwens, gewoon op de bands staan.
Hetzelfde bezwaar als bands.Kan soms ook met zware DB's of KB's.
Chains een optie?
Ik weet niet of ik daar meer aan heb. Maakt er eigenlijk meer een squat van, die doe ik al. Ik vind de RDL beweging wel erg nuttig zoals die is maarja waartoe ga ik mezelf nog zetten met de gewichten die ik al heb gedaan. Om te behouden ga ik dat ook niet de rest van mijn leven elke week blijven herhalen.
Ja doe ik wel eens en is wel leuk voor explosiviteit maar evenaart natuurlijk niet wat een 220x10 of 180x20 blockpull oplevert. Kan 'high' pulls met 140-150 maar natuurlijk niet voor de reps die ik daarmee kan RDLen dus als stimulans stelt het dan weinig voor.
Dit is alles waar ik op kan komen zonder dat je meer volume gaat doen.Bands zie ik het nut niet van in. Onderin is dan lichter dus dat deel van de beweging doe je voor niks en lockouts trainen heeft weinig zin. Heb je geen platform voor nodig trouwens, gewoon op de bands staan.
Hetzelfde bezwaar als bands.
Ik weet niet of ik daar meer aan heb. Maakt er eigenlijk meer een squat van, die doe ik al. Ik vind de RDL beweging wel erg nuttig zoals die is maarja waartoe ga ik mezelf nog zetten met de gewichten die ik al heb gedaan. Om te behouden ga ik dat ook niet de rest van mijn leven elke week blijven herhalen.
Ja doe ik wel eens en is wel leuk voor explosiviteit maar evenaart natuurlijk niet wat een 220x10 of 180x20 blockpull oplevert. Kan 'high' pulls met 140-150 maar natuurlijk niet voor de reps die ik daarmee kan RDLen dus als stimulans stelt het dan weinig voor.
Dan gebruik je lichte bands die al iets op spanning zijn.Bands zie ik het nut niet van in. Onderin is dan lichter dus dat deel van de beweging doe je voor niks en lockouts trainen heeft weinig zin. Heb je geen platform voor nodig trouwens, gewoon op de bands staan.
Of geen bands zodat er spanning door de hele beweging isDan gebruik je lichte bands die al iets op spanning zijn.

En eens je daar gekomen bent kun je toch ook niet stoppen met trainen? Wat dan? Onderhouden? Hoe?Dit is alles waar ik op kan komen zonder dat je meer volume gaat doen.
Het staat nogal ver af van mijn eigen trainen, interesses en gebrekkige ervaring, waar het halen van een (estimated) 1RM van 180kg (4 plates) en/of 2-2,5xBW een einddoel is op de DL. Daarmee is het niet minder interessant.
Ik denk dat hij dan bands toe gaat voegen.En eens je daar gekomen bent kun je toch ook niet stoppen met trainen? Wat dan? Onderhouden? Hoe?