AndroidHealthClinic

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
Vrij uitzicht op natuur zal lastig worden.
Ik ken best wat studentenwoningen op de begane grond met een veldje ervoor/omheen. Nu heb ik liever geen studenten of andere overlastverzorgende mensen zo dicht op me, maar toch.

edit: dit was een restaurant midden in een parkje, wordt nu blijkbaar ook voor kamers verhuurd:

Laatst bewerkt:
Ik ken best wat studentenwoningen op de begane grond met een veldje ervoor/omheen. Nu heb ik liever geen studenten of andere overlastverzorgende mensen zo dicht op me, maar toch.

edit: dit was een restaurant midden in een parkje, wordt nu blijkbaar ook voor kamers verhuurd:

Die eerste locatie is imo geen natuur, maar braakliggend terrein.

Die eerste locatie is imo geen natuur, maar braakliggend terrein.
Nee klopt het kan nog veel beter, maar tenminste wel grasveld met pas een eind verderop andere huizen. Geen tuin ook echt.

Ook wel eens studentenwoningen op de hoeken van vrijstaande flatgebouwen gezien, dan zat je best goed.

En ik noem studentenwoningen als voorbeelden van dat het zelfs in het laagste segment tenminste kan, ik kan/mag daar niks mee natuurlijk.

Hebt hier ook veel seniorenwoningen aan de rand van de wijk die ik echt ideaal zou vinden. Grote tuin -dubbel voor hoekwoningen- die letterlijk overloopt in park/bos. $600pm dus goedkoopste van het goedkoopste. Maarja dan moet je oud zijn om het te mogen huren.

De buren hiervan bijvoorbeeld https://www.funda.nl/koop/verkocht/almere/huis-41301925-wilgengriend-69/#foto-27

En deze straat heeft echt heel fijn uitzicht

Laatst bewerkt:
Zit ik voor 335€ PM
Screenshot_20210616-201518_Chrome.jpg

Zo ongeveer 😅

Cijfers :dunno: Gaat om de kwaliteit van leven, maar 335 is wel fijn.

Als ik de foto's van @ThuggishRuggish weleens voorbij zie komen is het daar prachtig, maar het ligt niet echt centraal.

Daarom is Almere ook veel beter.

12218117.jpg

Een of andere mongolentokkie heeft bedacht om een luchtkasteel in het hofje te zetten en de luchtpomp ervan de hele nacht aan te laten staan blazen. Ben zeker de enige die met z'n raam open slaapt voor zuurstof ofzo.

incline, paused
93.5 x 6-6-6-6-6-6

pushups, paralettes, paused
+0 x 20-16----

side raises, seated, deadhang
15+ x 24-----

facepulls, cable, lying
x ---

warm

pullups
15-12-10---

inverted rows, trx, feet on floor
20-15-12--

curls, leaning sideways, one arm
22.5 x 9-9-9---

db ohp, one hand, seated, paused
40 x 5-5-5-3--

pushdown
50 x 18-14--

upright rows, bands
ry+ x 30---

Rechter triceps aanhechting bij de elleboog is niet heel blij.

Laatst bewerkt:
rdl
150 x 8-8-8-

deficit pistol squat
x 15

Terug
Naar boven