Fitness Seller

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb ik ook mee geworsteld. Wat zijn vriendschappen die zo oppervlakkig zijn? Nu hoef ik niet altijd over diepe onderwerpen te praten maar soms wil ik het wel hebben over dingen die me bezighouden ed. Uiteindelijk heb ik verschillende contacten bewust laten verwateren. Wat ik overigens merk is dat wanneer ik iets persoonlijks deel, ik daar vaak ook verrassend veel voor terug krijg. Met mijn 10 jaar jongere nichtje had ik nooit wat, maar ze doet nu een studie psychologie en is ontzettend gedreven. We hebben nu ineens een ontzettende klik en gesprekken waar ik naar uitkijk.
Misschien helpt het om er wat minder zwaar aan te tillen, ik voelde me ook best rot dat ik expres oude vrienden niet voor hun verjaardag ging feliciteren enzo. Daar ben ik niet trots op. Maar om dan weer eerlijk uit te spreken dat je diepgang mist in het contact, dat is ook weer zo confronterend. Dat kun je doen voor mensen waar je veel waarde aan hecht, maar juist met die mensen heb je meestal toch al wel de betere gesprekken XD. Het scheelt dat als je contacten afbouwt, er weer ruimte komt voor nieuwe contacten. Je kunt die zoeken in je hobby richting, dan heb je sowieso al gedeelde interesses, maar soms is dat juist weer saai.
Ik ben niet zo van het expres laten verwateren, hoewel ik dus het idee heb dat anderen dat wel doen/prima vinden. Maar als ik ze dan eens zie zijn ze wel erg enthousiast. Verwarrend. Zijn voor mij juist mensen waarmee ik wel wat diepgang deelde, maar concreet uitspreken dat te missen is ook nogal een uitdaging.

Geef het eens de kans. ASOT komen mensen van overal over de wereld en is de doelgroep iets anders dan een gemiddeld techno festival. Je moet wel echt een apart figuur zijn wil je daar een buitenbeentje zijn. Zelfde geldt voor psytrance. Als je ergens wel honderd procent geaccepteerd wordt om wie je bent, of hoe je er uit ziet is het in de psy community. Drugs maakt sociaal contact zeker makkelijker, maar zelfs voor introverts is het zonder drugs niet al te moeilijk op een festival. Uitgaan is een stuk pittiger.

Nu we zo van de ellende zijn zou ik je vrienden gewoon optrommelen om naar feestjes te gaan, zij zitten ook met smart te wachten op een uitje lijkt mij. En anders ga je gewoon in je eentje. Is het kut? Dan ben je een paar centen kwijt en een ervaring rijker. Gebruik je drugs en is het kut? Dan compenseert de drugs wel hoe kut het feest is.
Hoe bedoel je geef het eens de kans? Ben er wel een paar keer geweest hoor. Ik bedoelde meer dat m'n headspace er nu niet echt naar is omdat de realiteit van buiten het feestje in elk moment door blijft dringen. Laatste paar keer dat ik naar ASOT was gebeurde dat iig. Kon vroeger wel opgaan in de muziek en sfeer en beetje chillen maar als nu elk stil moment in me opkomt wat een loser ik ben en kutleven ik heb schiet het chillen ook niet op.

ASOT is super tof maar heb er niet echt zin in om m'n nachtrust ervoor op te geven, met de gevolgen voor gemoedstoestand regulatie de dagen/weken daarna.

Zou wel weer naar een dag/avond festival moeten. Volgens mij zijn er ook wel waar ik altijd heen wou maar nooit geweest ben. Ben niet zo bekend meer met welke er zijn. Iets in het bos als hele fantasiewereld aangekleed heb ik wel trek in. Maar geen vrienden die dat ook willen, of voor wie dat ook leuk is. Misschien heb ik op het moment zelf ook meer zin in wat simpelere dingen buiten doen/uithangen dan georganiseerd feesten.

Ik ben niet zo van het expres laten verwateren, hoewel ik dus het idee heb dat anderen dat wel doen/prima vinden. Maar als ik ze dan eens zie zijn ze wel erg enthousiast. Verwarrend. Zijn voor mij juist mensen waarmee ik wel wat diepgang deelde, maar concreet uitspreken dat te missen is ook nogal een uitdaging.

Hoe bedoel je geef het eens de kans? Ben er wel een paar keer geweest hoor. Ik bedoelde meer dat m'n headspace er nu niet echt naar is omdat de realiteit van buiten het feestje in elk moment door blijft dringen. Laatste paar keer dat ik naar ASOT was gebeurde dat iig. Kon vroeger wel opgaan in de muziek en sfeer en beetje chillen maar als nu elk stil moment in me opkomt wat een loser ik ben en kutleven ik heb schiet het chillen ook niet op.

ASOT is super tof maar heb er niet echt zin in om m'n nachtrust ervoor op te geven, met de gevolgen voor gemoedstoestand regulatie de dagen/weken daarna.

Zou wel weer naar een dag/avond festival moeten. Volgens mij zijn er ook wel waar ik altijd heen wou maar nooit geweest ben. Ben niet zo bekend meer met welke er zijn. Iets in het bos als hele fantasiewereld aangekleed heb ik wel trek in. Maar geen vrienden die dat ook willen, of voor wie dat ook leuk is. Misschien heb ik op het moment zelf ook meer zin in wat simpelere dingen buiten doen/uithangen dan georganiseerd feesten.
Tja. Voor een prachtige nacht staat in ruil dat je slaap ritme even verstoord is, so be it.

En anders inderdaad een dag festival. Wat betreft festival en fantasiewereld kan je eens kijken naar Into the woods of Smeerbeol. Beide meer te exploren dan muziek alleen. En als je geen vrienden hebt die mee willen ga je lekker in je eentje. Ik ben al twee keer naar Defqon in m’n eentje geweest omdat IRL vrienden niet wouden. Daar ter plekke meet ik kennissen, wild vreemde en heb ik lopen ouwehoeren met @wovano en Aeana(?), de ex van wovano.

vrijwel elk festival zijn er dbbers te vinden. Ik heb misschien al wel 50+ dbbers gemeet en elke keer was hef een goede ervaring, behalve op de festival-meet met Xzyz na.

Gewoon doen. Je leven en sociale netwerk gaat zichzelf niet veranderen, jij bent de enige die invloed daarop heeft.

incline, paused
78 x 8-8-8-8--

wou eigenlijk een goede fly beweging zoeken maar weet nog niet

side raises, seated, deadstop
17.5+ x 15-12-11-10--

facepulls, cable, lying
22.5 x 35-25-25-25

Laatst bewerkt:
chinups
13-12-10-8--

inverted rows, trx, feet elevated
20-15-12--

curls, incline, deadstop
22.5+ x 8-----

Tja. Voor een prachtige nacht staat in ruil dat je slaap ritme even verstoord is, so be it.

En anders inderdaad een dag festival. Wat betreft festival en fantasiewereld kan je eens kijken naar Into the woods of Smeerbeol. Beide meer te exploren dan muziek alleen. En als je geen vrienden hebt die mee willen ga je lekker in je eentje. Ik ben al twee keer naar Defqon in m’n eentje geweest omdat IRL vrienden niet wouden. Daar ter plekke meet ik kennissen, wild vreemde en heb ik lopen ouwehoeren met @wovano en Aeana(?), de ex van wovano.

vrijwel elk festival zijn er dbbers te vinden. Ik heb misschien al wel 50+ dbbers gemeet en elke keer was hef een goede ervaring, behalve op de festival-meet met Xzyz na.

Gewoon doen. Je leven en sociale netwerk gaat zichzelf niet veranderen, jij bent de enige die invloed daarop heeft.
Mja heb ook wel eens dingen in m'n eentje geprobeerd hoor maar deed weinig voor me. Een keertje festival kan ook wel leuk zijn, maar contacten die ik maar een dag of wat per jaar zie heb ik weinig aan die heb ik ook al.

Ik zoek meer iets voor een aantal keer per week bedenk ik me weer.

Laatst bewerkt:
Een plek waar je (bijna) dagelijks naartoe gaat, telkens dezelfde mensen ontmoet en regelmatig een praatje mee maakt?
Had dat op zich soms nog wel bij m'n lokale gym.

Zou wel een homegym/garagebox gym op een locatie willen hebben met vrij uitzicht op veld/bos wat uitnodigt om ook na het trainen nog wat te blijven uithangen. Elke avond bbq, vuurkorf/kampvuurtje. Waarschijnlijk liever van mezelf en dus niet voor publiek maar alleen een select groepje fanatiekelingen/vrienden.

Zou wel een homegym/garagebox gym op een locatie willen hebben met vrij uitzicht op veld/bos wat uitnodigt om ook na het trainen nog wat te blijven uithangen. Elke avond bbq, vuurkorf/kampvuurtje. Waarschijnlijk liever van mezelf en dus niet voor publiek maar alleen een select groepje fanatiekelingen/vrienden.
Je bent nu op een leeftijd dat die vlieger niet opgaat tenzij je een werkloze klaploper bent. Of met een stelletje hipsters ofzo. Kan mij niet indenken dat je daar tijd voor hebt of zin in hebt.

Ik bedoelde eigenlijk een kantoor met gezellige collega’s.

Is een eigen (crossfit)gym openen geen optie?

pushdown
50 x 20-12-10-

upright rows, ez bar
51 x 16-13-12--

Je bent nu op een leeftijd dat die vlieger niet opgaat tenzij je een werkloze klaploper bent. Of met een stelletje hipsters ofzo. Kan mij niet indenken dat je daar tijd voor hebt of zin in hebt.
Vul het eens op de plaats van tv kijken in en zie hoeveel tijd een mens er eigenlijk voor heeft. Zin zal wat anders zijn maar als je dit niet wilt ben je wel heel ver heen (demoralized).

Met jouw tuin zou het toch kunnen? Schuur gym en wat training matties uitnodigen voor bbq en chill erna. Stel je had een gezin, zoontje om mee te trainen, avonden in de tuin hangen, zou het de gehele invulling van je vrije leven kunnen zijn.

Ik bedoelde eigenlijk een kantoor met gezellige collega’s.

Kantoor is toch heel anders dan een plek om te trainen met uitzicht en vrienden? Gezellige collega's zijn niet gegarandeerd en op kantoor moet je werken, niet gezellig doen. Als er leuke mensen zijn dan ga ik er inderdaad liever gezellig mee doen dan nog te werken, en dan liever op een plek die niet zo zieldodend is. Dat ik inzie hoe slecht zo'n omgeving is en hoe slecht de meeste mensen zijn en dat ik daar dus niet wil komen betekent niet dat ik helemaal geen sociale contacten wil, noch andersom dat als ik regelmatig sociaal wil doen dat meteen op zo'n mislukte plek moet.

Qua inhoud van de gym zou ik zoiets opstellen inderdaad, maar liever niet voor publiek want de meeste mensen zijn slecht en vervelend. Liever een select gezelschap. Oftewel gewoon een soort home gym.

Ik moet er niet aan denken meerdere keren per week samen te zitten lol.

Misschien 1x per 3 maand ofzo

Plus die tijd is er niet.
Ik werk in de ploegen vrienden ook of dagdienst etc daar ga je al. Is lastig inplannen. Komt nog bij dat ik totaal geen belang heb dat ze hier zo vaak over de vloer komen of ik bij hun.

Wel kijk ik f1 samen met 1 soms 2 vrienden als het werk het toelaat. Dat is nog wel leuk.

Zo'n plek als Brian Alsruhe's gym is een goed voorbeeld. Alleen dan een kabel apparaat erbij en zonder al die vreemde mensen.

Ik moet er niet aan denken meerdere keren per week samen te zitten lol.

Misschien 1x per 3 maand ofzo

Plus die tijd is er niet.
Ik werk in de ploegen vrienden ook of dagdienst etc daar ga je al. Is lastig inplannen. Komt nog bij dat ik totaal geen belang heb dat ze hier zo vaak over de vloer komen of ik bij hun.

Wel kijk ik f1 samen met 1 soms 2 vrienden als het werk het toelaat. Dat is nog wel leuk.
Zijn dat wel vrienden dan? Mensen met zo'n instelling moet je niet naast je in je schuttersputje hebben zeg maar. Of heb je gewoon helemaal geen behoefte aan meer contact met mensen dan dat?

Zo'n plek als Brian Alsruhe's gym is een goed voorbeeld. Alleen dan een kabel apparaat erbij en zonder al die vreemde mensen.

Zijn dat wel vrienden dan? Mensen met zo'n instelling moet je niet naast je in je schuttersputje hebben zeg maar. Of heb je gewoon helemaal geen behoefte aan meer contact met mensen dan dat?
Ken ze al vanaf de basisschool dus ja opzich wel vrienden 😅.

Werk jij wel?

Ken ze al vanaf de basisschool dus ja opzich wel vrienden 😅.

Werk jij wel?
Zelfde verhaal hier. Mijn "IRL" vrienden die ik van de middelbare ken spreek ik geregeld op whatsapp maar zie ik sporadisch. VinnieVince en ShadowProject van hier op het forum zie ik ook sporadisch maar beschouw ik wel als twee van m'n beste vrienden.

Imo hoef je vrienden niet vaak te zien om het echte vrienden te laten zijn. Met m'n IRL vrienden heb ik daar ook helemaal geen trek in. Genoemde dbb voorbeelden wonen iets te ver weg om wekelijks te zien, maar al zou ik naast ze wonen doubt ik dat wekelijks met ze zou chillen. Trainen allicht.

Vrienden die je maximaal een keer per kwartaal wil zien? Waarom wil je dat niet vaker dan?

En ja ben met een klus bezig, hoezo?
Dat barbecue gedeelte bedoel ik. Dat wil ik wel een paar x per jaar doen maar zoiets hoeft geen vaste prik te worden.

Gymmen ofzo wil ik gerust meerdere keren per week doen maar gezellig in de tuin zitten ofzo hoeft voor mij niet.

F1 kijken ook. 30min voor de race meeten we tot 20min na de race ofzo

Die tijd hebben we gehad man

Why not? ??? Klinken dan meer als kennissen, geen vrienden.
Waarom wel? Ik vermaak me prima in m'n eentje. Nadat ik de hele dag gewerkt heb, daarna naar de sportschool geweest browse ik liever een beetje dbb en kijk ik. YouTube dan dat ik met hun ga zitten.

Terug
Naar boven