Ah ok als je dat echt zo verkiest snap ik dat ergens wel. Werk en gym contacten vullen het sociale ook wel voor je?
Ik ben een beetje verward over mijn vrienden, want ik heb in de tijd dat we regelmatig uithingen juist gesprekken met ze gehad over hoe weer andere mensen het 'te druk' krijgen om dat met hun vrienden te blijven doen en we dat best wel onzin vonden. Dat als we toen wekelijks wilden poolen er geen reden is om dat plots niet meer te gaan doen. Sommige vrienden zijn uiteindelijk toch 'druk' geworden of zeiden het ene moment dat we weer eens iets moesten afspreken en als ik daar dan later over begon negeerden ze soms berichtjes. Sommige hebben nu kids dan is dat een ding, sommige wonen nu verder weg dat maakt het ook lastig, maar blijf het op een of andere manier zonde vinden en het lijkt meer te komen door een soort luiheid en gebrek aan zin om te leven. Ik weet het niet. En nu ben ik in zo'n depressieve positie zonder mogelijkheden om dingen voor te blijven stellen of te peilen of er ergens nog interesse in is. Misschien zijn we allemaal depressief, demotiveerd, en verbroken van hoe we zouden kunnen en horen te leven.
Als je het mist dan zou je het toch eigenlijk anders willen? En dat kan toch ook eigenlijk? Als volwassenen kun je wat anders doen dan feesten, lijkt mij dat je de hechte banden en gemeenschap dan mist die toch op elke leeftijd mogelijk is.