- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had dat op zich soms nog wel bij m'n lokale gym.
Zou wel een homegym/garagebox gym op een locatie willen hebben met vrij uitzicht op veld/bos wat uitnodigt om ook na het trainen nog wat te blijven uithangen. Elke avond bbq, vuurkorf/kampvuurtje. Waarschijnlijk liever van mezelf en dus niet voor publiek maar alleen een select groepje fanatiekelingen/vrienden.
Ik denk ook over het doen van Lu raises, maar eigenlijk vooral omdat ik fan ben en het er gaaf uitziet.voor delts nadenken over:
combi 3x side raises + 3x lu raises
one hand side raises
sets 20+ arnold press light days
Liggend op een incline bankje? Mis je dan geen rom onderin?one hand side raises blijven mijn favoriet. Afwisselend soms liggend zonder kans op cheaten, soms met een kabel.
Nice, was vrijstaand ook toch? Herinner me nog een foto van gras en groenBen begonnen zoiets te realiseren. Huis is af, de loods offerte geaccepteerd.
Een mini gym, wel krachtsport walhalla. Max 30 leden. Ben benieuwd als de buurt hier op tegen is en ik geen vergunning krijg van de gemeente, of een vereniging dan wel is toegestaan. Ik mag toch 30 maten (al heb ik die niet lol) uitnodigen om bij me te komen trainen?

In principe doe ik ze wel met DBs richting zulk gewicht, maar met schijven is het echt lastig vasthouden en dan ben ik daar meer mee bezig dan met de uitvoering. Die juist op lu raises de moeite waard is om heel secuur te doen.Ik denk ook over het doen van Lu raises, maar eigenlijk vooral omdat ik fan ben en het er gaaf uitziet.
Nou ja, het ziet er leuk uit met schijven vanaf 10 kilo, maar pas echt gaaf met schijven van 15 kg, de "big boy plates", zoals ze in de ondertiteling van een filmpje van squat jerk journalist genoemd worden.

Nice, was vrijstaand ook toch? Herinner me nog een foto van gras en groen
Gemeente kan altijd lastig zijn als je niet de juiste mannetjes kent. Maar als het op zich geen winst hoeft te maken is het sowieso fijn om zo'n plek te hebben.
Liggend op een incline bankje? Mis je dan geen rom onderin?
Ja met gratis zou ik dan ook gewoon voor prive gebruik bedoelen. Idk ik ben een loner/selectief sociaal en het lijkt me best moeilijk om te zorgen dat er degelijk volk komt waar je het mee kunt vinden. Maar snap ook wel dat succesvol ondernemen leuk is. Nijmegen is best ver, ik zit in Almere, maar ontsnap er hopelijk ooit wel van.Ja het is eindelijk klaar.
Ik wil wel wat winst maken als het even kan, een 800 per maand is toch leuk meegenomen (doe het eens 30 jaar).
Maar doel is een leuke sfeer creëren. Denk dat met helemaal gratis er verkeerd volk op af komt. Mijn eerste gym had zo'n sfeer, ik lach nog steeds met mijn maat soms om de tijd van toen en de gasten die er rondliepen.
Je zal vast niet in omg. Nijmegen wonen.
Ja met gratis zou ik dan ook gewoon voor prive gebruik bedoelen. Idk ik ben een loner/selectief sociaal en het lijkt me best moeilijk om te zorgen dat er degelijk volk komt waar je het mee kunt vinden. Maar snap ook wel dat succesvol ondernemen leuk is. Nijmegen is best ver, ik zit in Almere, maar ontsnap er hopelijk ooit wel van.
Een hele training met normaal volume op rug richten voelt wel vrij doelloos. Dat er de rest van het leven toch niet meer dan 20-21 reps chinups uit gaan/hoeven komen, en 2 of zelfs 1 set al genoeg is om het hele maximaal te stimuleren.
Ongetwijfeld maar ik zeg het niet omdat ik van plan ben het achteruit te laten gaan.Nooit meer jezelf verbeteren klinkt treurig en niet motiverend. Maar dan draai ik het om. Hoe voelt het om nog maar de helft te kunnen vergeleken met wat je vroeger kon, zou je daar niet mee zitten? Dat voelt klote, waardoor het weer heerlijk is na een slechte periode in de buurt te komen of je oude pr te evenaren.
Maar als er geen nieuw/verder doel is waar baseer je je aanpak dan op? Als dat enkel om behouden gaat dan is daar zo weinig voor nodig dat wat ik nu met zo'n hele dag voor rug doe dus niet nodig is en ik andere dingen met die dag kan doen.Het blijft fijn na een training de gedachte te hebben nog nooit sterker te zijn geweest dan deze dag, al zat je 10 jaar geleden ook al op hetzelfde gewicht. Zo blij en sterk je jezelf voelde ten tijden van die pr, zo fit ben je vandaag dan nog steeds. Dat maakt trainen zonder nieuwe pr's te halen toch leuk. Voor mij dan.
Ongetwijfeld maar ik zeg het niet omdat ik van plan ben het achteruit te laten gaan.
Maar als er geen nieuw/verder doel is waar baseer je je aanpak dan op? Als dat enkel om behouden gaat dan is daar zo weinig voor nodig dat wat ik nu met zo'n hele dag voor rug doe dus niet nodig is en ik andere dingen met die dag kan doen.