Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Simpel; aan de vraag voldoen.Ja dat weet ik al dude, en hoe beantwoord jouw analyse hier nu mijn vraag dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simpel; aan de vraag voldoen.Ja dat weet ik al dude, en hoe beantwoord jouw analyse hier nu mijn vraag dan?
Als het niet lukt laat je steeds een eis vallen. Freelance klussen is dus next. Dus NIET REMOTE. Daarna dus alle klussen.? De richting die ik interessant vind zijn remote freelance klussen en daar reageer ik gewoon op? Van de week ook weer op wat recruiters gereageerd die mij aanspraken, niks meer gehoord.
Nog geen eens eisen kunnen stellen![]()
Ohja remote vaste banen reageer ik ook op als de taal enzo past, niet perse alleen freelance.Als het niet lukt laat je steeds een eis vallen. Freelance klussen is dus next. Dus NIET REMOTE. Daarna dus alle klussen.
De meeste mensen beginnen daarmee. Je krijgt pas ruimte voor wensen en eisen als je echt iets hebt wat mensen van je willen en als ze je vertrouwen.
Als iemand begrijpt wat deze man concreet bedoelt hoor ik het graag.
Ik krijg een beetje het idee dat je een aantal keer ben afgewezen en hierdoor bent gaan denken dat heel de wereld negatief in elkaar steekt.Hoe ga ik dat interview door komen door te zeggen "ja ik ben wel bereid om op kantoor te komen maar ik wil eigenlijk liever helemaal thuiswerken dat werkt veel beter"
Je bedoelt dus met water in je boezem steken dat ik achterwege moet laten om die wens te vermelden. En moet liegen over alles omtrend aanwezigheid en daar in het team passen en meedoen.
Wat bij het werken op kantoor wel weer blijkt.
Sorry man ik snap echt niet wat je bedoelt dat niet gewoon neerkomt op liegen over dat ik op kantoor wil komen.
Ik verkoop mijn programmeer skills. De klant zoekt een programmeur. Verkocht!
Oh maar je wilt thuis werken? Toch niet verkocht.
Wat bedoel je nou dat ik daaraan moet veranderen dan. Water bij de wijn, hand in eigen boezem, wat... Maak het eens concreet.
Zet dat hele remote idee nou eens uit je hoofd. Je bent 35, werkloos, sexloo en je woon top de zolderkamer bij je moeder. Houd op met wensdenken.Ohja remote vaste banen reageer ik ook op als de taal enzo past, niet perse alleen freelance.
Maak eens screenshots van die gesprekken met die recruiters dan en post ze hier. Ben wel benieuwd waarom kennelijk talloze recruiters jou aanspreken om vervolgens na jouw 1e reactie niet meer reageren. Gezien je reacties hier kan ik me er wel een voorstelling bij maken maar toch.? De richting die ik interessant vind zijn remote freelance klussen en daar reageer ik gewoon op? Van de week ook weer op wat recruiters gereageerd die mij aanspraken, niks meer gehoord.
Nog geen eens eisen kunnen stellen![]()
Even oprecht: Maar dit is geen troll? Want ik begin steeds minder te geloven dat dit serieus een denkwijze is van een 35-jarige.
Wat ik ook lastig vind is dat alle redenen die ertoe hebben geleid dat ik dit werk kan en deze vaardigheden bezit en wat ik er leuk of interessant aan vind, is omdat het zo zelfstandig kan en je op een creatieve manier bezig kunt met je dag en werkplek zelf indelen. Dus alle vragen en alles wat ik maar kan vertellen hierover leiden weer terug naar dat punt. Voor mij is dat niet erg en ik klik ook juist goed met andere mensen die werk net zo zien, maar dat is voor vele opdrachtgevers niet wat ze willen horen.Als je echt serieus met een opdracht bezig bent / in gesprek bent erover. Laat je enthousiasme voor je vakgebied merken, vertel wat over je portfolio en dingen die je wèl bereikt heb. Verkoop je dienst, verkoop je zelf en probeer wat zelfvertrouwen bij elkaar te sprokkelen.
In het latere stadium kun je altijd nog praten over voorwaarden zoals thuiswerken. Als je het ècht belangrijk vindt om remote te werken, zorg dat je een legit reden hebt. Er zijn duizenden redenen te bedenken waarom iemand niet/zo min mogelijk op kantoor zou willen komen. Denk aan creativiteit, afleiding of bijv. ongemak in andere omgeving t.o.v. je veilige thuisomgeving.
Legio redenen, maar je moet ze wel geldig en eerlijk kunnen onderbouwen. In mijn beleving kun je altijd motiveren over het waarom.
Hoe bedoel je met opdrachten? In principe werk ik gewoon fulltime.. Of bedoel hoeveel ik nu nog bezig moet met wat ik heb liggen? Hmm moeilijk te zeggen af en toe een paar uurtjes maar er komen ook nog wel wat blokken van dingen afronden aan wat misschien weer wat dagen van de week bezet. Mijn idee is om nu iets tot fulltime (want dat is normaal voor opdrachten voor zover ik zie/vind) te vinden en dan rond ik wat ik heb liggen wel in het weekend af ofzo.Chrisk, jouw opdrachten, hoeveel tijd nemen die normaliter ongeveer in beslag?
Begrijp ik goed dat je geen of weinig referenties hebt?
Ik faal elke dag.Zet dat hele remote idee nou eens uit je hoofd. Je bent 35, werkloos, sexloo en je woon top de zolderkamer bij je moeder. Houd op met wensdenken.
Je zult moeten accepteren dat je het moeilijkere maar juiste ding moet doen. En je weet het best. Je saboteert jezelf en elke kans die je krijgt door onrealistische eisen te stellen en annames te doen. Dan hoef je tenminste niet echt te laten zien wat je kunt en als je niets doet, kun je ook niet falen.
Maak eens screenshots van die gesprekken met die recruiters dan en post ze hier. Ben wel benieuwd waarom kennelijk talloze recruiters jou aanspreken om vervolgens na jouw 1e reactie niet meer reageren. Gezien je reacties hier kan ik me er wel een voorstelling bij maken maar toch.
Als je zo je eerste contact legt en meteen al eisen stelt zou ik als recruiter ook afhaken.
Denk dat autisme ook snel overgediagnostiseert is, en als ik naar de vereisten kijk dan kan ik me in bijna niks ervan vinden. Niks van de echte problematiek. Wel heeft het veel gemeen met 'masculine' persoonlijkheidseigenschappen, daar kan ik me wel bij vinden ja. Inderdaad ook die principiele zaken, maar dat is het ook wel. Niks van de sociale dingen bijvoorbeeld, eerder het tegenovergestelde.Daarvoor zit hij al te lang hier met teveel andere posts.
Ik denk wel als je zo erg van je principes bent of eerder van slag als dat niet helemaal lukt iets van autisme speelt. Ook het niet willen liegen tijdens sollicitatie is typisch voor een autist. Misschien daar eens wat meer over lezen?
Ik denk dat het nog kan helpen ook, zeggen dat je door je autisme goed in je werk bent maar enkel als er vanuit huis kan worden gewerkt. Sommige opdrachtgevers hebben hier vast begrip voor, beter dan wanneer je dit niet vermeld en moeilijke discussies aangaat dat het niet nodig is op kantoor te verschijnen waardoor de opdracht niet gegund wordt. De gunfactor is ook niet te onderschatten.
Je denkt wel, maar niet echt iets van substantie. Heb je niks te doen vanavond? Heb jij geen gezin? Op vrijdagavond als belangrijke manager toch nog even een werkloze op internet flamen. Hebt zeker weer een week alles goed gedelegeerd.Falen is jouw probleem niet. Het gebrek aan leren, aanpassen en opnieuw proberen wel.
Sterker nog. Ik denk dat je zo bang bent te falen dat je helemaal niets doet. Je bent blijkbaar liever op de plek waar je nu bent dan een persoonlijk risico te nemen en echt te gaan leven.
Als je niet tot actie komt is je eigen leven nog steeds je eigen verantwoordelijkheid. Je kunt pech hebben en geluk, maar als je daar niets mee doet… dan faal je pas echt.
Dus accepteer waar je nu staat en ga het anders aanpakken. Of zorg voor serieuze professionele hulp. Want het is echt niet gezond.
Iets vragen is eisen? Het enige wat ze kunnen bieden is geld en als freelance remote kunnen werken. En anders hoef ik ze niet te spreken dan gaat het toch niks worden. Maar ik vraag het netjes.Als je zo je eerste contact legt en meteen al eisen stelt zou ik als recruiter ook afhaken.
Waarom niet eerst eens horen wat ze bieden ipv meteen randvoorwaarden stellen?
Zoek een psycholoog. En een psychiater.Je denkt wel, maar niet echt iets van substantie. Heb je niks te doen vanavond? Heb jij geen gezin? Op vrijdagavond als belangrijke manager toch nog even een werkloze op internet flamen. Hebt zeker weer een week alles goed gedelegeerd.
Zoek een psycholoog. En een psychiater.
In tegenstelling tot jou heb ik mijn zaken wel geregeld.
Er is een reden dat je bent waar je nu bent. Die reden ben jij zelf. Je hebt alles mee en toch weiger je er iets mee te doen. Fucking triest.