MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine

Heeft niks met slaaptekort te maken normaal dat hij niet kan herstellen, hij deed alle 3 compounds 3x per week normaal dat je binnen no time gaat opbranden.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 20:14 ----------

hier

Bullshit, doe al 5 maand 3 keer per de 3 compounds en ik maak nog progressie

• Topic Starter Topic Starter
Vast goed bedoeld enzo maar wat een bullshit

ja ik denk dat ik die drie compounds zelf vier keer per week zou aankunnen. Ik eet gewoon te weinig en omdat ik altijd train alsof mijn leven er afhangt (zoals velen hier denk ik), verbrand ik enorm veel energie. En als ik dat onvoldoende aanvul, dan kan je niet blijven vooruitgaan. Ik ben op 2 maand 2 kilo kwijt, vet rond taille is verminderd (2 cm weg aan de taille), en met een calorietekort zo zwaar trainen, dat is vragen om problemen. Maar ik slaag er niet in een voedingsschema op te stellen, die niet alleen lekker en gezond is, maar tevens ook in totaal uit 3500 kcal bestaat. Ik ben namelijk iemand die niet veel dingen lekker vind.

Als je ze 4x per week, 2x per dag zou doen, durf ik te wedden dat je nog niet opgebrand zou zijn ;)

Wat eet je zoal op een dag dan ?

Een voedingsschema hoeft niet moeilijk te zijn, als je naast je gewone voeding ook een paar keer dag bv havermout/brinta/oats/whatever met whey als extra eet kom je ook makkelijk aan je behoeften

Hoe kan je op 4 uur slaap per dag goed functioneren de dag er na, wtf???

Heeft niks met slaaptekort te maken normaal dat hij niet kan herstellen, hij deed alle 3 compounds 3x per week normaal dat je binnen no time gaat opbranden.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 20:14 ----------

hier

Sorry, maar dit is zoals eerder hier al is gezegd dikke onzin :rolleyes:

4/5 Uur slaap is ook baloney, of je het nu gewend bent of niet, is gewoon niet goed als je zwaar traint, je moet herstellen man. Cut the crap dude, ga vreten en slapen. There's no such thing as overtraining, there is only undereating or undersleeping.

4/5 Uur slaap is ook baloney, of je het nu gewend bent of niet, is gewoon niet goed als je zwaar traint, je moet herstellen man. Cut the crap dude, ga vreten en slapen. There's no such thing as overtraining, there is only undereating or undersleeping.

Wie ben ik om de strenge vader niet te gehoorzamen. Ik ga slapen.
:angstig:

+1

Klopt wel man..

No offense Yasmine.

+1

Klopt wel man..

No offense Yasmine.

Ja, ik weet ook dat het klopt. In het dagelijkse leven,als ik niet train, dan heb ik voldoende met die 4 a 5 uur maar blijkbaar is dit een gewoonte die ik moet afleren want ik blijk het niet te redden. Doen dus;

Ik kruip nu onder de wol. Nooit gedacht dat ik ooit op en vrijdagavond op zo'n vroeg uur in bed ging kruipen;

Heb echt een k*tdag. Heb net voor mijn training enorm slecht nieuws te horen gekregen. Misschien zit dat er voor iets tussen.
Tomorrows another day, we zien wel wat er komen zal;

Ben uiteindelijk rond 1u00 in slaap gevallen. Heb dus 6u40 geslapen; Niet slecht. Maar nu komt de aap uit de mouw. Ik ben zot verkouden. Verstopte neus, niezen als een gek, een rode kop. Leuk.

k ga nu naar de warme bakker, lekker ontbijt voorbereiden, en eens correct beginnen eten. Ik moet er echt eens mijn weerk van beginnen maken.

Als ik me tegen 10 u00 beter voel ga ik terug gaan knallen. Aangezien ik gisteren al borst heb getraind, zal ik vandaag proberen te squatten en deadliften.

Ik heb 2 gele rubberen schijven van 15 kilo gekocht. Dun en grote diameter, ideaal. Ga wel stevigere sluiters kopen denk ik. Die van gietijzer die je vastdraait (fitness seller) lijken mij ideaal.

Als je moeite hebt met voedingsschema, moet je gwn 100gram whey per dag pakken naast melk ofzo. Dat drink je binnen in no time. Bv 50gr whey met halve lite melk voor workout en 50gr met halve liter erna. Dan moet je wat tonijn en eieren ofzo tussendoor wat tussen smijten en je hebt al rond de 200gram eiwitten. voor de rest moet je dan eten waar je zin in hebt maar zo clean mogelijk.

Als je moeite hebt met voedingsschema, moet je gwn 100gram whey per dag pakken naast melk ofzo. Dat drink je binnen in no time. Bv 50gr whey met halve lite melk voor workout en 50gr met halve liter erna. Dan moet je wat tonijn en eieren ofzo tussendoor wat tussen smijten en je hebt al rond de 200gram eiwitten. voor de rest moet je dan eten waar je zin in hebt maar zo clean mogelijk.
Bedankt voor de tips.

Melk lijkt me geen goed idee. Ik krijg daar zo'n rot vet van net onder de huid die ik moeilijk kwijt raak.

Ik zou whey kunnen pakken met water.
Ook heb ik peperkoek gekocht, zitten veel kcal in. Of dit goed is, is een andere vraag.
Ik ging conflakes kopen en deze opeten met een beetje halfvolle melk, twee kommen per dag, en dat zou me toch ook al wat op weg moeten helpen.

Peperkoek???
Stel gewoon een fatsoenlijk voedingsschema op kerel, er is hier genoeg info over te vinden.
Denk aan kip, rundvlees, rijst, pasta, whey, kwark, melk, tonijn, vette vis, noten, olie, groene groenten etc.
Dit soort dingen zou je toch allang moeten weten, je bent een volwassen vent.
Sorry kerel, maar heb het gevoel dat je af en toe een schop onder je kont nodig hebt.

Peperkoek :roflol:

Peperkoek???
Stel gewoon een fatsoenlijk voedingsschema op kerel, er is hier genoeg info over te vinden.
Denk aan kip, rundvlees, rijst, pasta, whey, kwark, melk, tonijn, vette vis, noten, olie, groene groenten etc.
Dit soort dingen zou je toch allang moeten weten, je bent een volwassen vent.
Sorry kerel, maar heb het gevoel dat je af en toe een schop onder je kont nodig hebt.

Peperkoek :roflol:

Hahhahahah,toen ik zag dat je had gereageerd dan dacht ik : " ik ga hier op mijn donder krijgen", en ik kreeg gelijk.
Ja ik weet dat allemaal wel, maar om de één of andere reden kom ik er niet toe zoveel tijd en energie te stoppen in een goed voedingsschema, en dan vooral het goed opvolgen. Ik bedoel, 4 a 5 keer per dag eten, zoals ik een jaar geleden deed, daar heb ik geen zin in. Ik leek toen wel constant te moeten vreten.
MAar goed, het MOET dus ik zal die schop onder mijn kont wel verdienen, en ik stel vandaag dat rot vreetschema op.

Bedankt voor de tips.

Melk lijkt me geen goed idee. Ik krijg daar zo'n rot vet van net onder de huid die ik moeilijk kwijt raak.

Ik zou whey kunnen pakken met water.
Ook heb ik peperkoek gekocht, zitten veel kcal in. Of dit goed is, is een andere vraag.
Ik ging conflakes kopen en deze opeten met een beetje halfvolle melk, twee kommen per dag, en dat zou me toch ook al wat op weg moeten helpen.

Pak gewoon brinta of havermouth als ontbijt en probeer gewoon om te beginnen om de twee uur te eten. Zo lastig is dat toch niet? Peperkoek en cornflakes zou ik niet doen ivm de suikers. Heb je aan brood/brinta veel meer als ontbijt.

Afgelopen 2 a 3 dagen zo veel mogelijk gezond en veel gegeten, en ook veel geslapen.
Vandaag heb ik een vreemde training gedaan. De bedoeling was eens te kijken hoe ver ik stond met de vermoeidheid. Het ging terug veel beter. Ik ga morgen nog eens rusten, dondermorgen nog eens een identieke training als vandaag doen (is niet zo zwaar en houdt me soepel). en dan vanaf zaterdag doe ik verder met mijn big three.

Vandaag:
Close grip bench press
10 x 60
9 x 70
7 x 80
ging vlot en makkelijk

flat barbell bench
5 x 100
5 x 105
1x 120 (lukte niet ???)
dan maar eens een dropset:
6 x95 + 6 x 80 + 6 x70

incline barbell bench
12 x 50
10 x 65
5 x80
2 x90

Conventional deadlift (heb de sumo laten vallen omdat die meer druk op buitenkant knie zet en mijn bekken ook wat protesteert)

12 x 50 (ging vlot)
10 x 60 (ging ook vlot)
8 x 80 (ook vlot)
6 x 100
1 x 120 (PR denk ik) (conventional deadlift, 2 keer dat ik die doe, want voorheen deed ik sumo)
[Link niet meer beschikbaar]

lat pull down wide grip
10 x 70
7 x 70

dumbbell row
5 x 45

pull over lat machine
10 x 20
8 x 30

standing push press
10 x 40
8 x 50

standing bent over dumbbell raise
16 x 5
12 x 10

triceps press down dropset

6 x 40 + 6 x 30+ 6 x 20

cable curl dropset
10 x 20 + 10x 10

------------------------------
kon blijven doorgaan maar had geen tijd meer.

Maar wie ging er nou in over tbeest, jij, of je dochter? :)

Terug
Naar boven