originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede doelen en je bent lekker scherp aan het trainen.![]()
Thanks !!!! Doet deugd, de aanmoedigingen. Wat bedoel je precies met scherp aan het trainen?
the limit ga jij nu snel achter komen met dat schema trust me, ik zou eerder madcow doen.
Dat je goed met je sport bezig bent en er het maximale uit wilt halen.
(i wish)nette kracht stats voor een gehandicapteopavader
Mooi dat je er toch aardig bovenop bent gekomen na de ongelukken.
Staar je niet blind op getallen maar kijk meer naar de vorm van de dag als je elke training gaat squatten/benchen/deadliften (wat overigens prima kan, er zijn mensen die elke dag squatten). Je kunt nu toch niet voorspellen wat je over een maand gaat drukken? Als het nog beginnersgains zijn zou het best kunnen, normaal gesproken waarschijnlijk niet maar daar gaat het helemaal niet om. Plezier hebben in je trainingen en dan ook nog eens progressie boeken is het belangrijkste.
Kijk naar de lange termijn en volg voor lange tijd een bepaald principe, ook wanneer het wat minder gaat. Regelmaat in je trainingen, zowel in frequentie als in de invulling, is het belangrijkste.
dus nu ga ik door tot ik Niels Gordijn versla in een wedstrijd 
Klopt vrij weinig van je stance imo, ik neem aan dat dit bedoeld is als sumo dl?
- bij sumo dl's altijd beginnen met de halter tegen de schenen.
- wijder staan en tenen meer naar buiten laten wijzen.
- knieën naar buiten drukken bij het inzakken, niet naar voren laten komen.
- heupen dicht op de halter houden.
- je doet vrijwel niks met je heupen, sumo dl is primair een beweging vanuit de heupen; heupen naar voren rammen en je staat recht.
- nog meer ws, maar kan niet alles zien vanaf de zijkant

Klopt vrij weinig van je stance imo, ik neem aan dat dit bedoeld is als sumo dl?
- bij sumo dl's altijd beginnen met de halter tegen de schenen.
- wijder staan en tenen meer naar buiten laten wijzen.
- knieën naar buiten drukken bij het inzakken, niet naar voren laten komen.
- heupen dicht op de halter houden.
- je doet vrijwel niks met je heupen, sumo dl is primair een beweging vanuit de heupen; heupen naar voren rammen en je staat recht.
- nog meer ws, maar kan niet alles zien vanaf de zijkant
Bedankt!!!! Ja het gaat lekker. Alles wat me me mijn hele leven lang heeft tegengehouden (verklote knie en ruggenwervels) lijkt nu gerepareerd te zijn en nu ga ik door tot ik de big three 2 x BW kan tillen, minstens 5 keer.
Maar als ik zie wat anderen hier voor kracht hebben, dan voel ik me echt een mietje. Ik zal me pas een beetje sterk voelen als ik mijn doel heb bereikt.
EN... ik wil nog steeds de 400 meter in 58 seconden lopen, en de 5 km op 19 min. Maar eerst moet mijn bekken volledig genezen zijn en daarvoor moet ik het probleem van het beenlengteverschil aanpakken.

Niet te veel, te snel willen. Je hebt nog een aantal jaartjes te gaan.![]()