- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Visolie helpt ook voor de gewrichtenNu bezig met lichte cardio op fiets. Om de benen en knieen soepel te houden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Visolie helpt ook voor de gewrichtenNu bezig met lichte cardio op fiets. Om de benen en knieen soepel te houden.

Visolie? Ik neem aan dat je dat niet uit een flesje moet drinken?? Bah.
PS: il ga niet wachten tot morgennamiddag om te trainen. Ik denk dat ik rond 23u30 ga opwarmen en rond 00u00 ga trainen. Dan heb ik wel geen 48 uur gerust maar toch bijna; Dan rust ik woendag en zal ik donderdagnamiddag terug trainen.
Die k*t bench moet verdomme de hoogte in, en die squat ook. Deadlift maak ik me vreemd genoeg weinig zorgen. Dat zal zeker lukken. Ik denk zelf eind maar 5 a 10 kilo boven doel te zitten. Bench wellicht er 5 onder, en squat er 5 boven.

Visolie? Ik neem aan dat je dat niet uit een flesje moet drinken?? Bah.
PS: il ga niet wachten tot morgennamiddag om te trainen. Ik denk dat ik rond 23u30 ga opwarmen en rond 00u00 ga trainen. Dan heb ik wel geen 48 uur gerust maar toch bijna; Dan rust ik woendag en zal ik donderdagnamiddag terug trainen.
Die k*t bench moet verdomme de hoogte in, en die squat ook. Deadlift maak ik me vreemd genoeg weinig zorgen. Dat zal zeker lukken. Ik denk zelf eind maar 5 a 10 kilo boven doel te zitten. Bench wellicht er 5 onder, en squat er 5 boven.
nene in pilvorm:
Nee man gek, dat smaakt echt smerignene in pilvorm:
http://www.sportfood.nl/best-body-visolie/
Deze vetzuren zijn onmisbaar voor de bescherming van hart- en bloedvaten, verlaging van bloeddruk en cholesterol. Ook heeft het een positief effect op hersenen, gewrichten en celwanden.
Ofc heb je dit ook bij B&F en dergelijke, je moet maar eens rondkijken!
Jij zit met het omgekeerde prob...ik maak me geen zorgen over bench en squat...maar wel over deadlift![]()

Nee man gek, dat smaakt echt smerignene in pilvorm:
http://www.sportfood.nl/best-body-visolie/
Deze vetzuren zijn onmisbaar voor de bescherming van hart- en bloedvaten, verlaging van bloeddruk en cholesterol. Ook heeft het een positief effect op hersenen, gewrichten en celwanden.
Ofc heb je dit ook bij B&F en dergelijke, je moet maar eens rondkijken!
Jij zit met het omgekeerde prob...ik maak me geen zorgen over bench en squat...maar wel over deadlift![]()
Jup, komt door mijn rugverleden he, remember (posterior chain en core nooit kunnen trainen, zelf niet gewoon in dagelijkse leven door gebroken ruggenwervel toen ik 5 was en pas geopereerd is drie jaar geleden.dikke Bench bro, doe je goed.
Maar wel echt volledig uit verhouding met jedeadlift en squat he![]()
)
Zonet de slechtste training achter de rug.
Het ging voor geen meter. Misschien was ik nog onvoldoende herstelt van de zware training van eergisteren.
Ik denk dat het tijd wordt toch effe te plooien en eventjes wat minder zwaar te trainen. Ik ga denk ik terug een 4 day split trainen, bb style, gedurende drie weken, want dat is minder zwaar voor het lijf.
Eens een goed schema opstellen en dan eventueel zonder terug beginnen. Terug met hoge reps en eindelijk eens schouders correct trainen.
EN verdomme, ik moet echt meer eten en slapen.
the limit ga jij nu snel achter komen met dat schema trust me, ik zou eerder madcow doen.
Heeft niks met slaaptekort te maken normaal dat hij niet kan herstellen, hij deed alle 3 compounds 3x per week normaal dat je binnen no time gaat opbranden.
Wat een onzin, je hebt één mindere training en gooit meteen je hele plan weer om?
Bullshit.