- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Als je ze 4x per week, 2x per dag zou doen, durf ik te wedden dat je nog niet opgebrand zou zijn
Wat eet je zoal op een dag dan ?
Een voedingsschema hoeft niet moeilijk te zijn, als je naast je gewone voeding ook een paar keer dag bv havermout/brinta/oats/whatever met whey als extra eet kom je ook makkelijk aan je behoeften
Hoi sanca,
Kun je mij misschien uitleggen wat het verschil tussen havermout en oats is.
Alvast debankt,
Groetjes een fitnessenthousiasteling

Als je moeite hebt met voedingsschema, moet je gwn 100gram whey per dag pakken naast melk ofzo. Dat drink je binnen in no time. Bv 50gr whey met halve lite melk voor workout en 50gr met halve liter erna. Dan moet je wat tonijn en eieren ofzo tussendoor wat tussen smijten en je hebt al rond de 200gram eiwitten. voor de rest moet je dan eten waar je zin in hebt maar zo clean mogelijk.
Volgens mij gaat het niet echt om de eiwitten maar om de hoeveelheid eten.
Hahhahahah,toen ik zag dat je had gereageerd dan dacht ik : " ik ga hier op mijn donder krijgen", en ik kreeg gelijk.
Ja ik weet dat allemaal wel, maar om de één of andere reden kom ik er niet toe zoveel tijd en energie te stoppen in een goed voedingsschema, en dan vooral het goed opvolgen. Ik bedoel, 4 a 5 keer per dag eten, zoals ik een jaar geleden deed, daar heb ik geen zin in. Ik leek toen wel constant te moeten vreten.
MAar goed, het MOET dus ik zal die schop onder mijn kont wel verdienen, en ik stel vandaag dat rot vreetschema op.
1x in de week een pan met eieren op het vuur zetten is niet veel werk. elke dag een bakkie nootjes leeg eten is niet veel werk, ik vind ze echt ideaal en als ik me er toe zet schuif ik zo 100 gram in een aantal min naar binnen er zitten aardig wat calorieen in.
Ik kruip nu onder de wol. Nooit gedacht dat ik ooit op en vrijdagavond op zo'n vroeg uur in bed ging kruipen;
Heb echt een k*tdag. Heb net voor mijn training enorm slecht nieuws te horen gekregen. Misschien zit dat er voor iets tussen.
Tomorrows another day, we zien wel wat er komen zal;
sterkte met je slechte nieuws.
het lijkt me niet handig om van vandaag op morgen ineens enorm veel te gaan eten, je kunt het wekelijks ietsjes opvoeren bv.