Heb mijn online log een beetje verwaarloosd omdat ik iedere keer mijn schrift vergat mee te nemen naar mijn zaaltje en dan maar de resultaten van de training op een los blad schreef en dat dan verdween omdat mijn dochtertje graag tekent
Maar goed, terug een goede traning achter de rug. Weer een training bb-style omdat ik merk dat dit me toch wat helpt een iets mooiere spiermassa te ontwikkelen en ook iets beter te herstellen. De pijn die ik gedurende een paar weken tot maanden heb gehad in het bovenlijf is volledig weg.
Maandag voor het eerst in mijn leven naar de sportkinesist om eens een analyse te maken van de toestand van mijn lichaam op dit moment. Hoe zit het met mjn si-gewricht, en de knie, en mijn beenlengteverschil? Wat moet anders en wat kan beter,...
De training vandaag 3 personal records denk ik (als ik me goed mijn vorige PR's herinner)
Triceps / schouders training
small grip bench press (shoulder widt om ellebogen makkelijker dicht tegen het lijf te houden)
15 x barbell
12 x 40
9 x 70
8 x 80
4 x 90 (kon meer maar botste paar keer tegen de catches aan (op hoogste punt van de rom)
4 x 95 (traag, diep en zuiver) PR
triceps overheead db extension
10 x15
8 x17,5 PR
20kilo: links 1 x; rechts 3 x = ook PR
cable press down
10 x 10
12 x 20
10 x 30
dan dropset 8 x 40 + 8 x 30 + 8 x 20 + 12 x 10
bent over db raise (voor achterkant schouders)
10 x 10
10 x 10
7 x 12,5
lateral db raise
8 x 12,5
4 x 15 + superset 10 x 10 kilo shoulder press
-----------------------------------------
De training duurde 100 min. Ik was wel moe tegen het einde; Maar ben wel volluit kunnen gaan tijdens de training;
---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 20:56 ----------
Morgen rug en benen.
Rug: deadlift, pull over, lat pull down, face pulls voor de traps
benen: squat, lunges (zeer licht), calves.