Ja, ik ga nu echt nooit meer stoppen met trainen.
Wel denk ik dat ik steeds meer naar een ander soort training zal gaan. Powerbuilding, en meer explosieve kracht trainen. Eliott Hulse is daarbij de man wiens oefeningen ik nu tracht te volgen. Die doet veel variatie.
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 08:26 ----------
Toen ik 16 was, liep ik op een atletiekpiste 11,26, en het absurde is dat dit na een hele sportdag was;
(in Vlaanderen organiseren de scholen 1 maal per jaar een sportdag. Die dag hadden we twee voetbalwedstrijden achter de rug, een tenniswesdstrijd, een uur skeeleren, een half uur squash en een aantal pentatlonoefeningen (kogelstoten, speerwerpen, verspringen, hoogspringen, discuswerpen, 400 meter lopen).
Toen de dag er op zat en iedereen zich klaarmaakte om te vertrekken liep ik deze tijd. En ik herinner me dat ik de laatste 15 a 20 meter echt niet meer snel liep, omdat ik doodmoe was. Het is inderdaad jammer.
Maar weet je, mijn dochter is 4 jaar, en als ik haar zie lopen in de tuin, en ik loop snel achter haar aan, zie ik bijna een professionele loopstijl. Echt bizar.
Als ik ooit een zoon heb, en hij doet het graag, dan zie je mss ooit op televisie mijn zoontje de olympische spelen winnen 
PS: vorige week liep ik mijn snelste tijd van de afgelopen 18 jaar: 12,36. Ik denk als ik nog meer vet verlies en meer power cleans ga doen, ik aan explosiviteit ga winnen, en ik onder de 12 seconden ga duiken.