- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
training 16 oktober
Start 17u42 - einde 19u07. Feling great ook na het einde van de training
flat barbell bench
5 x 70
5 x 90
5 x 100
5 x 105
2 x 110
4 x 100
(nog steeds een zware achterstand met mijn bench voor de vakantie maar het gaat vooruit)
deadlift
Opnieuw zwaardere sets en tevens pr"s
5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 135 (PR)
1 x 150 PR De form was iets mi nder. De rug was niet kaarsrecht na lift off maar mss is dit normaal bij een PR?)
OHP (niet gesquat vandaag omdat ik halfdood was door de zware deadlifts maar ook omdat ik vrees dat het nog te vroeg is voor de gevoelige knie om drie keer per week te squatten)
5 x 50
5 x 60
4 x 70
1 x 80 maar wel met een wipje. Zonder wipje had dit een PR geweest denk ik)
sinds drie wejen stijgt mijn lichaamsgewicht gestaag en is ook iedere training beter dan de vorige. Te lange tijd te weinig gegeten.
--------------------------------------
Vraagje: zware koppijn net na de training.
Ook merkte ik bij de zwaarste deadlift set als het ware een soort pijn aan de borstkas, eerder aan de ribben. Ik vermoed dat dit door de verhoogde inwendige druk komt. Mijn broer heeft ooit een een rib gekneusd, ik dacht tijdens het benchen dus mss riskeer ik iets dergelijks.
Deadlift vooraanzicht
http://www.youtube.com/watch?v=FV5LuwHj4PI&feature=youtu.be
Start 17u42 - einde 19u07. Feling great ook na het einde van de training
flat barbell bench
5 x 70
5 x 90
5 x 100
5 x 105
2 x 110
4 x 100
(nog steeds een zware achterstand met mijn bench voor de vakantie maar het gaat vooruit)
deadlift
Opnieuw zwaardere sets en tevens pr"s
5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 135 (PR)
1 x 150 PR De form was iets mi nder. De rug was niet kaarsrecht na lift off maar mss is dit normaal bij een PR?)
OHP (niet gesquat vandaag omdat ik halfdood was door de zware deadlifts maar ook omdat ik vrees dat het nog te vroeg is voor de gevoelige knie om drie keer per week te squatten)
5 x 50
5 x 60
4 x 70
1 x 80 maar wel met een wipje. Zonder wipje had dit een PR geweest denk ik)
sinds drie wejen stijgt mijn lichaamsgewicht gestaag en is ook iedere training beter dan de vorige. Te lange tijd te weinig gegeten.
--------------------------------------
Vraagje: zware koppijn net na de training.
Ook merkte ik bij de zwaarste deadlift set als het ware een soort pijn aan de borstkas, eerder aan de ribben. Ik vermoed dat dit door de verhoogde inwendige druk komt. Mijn broer heeft ooit een een rib gekneusd, ik dacht tijdens het benchen dus mss riskeer ik iets dergelijks.
Deadlift vooraanzicht
http://www.youtube.com/watch?v=FV5LuwHj4PI&feature=youtu.be
Laatst bewerkt: