BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fucked up man, hopelijk sla je jezelf hier ook gewoon doorheen
Bij deze laat ik weten dat krachtsport er voor mij opzit.
Na uitgebreide tests blijkt dat ik op 5 jarige leeftijd niet enkel een gebroken ruggenwervel had opgelopen (die ondertussen door een operatie geen problemen meer gaf) ook een twee nekwervels had gebroken. Of beter, er waren stukken afgebroken die na verloop van tijd terug van zichzelf zijn genezen maar de ontstane spatie was dus opgevuld met nieuw bot. Nu, door slijtage is de tussenwervelschijf dunner geworden waardoor de wervels dichter bij elkaar komen te liggen en enorme druk op de zenuwem legt. Ik heb zeer zware uitstralingspijnen tot midden de onderarm, schouder, traps en romboids. De pijn is constant en laat me zelf niet toe een glas vast te nemen.
Ik ben het beu iedere keer weer van nul te herstarten. De artsen moeten het overtollige bog wegslijpen, eventueel een "kunstmatige breuk forceren, kooitjes plaatsen en 2 a 4 schroeven steken. revalidatie is minsnten 4 maand en succes rate is goed maar niet top. Krachtsport wordt "ten sterkste afgeraden; Weet er iemand een hoge brug zijjn?
De operatie was een enorm succes. Ze hebben alles goed kunnen verwijderen en hebben geen schroeven moeten gebruiken. Er zit wel een kooi tussen twee wervels. Hoe zie op zijn plaats moet blijven zitten is me een raadsel. Ik mag zes weken niks zwaar tillen, zodat dat ding op zijn plaats blijft zitten en ondertussen omringt raakt met bot . Ik zou geen mobiliteit verliezen en uit analyse blijkt het een niet-kwaadaardig gezwel te zijn.
Dus... de komende drie a 6 weken conditie op peil houden en vetpercentage wat verlagen tot ik terug kan deadliften en powercleanen, squatten,... maar de big weights, zullen denk ik, voor mij, verleden tijd zijn. Ik zal moeten beginnen nadenken aan structural integrity en mijn lichaam zo explosief en sterk en snel mogelijk maken.
Doelen dienen dus bijgesteld te worden; Dat niet doen zou dom zijn.