MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine

2x.25 en 2x1.25 zou ik zelf doen

schijven van 250 gram beastmode u wot

• Topic Starter Topic Starter
2x.25 en 2x1.25 zou ik zelf doen

Is inderdaad logischer.

Als ik wil trainen met
20 kilo, dan neem ik enkel de barbell
25: dan barbell + 2 x 2,5
30: barbell + 2 x 5
35: barbell + 2 x 5 + 2 x 2.5
40: barbell + 2 x 10
45: barbell + 2 x 10+ 2,5
50: barbell + 2 x 15
.
.
.

---------------

Laatst bewerkt:
Met sxhijcen wat je nu hebt en die set + nog de 1.25 en 2.5 schijfjes kun je alles volgens mij.. misschien nog 2x20 bijhalen ?

original post erased; No more negativity!

Laatst bewerkt:
Fucked up man, hopelijk sla je jezelf hier ook gewoon doorheen

Fucked up man, hopelijk sla je jezelf hier ook gewoon doorheen

Thanks. Ik ik vertik het om pijnstillers te nemen maar ik heb een nieuwe zeer zware veeleisende job waar ik het zeer moeilijk krijg om geconcentreerd te blijven;

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Ik had net terug mijn homegym samengesteld.

Ik zou nu iig niets overhaast doen, een dokter raad al snel krachttraining af, geef het even tijd man, neem eventueel wat medicatie maar overdrijf daar gewoon niet mee dan

Zit net je blog een beethe te lezen, kom ik op de laatste pagina zie ik dat je er helemaal mee stopt. En ik vond mezelf al zielig met mijn liesbreuk en bovenbuik breuk. Maar eigenlijk maar ik niet klagen. Kut voor je om te horen dat je er mee gaat stoppen. Een goed herstel gewenst en dat je na je herstel maar pijn vrij mag leven.

Bij deze laat ik weten dat krachtsport er voor mij opzit.
Na uitgebreide tests blijkt dat ik op 5 jarige leeftijd niet enkel een gebroken ruggenwervel had opgelopen (die ondertussen door een operatie geen problemen meer gaf) ook een twee nekwervels had gebroken. Of beter, er waren stukken afgebroken die na verloop van tijd terug van zichzelf zijn genezen maar de ontstane spatie was dus opgevuld met nieuw bot. Nu, door slijtage is de tussenwervelschijf dunner geworden waardoor de wervels dichter bij elkaar komen te liggen en enorme druk op de zenuwem legt. Ik heb zeer zware uitstralingspijnen tot midden de onderarm, schouder, traps en romboids. De pijn is constant en laat me zelf niet toe een glas vast te nemen.
Ik ben het beu iedere keer weer van nul te herstarten. De artsen moeten het overtollige bog wegslijpen, eventueel een "kunstmatige breuk forceren, kooitjes plaatsen en 2 a 4 schroeven steken. revalidatie is minsnten 4 maand en succes rate is goed maar niet top. Krachtsport wordt "ten sterkste afgeraden; Weet er iemand een hoge brug zijjn?

Wow, dat is wel erg slecht nieuws... :s

zonde kerel, ik hoop dat je ooit op een punt kunt komen dat je toch nog pijn/risicoloos UB kunt doen zoals pull ups, daar kun je toch nog plezier uit halen en heel sterk worden!

De operatie was een enorm succes. Ze hebben alles goed kunnen verwijderen en hebben geen schroeven moeten gebruiken. Er zit wel een kooi tussen twee wervels. Hoe zie op zijn plaats moet blijven zitten is me een raadsel. Ik mag zes weken niks zwaar tillen, zodat dat ding op zijn plaats blijft zitten en ondertussen omringt raakt met bot . Ik zou geen mobiliteit verliezen en uit analyse blijkt het een niet-kwaadaardig gezwel te zijn.
Dus... de komende drie a 6 weken conditie op peil houden en vetpercentage wat verlagen tot ik terug kan deadliften en powercleanen, squatten,... maar de big weights, zullen denk ik, voor mij, verleden tijd zijn. Ik zal moeten beginnen nadenken aan structural integrity en mijn lichaam zo explosief en sterk en snel mogelijk maken.
Doelen dienen dus bijgesteld te worden; Dat niet doen zou dom zijn.

Prachtig man :D

Hier een foto van de twee dagen oude wonde. Ziet er relatief goed uit. Is gelijmd zei men me.
bjit6r.jpg

Ik had laatst je log al een keer gelezen. Heftig verhaal! Veel sterkte met genezen en succes met het bepalen en behalen van goede doelen!

De operatie was een enorm succes. Ze hebben alles goed kunnen verwijderen en hebben geen schroeven moeten gebruiken. Er zit wel een kooi tussen twee wervels. Hoe zie op zijn plaats moet blijven zitten is me een raadsel. Ik mag zes weken niks zwaar tillen, zodat dat ding op zijn plaats blijft zitten en ondertussen omringt raakt met bot . Ik zou geen mobiliteit verliezen en uit analyse blijkt het een niet-kwaadaardig gezwel te zijn.
Dus... de komende drie a 6 weken conditie op peil houden en vetpercentage wat verlagen tot ik terug kan deadliften en powercleanen, squatten,... maar de big weights, zullen denk ik, voor mij, verleden tijd zijn. Ik zal moeten beginnen nadenken aan structural integrity en mijn lichaam zo explosief en sterk en snel mogelijk maken.
Doelen dienen dus bijgesteld te worden; Dat niet doen zou dom zijn.

Belangrijkste is dat je de eerste hobbel genomen hebt. Weer fit worden gaat wel lukken als je de tijd er voor neemt. Het is toch vooral de strijd met jezelf en het idee er alles uit gehaald te hebben. Dan boeit het niet op welk niveau dat is. Natuurlijk is het niet leuk dat je een stap terug moet doen maar zonder zware belasting liggen er nog genoeg andere mogelijkheden.

Haal zelf nu ook meer voldoening uit explosief duurwerk dan uit krachtwerk, mede door een schouder die niet altijd heel erg meewerkt. Maar het blijft goed te combineren en zolang je goed luister naar je lichaam kan je er fitter door worden dan ooit.

Succes met de revalidatie, aan je doorzettingsvermogen zal het in ieder geval niet liggen.

Bedankt iedereen! Bedankt Eric!!!
En vreemd is dat mijn rechterschouder, nu ook geen pijn meer doet, terwijl die er, theoretisch gezien, weinig mee te maken heeft gehad.
De arts zei dat ik op de crosstrainer reeds mag trainen, maar zonder teveel weerstand en dat dit zelf het herstel zal bespoedigen: meer bloedstroming, meer "voedsel" naar de juiste plekken, en snellere fusie. Ik moet dit negatieve verhaal een positieve draai geven; Hoe kan ik negatief naar het leven kijken als ik zie wat voor een vrouw en dochter ik heb?!!!!!

Laatst bewerkt:
Ook hier wou ik je veel sterkte een kracht toewensen maat !!!
Het beste man !!!

Groet, Ray...

Terug
Naar boven