MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine

Bezoekers in dit topic

46 ste training

flat board press
10 x 40
10 x 50
8 x 80
6 x 100
6 x 105
6 x 115 pr sinds operatie
zwaarste board press set sinds operatie

flat bench
5 x 105 pr sinds operatie
paused bench
5 x 90 pr sinds operatie



incline bench
3 x 75
3 x 85
3 x 90
zwaarste incl bench set sinds operatie

squat
5 x 85
5 x 95
5x 100
5 x 110
5 x 115 pr sinds operatie

zwaarste squatset sinds operatie


OHP

3 x 67.5
3 x 72.5
3 x 77.5 pr sinds operatie

Atlas stone

10 keer opgetild op 6 minuten tot schouderhoogte(was sterven)
Ik kan niet geloven dat dat ding maar 56 kilo weegt.

Alles is gefilmd maar moet interne harde schijf in de laptop van mijn vrouw inbouwen want mijn laptop start niet meer op. Really fucked up my day.

Ik denk er trouwens aan een paar maanden weg te blijven van dbb. Het getroll neemt absurde proporties aan dus dit was mijn laatste log. 8 juli kom ik met de resultaten terug.
 
atlas stones voelen altijd idd wat zwaarder als dat het lijkt

goeie prs
 
Post eerst dat stones filmpje eens eer je afhaakt
 
47ste training

paused bench press
ik heb de indruk dat ik iets stabieler lig en de techniek iets beter is en dat de tips van "x" me geholpen hebben.
opwarming
20 x 20
5 x 40
5 x 40
3 x 60
2 x75
werksets
5 x 80 easy
5 x 85
5 x 90 (paused is 5 rep momenteel mijn max)
1 x 100 normal bench easy
1 x 115 normal flat bench fail (niet echt gepoogd maar eerder traag laten zakken om te wennen aan het gewicht)

incline bench (vreemd genoeg niet zo veel verschil met de flat bench)

5 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90 zeer goed en zwaar PR sinds operatie
zwaarste incl set sinds operatie en ook zwaarste laatste set en ook meer reps

first time in my life: stiff leg deadlift
fuck, ik voelde echt de stretch. Ik kon de barbell niet tot op de grond laten tikken zonder mijn rug bol te maken. Ik ga dit dus moeten oefenen. Dubbele matjes om wat hoger te starten?

10 x 50
6 x 50
7 x 70
het gewicht is niet het probleem maar de te korte hamstrings. Op oefenen!!


chin up
5 x bodyweight
5 x bw + 5 kilo
3 x bw + 15 kilo pr sinds operatie (sterkste ooit was 10 x bw + 38 kilo)
barbell curl
5 x 20
5 x 30
5 x 40

Dan onmiddellijk gegeten maar onmiddellijk daarna toch nog eens de atlas stone gepakt:

Atlas stone: 3 x 78 kilo
(ik dacht eerst dat de steen 56 kilo woog maar toen besefte ik dat dit onmogelijk was aangezien er drie zakken van 25 kilo mortel en dan nog wat van een vierde zak in de mal waren gegoten. Ik heb vandaag de steen herwogen met een nieuwe weegschaal, en inderdaad, die weegt 79 kilo.
Ik moet wel nog werken aan de techniek, maar het "opscheppen lukt al makkelijker.


zeer goede training.
 
Laatst bewerkt:
48ste training
video: https://www.youtube.com/watch?v=tLBIiEp5Hmo&feature=youtu.be

paused bench press
warm up
10 x 40
3 x 60
2 x75
werksets
5 x 80 paused
5 x 85 paused
5 x 90 paused (vlotter dan vorige training) daarom een extra vierde werkset om 5 x 95 te proberen
3 x 95 paused (voorlopig is dit paused mijn pr sinds operatie
1 x 110 normal t&g(haperende beelden, er stonden teveel programma's open)
1 x 120 normal t&g fail
zwaarste benchset (normal en paused) sinds herstart operatie

squat
5 x 50

5 x 90
3 x 100
1 x 130 PR

ohp
3 x 60
3 x 70
1 x 80 evenaring pr

deadlift
5 x 150 life time PR denk ik

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

goeie training man

veel prs of evenaringen van prs

doe zo voort!

Thanks.
En iedere training blijft nog steeds beter gaan dan de vorige.
 
49ste training

flat bench
opwarming

10 x barbell
10 x barbell
10 x 40
3 x 60
2 x 75
werksets (3 maar heb er toch 4 gedaan)
5 x 85
5 x 90
5 x 95
4 x 100 (pr sinds operatie)

OHP
10 x barbell
5 x 50 easy
3 x 60 easy
3 x 70 zwaar
2 x 80 pr sinds operatie

spelen met de atlas stone (was niet voorzien maar was nieuwsgierig):
6 x 79 kilo
6 x 79 kilo
8 x 79 kilo (op verzoek van de dochter die wou dat ik er 20 deed in totaal)

stiff leg deadlift (ging ik normaal niet meer doen gezien de high reps met de atlas stone)
10 x 80 stiff leg deadlift en ging opmerkelijk makkelijker dan vorige keer.

om af te ronden:

chin up:
5 x bw

update want vergeten vermelden:
1 x 80 powerclean fail
1 x 80 power clean succes, en dit na zo'n zware training.

conclusie: lekkere training, weer twee pr's en de atlas stone mag gerust opmerkelijk (voor mij dan want vorige keer stierf ik al na 3 reps).
Voel me niet leeg.

Super! Video volgt.

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

volgende training:
22 maart: 50 ste training sinds operatie
Dit zal een pittige training worden.

flat bench
opwarming

10 x barbell
10 x barbell
10 x 40
3 x 60
2 x 75
werksets
5 x 90
5 x 95
5 x 100
? x 100

deadlift
5 x 50
5 x 50
3 x 70
2 x 90
5 x 120
5 x 130
5 x 140

ohp
10 x barbell
3 x 70
3 x 70
3 x 75

chin up
5 x bw
5 x bw + 5
5 x bw +10
1 a 3 x bw + 15

barbell curl
5 x 30
5 x 35
5 x 40
 
Laatst bewerkt:
trainingen vol pr' s mooi
wel raar dat je met een stone traint als je rugklachten hebt.vanwaar heb je die stone zelf gemaakt?
 
trainingen vol pr' s mooi
wel raar dat je met een stone traint als je rugklachten hebt.vanwaar heb je die stone zelf gemaakt?

Die rugklachten zijn al jaren achter de rug dankzij de operatie en geslaagde revalidatie en deadlift en squat.

Ik heb een skippy bal heel hard opgepompt, dan met gips bedekt, dan een gat in gemaakt en de skippy bal verwijderd, er beton in gedaan, laten drogen, en dan de gips er af gedaan. Hij is nog niet helemaal af. sommige plekken moeten nog afgeschuurd worden en andere plekken heb ik te glad geschuurd. Maar kan er al mee trainen dus dat is wel goed;
AL merk ik dat die 20 reps mijn armen vandaag zeer moe en zwak doen aanvoelen. En ik heb een serieuse bloeduitstorting op mijn rechterdij. Maar ze voelt niet pijnlijk aan. Had ik ze niet gezien, dan had ik niet geweten dat ik ze had;

Ik ga een zwaardere bal moeten maken nu.
 
Wat als jij failt met bankdrukken?
 
Wat als jij failt met bankdrukken?

Daar heb ik mijn catches voor he op mijn halfrack. Ter hoogte van mijn borst zijn ze net iets lager dus ik kan tot de borst benchen. Als ik merk dat ik fail, dan laat ik de barbell zakken tot boven mijn tepel, en ben ik dus beschermd.
 
Daar heb ik mijn catches voor he op mijn halfrack. Ter hoogte van mijn borst zijn ze net iets lager dus ik kan tot de borst benchen. Als ik merk dat ik fail, dan laat ik de barbell zakken tot boven mijn tepel, en ben ik dus beschermd.

Ben niet blind:P
Maar ga jij op de bank staan en deadlift je het weer op of wat doe je

Wil ook eens gaan kijken voor een home gym
 
Ben niet blind:P
Maar ga jij op de bank staan en deadlift je het weer op of wat doe je

Wil ook eens gaan kijken voor een home gym

Dan haal ik er een paar schijven af, til die op haar plek, en plaats de nodige gewichten terug.
 
Fijn zo met de number one fan erbij :)

Steek bij de stones bij de pick up de vingers eens onder de stone, dan merk je meteen al dat het beter gaat
 
bij het overpakken, wanneer je de steen op je schoot hebt zou je je armen over de bal moeten leggen ipv eronder, klinkt contraintuitief maar het werkt veel beter.
 
Fijn zo met de number one fan erbij :)

Steek bij de stones bij de pick up de vingers eens onder de stone, dan merk je meteen al dat het beter gaat

Door de steen vaak in het gras te laten vallen is er een ronde put ontstaan waar de steen iedere keer in rolt;
Daardoor kan ik mijn handen er bijna niet onder krijgen want onderaan raakt die over een groot oppervlak de steen. En op sommige plaatsen is de steen te glad (zo glad als een knikker) daardoor zie je de steen soms uit mijn handen of te vroeg van mijn borst glijden.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

bij het overpakken, wanneer je de steen op je schoot hebt zou je je armen over de bal moeten leggen ipv eronder, klinkt contraintuitief maar het werkt veel beter.

Ja, ik had dat al vaker gehoord en al vaker gezien maar als ik dat doe, dan heb ik de indruk dat de bal gewoon naar beneden valt.
Zal het nog eens proberen.
 
Vandaag wordt dit de training:
50ste training sinds operatie

flat bench

opwarming

10 x barbell
10 x barbell
10 x 40
3 x 60
2 x 75
werksets
5 x 90
5 x 95
5 x 100
? x 100

deadlift

Opwarming
5 x 50
5 x 50
3 x 70
2 x 90
werksets
5 x 120
5 x 130
5 x 140

ohp
10 x barbell
3 x 70
3 x 70
3 x 75

chin up
5 x bw
5 x bw + 5
5 x bw +10
1 a 3 x bw + 15

barbell curl
5 x 30
5 x 35
5 x 40
 
Back
Naar boven