AndroidHealthClinic

log Christian, papa van Yasmine

f**k, dat is echt wel fucked up, veel sterkte ermee en doe maar eventjes rustig aan

• Topic Starter Topic Starter
f**k man, wat kut. Ik kan zo snel niet terugvinden in je log hoe dit is gekomen..?

Aangevallen in de bank, en door een klap op he hoofd is en oude schedelfractuur, die slecht was genezen, geen "lekken".

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

f**k, dat is echt wel fucked up, veel sterkte ermee en doe maar eventjes rustig aan

Bedankt Sanca.

Dat "rustig aan doen" zal nog het moeilijkste worden.
Vandaag in de gym had ik enorm veel zin om zwaar te trainen maar het bleef bij 40 %

als je nu al weer op 40% traint zou ik je spul niet verkopen man ! heb het gevoel dat het wel goed gaat komen !

als je nu al weer op 40% traint zou ik je spul niet verkopen man ! heb het gevoel dat het wel goed gaat komen !

Het is niet de kracht die weg is he, zwaarder trainen is verboden. En als ik enkel ga squatten en deadliften met 70 kilo dan zal er niet veel van te zien zijn. Daarom dat ik koos voor een meer bb-training, met wat veel reps en verzuring. En dat gaat beter in een gym met veel toestellen en dumbells. En de club is 30 min fietsen, en 30 min terug; Dus extra rustige cardio. Goed voor eindelijk eens dat vet rond de buik kwijt te geraken.

Ik was wel stomverbaasd dat de atlasstone zo licht aanvoelde. Die lag nog op mijn terras en heb die opgetild alsof het 20 kilo woog. Vreemd.

Ik ken wel meer lui die door de doktors van alles verboden werd en die daarna weer op top niveau kwamen

sanca bijvoorbeeld

inspiratie nodig ? http://www.youtube.com/watch?v=qX9FSZJu448

Ik was zes jaar geleden zo goed als verlamd dus inspiratie genoeg :)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ik ken wel meer lui die door de doktors van alles verboden werd en die daarna weer op top niveau kwamen

sanca bijvoorbeeld

inspiratie nodig ? http://www.youtube.com/watch?v=qX9FSZJu448

Shit, straffe prestatie!!!!

Update: deze morgen naar het ziekenhuis geweest voor een wekelijkse controle. Het ziet er niet goed uit. De druk is terug gestegen naar 37, en het opgehoopte vocht is te dik geworden om via drainage weg te krijgen. Gezien het gevaar van het openen van de schedel, wil men drie maanden kijken hoe het evolueert. Indien het ondertussen stijgt naar 40 dan wordt het een spoedoperatie. Is er na drie maanden echter geen daling, lager dan30, dan zal men ook overgaan tot een operatie.inmijn geval is de kans op fatale afloop 54%. Al weet ik wel dat dit op zich niet zo veel zegt. Wat de arts zei was wel hard: hij vroeg me of ik een levensverzekering had en raadde me aan mijn bijdrage te verhogen. Ondertussen ervaar ik iedere dag extreme hoofdpijnen. Aanvallen die soms 24 uur duren. Het slaaptekort eist zijn tol en de druk op de frontale cortex zal steeds meer en meer bijwerkingen veroorzaken.

En dan ga je desondanks nog steeds gaan trainen ???

Jongens blijven jongens éh!

Maar ik snap 'm wel, zoals velen gok ik.

Keep on walking!

Daar gaat je road to 150 bench.

50 kilo in 5 maanden is inderdaad enorm, als je nog nooit 4 x 130 hebt gedrukt; Dat had ik een jaar geleden wel al gedaan. Dus leer lezen of rot op jij achterlijke idioot; Ik krijg hier wel een rode kaart voor maar erg is dat niet omdat het er toch voor mij opzit. So go f**k a monkey jij domme kutlul!

Blablabla. Je gaf aan dat je binnen 1 maand van 4x100 naar 4x120 ging op de bench, wat dus nooit kan kloppen. Je hebt zelfs een video waar je die 5de rep 100kg niet omhoog krijgt, maar je zegt 'dat was geen full effort training'. Omdat je zo'n grote mond had kon je natuurlijk niet toegeven dat je die 150kg nooit zou halen. Natuurlijk kom je dan met zo'n verhaal over gezondheidsklachten. Geloof er niks van.

Blablabla. Je gaf aan dat je binnen 1 maand van 4x100 naar 4x120 ging op de bench, wat dus nooit kan kloppen. Je hebt zelfs een video waar je die 5de rep 100kg niet omhoog krijgt, maar je zegt 'dat was geen full effort training'. Omdat je zo'n grote mond had kon je natuurlijk niet toegeven dat je die 150kg nooit zou halen. Natuurlijk kom je dan met zo'n verhaal over gezondheidsklachten. Geloof er niks van.

Hen jij zo'n saai leven dat je hier zo zwaar op zoek gaat naar de waarheid?
Er is een moderator hier die toegang heeft tot mijn facebookaccount. Enough said.
PS: sommige training hebben een andere volgorde van uitvoering van oefening, + pre exhaustion of auxilary muscles; Leer eens iets fagot!

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Daar gaat je road to 150 bench.

f**k me maar ik haal die ooit, al moeten mijn ogen uit mijn oogkassen springen na het racken.

Aangevallen in de bank, en door een klap op he hoofd is en oude schedelfractuur, die slecht was genezen, geen "lekken".
Willekeurig, overval? Stelletje klootzakken. Veel beterschap in ieder geval. Volgens mij is dat al de duizendste keer dat ik je dat zeg. Laat dit eens de laatste keer zijn dat je ziek/geblesseerd/etc. raakt? :)

Willekeurig, overval? Stelletje klootzakken. Veel beterschap in ieder geval. Volgens mij is dat al de duizendste keer dat ik je dat zeg. Laat dit eens de laatste keer zijn dat je ziek/geblesseerd/etc. raakt? :)

Ik wou net pinnen ( wat noemen jullie dat toch mooi) toen er een eikel naast me kwam staan en eentje achter mij. Hij had een mes bij en wetende dat je je geld toch terug krijgt van de bank als je onder dwang je geld moet afgeven, wou ik meewerken. Maar de kerel achter mij had mij niet goed begrepen en viel me aan. Ik heb me moeten verdedigen, met alle gevolgen vandien.
Daarna brief gekregen van de procureur dat ik niet vervolgd zou worden. hahahahah de ironie.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

77ste training na mijn schedelfractuur.

Hhhahahah, ik zweer het je, die titel komt er ooit.

Trainingen hervat sinds 6 oktober.
Ik train momenteel 3 a 4 keer per week de big three en ben gemotiveerder dan ooit tevoren.
6 oktober had ik
Bench 5 x 75
Squat 5 x 60
Deadlift 5 x 100
Heb zeer lang niet kunnen trainen door de schouder en de problemen met het vocht in de schedel.

Vandaag
Bench 5 x 95
Squat 5 x 100
Deadlift 5 x 140

Dumbell row is redelijk goed gebleven 5 x50
Ohp kan ik nog steeds niet trainen door de oude schouderblessure.

Eind december hoop ik volgend doel bereikt te hebben:
Bench 5 x 120 en 1 x 135 ( is me ooit gelukt in zelfde tijdsspanne )
Squat 5 x120 en 1 x 140 (idem)
Deadlift 5 x 160 en 1 x 180

Ohp zal ik ook trainen maar zeer licht zodat de schouder in die positie voldoende tijd krijgt om aan te sterken.

Ik train momenteel via starting strength en zal vermoedelijk eind januari overschakelen naar Madcow. Ik ben er van overtuigd dat ik mijn einddoel,
Squat 5x 2bw, bench 1x2bw, deadlift 1x2,5bw nog voor het eind van 2018 haal. Als mijn gezondheid het toelaat. Ik eet nu ook veel gezonder en veel meer waardoor overtraining een kleiner risico is geworden. Vroeger heeft me dat iedere keer weer de das omgedaan. Dat en extreme slapeloosheid. Beide problemen zijn nu niet meer aan de orde. Wish me luck.

Ps: ik ben mijn homegym aan het heropbouwen.
Momenteel heb ik
Een Russische barbell 55 mm en 120 kilo schijven
Een prachtige lat pull down van workoutsupply die even goed is als mijn vroegere powertec.
En morgen koop ik een zeer deftig old school squatrack en een verstelbare bench.
Ik blijf voorlopig in de gym trainen maar zal de homegym gebruiken bij tijdsgebrek.
Ik voel me frisser dan vroeger en ben veel gezonder dan jaren geleden. Komt goed.

Welkom terug @yasmine :thumbs:

Hoe is het met je gezondheid heden ten dage? (Met name de schedel, alles terug in orde?)

Bedankt Punjab!!
Ik heb periodes waar ik dagelijks serieuse migraineaanvallen heb die soms 40 uur duren. En dan heb ik periodes waar ik niks heb. Zo is het nu toch al drie weken geleden dat ik een aanval heb gehad. Voorlopig is het dus afwachten hoe dit zal evolueren.

Terug
Naar boven