AndroidHealthClinic

log Christian, papa van Yasmine

Bezoekers in dit topic

Fijn zo met de number one fan erbij :)

Steek bij de stones bij de pick up de vingers eens onder de stone, dan merk je meteen al dat het beter gaat

Hey Sanca, mag ik je iets vragen?
Ik heb sinds de 20 x 79 kilo atlas stone set (tis te zeggen, de ochtend nadien tot NU) een vervelende pijn in de linker biceps en brachialis. Eerder de brachialis en dan vooral als ik die "gebruik" terwijl mijn boven en onderarm een hoek van 90° maken.
Is dit een overbelasting van de spier of zo? Kan ik het herstel versnellen? Ice pack? Voorlopig geen oefeningen doen waar de biceps primair wordt belast?
Thanks.
 
Eindelijk vandaag de prowler afgewerkt.
Hier en daar denk ik dat ik, eens het gewicht wat zwaarder zal worden, een aantal verstevigingen zal aanbrengen, maar die zijn zeer makkelijk en snel aan te brengen.

Ik testte hem met 3 x 30 meter met 75 kilo er op. So far so good.
https://www.youtube.com/watch?v=zAJ8JCZ9QYM&feature=youtu.be
 
Laatst bewerkt:
Prowler heeft zijn eerste aanpassingen ondergaan. Hij kan er weer tegenaan.
Vandaag eens 30 meter gestest op zeer ruwe asfalt, met 6 schijven van 15 kilo. Ging vlot.
 
Ja, ik had dat al vaker gehoord en al vaker gezien maar als ik dat doe, dan heb ik de indruk dat de bal gewoon naar beneden valt.
Zal het nog eens proberen.

Dat heeft meer te maken met je techniek uit de hole (maar die ziet er degelijk uit) en gewoon je eigen gevoel.

Je bent altijd welkom @ SMTK voor je stone techniek te komen verbeteren. Ik zou zeggen kom maar eens af! :)
 
Dat heeft meer te maken met je techniek uit de hole (maar die ziet er degelijk uit) en gewoon je eigen gevoel.

Je bent altijd welkom @ SMTK voor je stone techniek te komen verbeteren. Ik zou zeggen kom maar eens af! :)

Bedankt maar voorlopig laat ik de stone even voor wat het is;
Heb besloten even te stoppen met sporten wegens zeer vervelende omstandigheden (niet met blessures te maken) maar bedankt voor de uitnodiging!!
 
even een update:
Gisteren

bench
5 x 100
5 x 110
5 x 120
5 x 125
1 x 130
10 min rust en toen 1 x 135

daarna 15 min rust en toen:


deadlift
5 x 110
5 x 115
5 x 130
5 x 145
5 x 155
3 x 160

squat
5 x 80
5 x 85
5 x 110
5 x 115
3 x 130

------------------

weeg nu 86 kilo , 5 kilo minder dan toen ik startte met mijn race naar de 1 x 150
 
dat beginnen al mooie cijfers te worden,goe bezig Yasmine,grtz
 
Minder dan 2 maanden geleden met moeite 4x100 op de bench gedaan, en nu eventjes 5x125 gepakt, terwijl je 5kg minder weegt? Ik zeg BS. :)
 
Minder dan 2 maanden geleden met moeite 4x100 op de bench gedaan, en nu eventjes 5x125 gepakt, terwijl je 5kg minder weegt? Ik zeg BS. :)

Lees de voorgeschiedenis or else get the fuck out.
de 5 kilo minder is trouwens niet op 2 maand dus je verwart alles; Aandachtig lezen en dan een opmerking formuleren.
Bewijs volgt in juli, zoals men mij hier op deze site had aangeraden.
So fuck off;

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

dat beginnen al mooie cijfers te worden,goe bezig Yasmine,grtz

thanks.
 
Minder dan 2 maanden geleden met moeite 4x100 op de bench gedaan, en nu eventjes 5x125 gepakt, terwijl je 5kg minder weegt? Ik zeg BS. :)
iemand die liegt over zn eigen stats en zeker hier,venederd zichzelf,dus ik denk het niet.+gewichtverlies is niet altijd krachtverlies.;)
 
iemand die liegt over zn eigen stats en zeker hier,venederd zichzelf,dus ik denk het niet.+gewichtverlies is niet altijd krachtverlies.;)

Waarom hij hier over liegt is mij ook een raadsel. :)

Ik had zijn 150kg bench topic gezien, leek interessant, maar nu de deadline nadert wordt het wel heel erg ongeloofwaardig. Oh ja:

20 maart: 4x100 (dit topic)
20 april: 4x120 (andere topic)

Yeah right, lol. :rolleyes:
 
Waarom hij hier over liegt is mij ook een raadsel. :)

Ik had zijn 150kg bench topic gezien, leek interessant, maar nu de deadline nadert wordt het wel heel erg ongeloofwaardig. Oh ja:

20 maart: 4x100 (dit topic)
20 april: 4x120 (andere topic)

Yeah right, lol. :rolleyes:

20 maart 4 x 100 was geen full effort training; Je vergelijkt appels met peren.
 
20 maart 4 x 100 was geen full effort training; Je vergelijkt appels met peren.

Je geeft anders wel aan dat het een PR was (je geeft dit ook heel erg enthousiast aan met grote rode letters in je log), en uit je video blijkt dat je de 5de rep niet omhoog krijgt. You are so full of shit. :D

Geef nou maar toe dat 50kg in 5 maanden wel heel erg enthousiast was, en dat je progressie op een gegeven moment niet meer zo snel ging als verwacht (wat overigens heel normaal is). Dan hoef je niet met allerlei verzinsels te komen om jezelf eruit te lullen.
 
Je geeft anders wel aan dat het een PR was (je geeft dit ook heel erg enthousiast aan met grote rode letters in je log), en uit je video blijkt dat je de 5de rep niet omhoog krijgt. You are so full of shit. :D

Geef nou maar toe dat 50kg in 5 maanden wel heel erg enthousiast was, en dat je progressie op een gegeven moment niet meer zo snel ging als verwacht (wat overigens heel normaal is). Dan hoef je niet met allerlei verzinsels te komen om jezelf eruit te lullen.

50 kilo in 5 maanden is inderdaad enorm, als je nog nooit 4 x 130 hebt gedrukt; Dat had ik een jaar geleden wel al gedaan. Dus leer lezen of rot op jij achterlijke idioot; Ik krijg hier wel een rode kaart voor maar erg is dat niet omdat het er toch voor mij opzit. So go fuck a monkey jij domme kutlul!
 
Roidraaaaaaaaage
 
hahaha domme kutlul, die ga ik voortaan ook gebruiken als ik boos ben op iemand:D
 
Update: deze morgen naar het ziekenhuis geweest voor een wekelijkse controle. Het ziet er niet goed uit. De druk is terug gestegen naar 37, en het opgehoopte vocht is te dik geworden om via drainage weg te krijgen. Gezien het gevaar van het openen van de schedel, wil men drie maanden kijken hoe het evolueert. Indien het ondertussen stijgt naar 40 dan wordt het een spoedoperatie. Is er na drie maanden echter geen daling, lager dan30, dan zal men ook overgaan tot een operatie.inmijn geval is de kans op fatale afloop 54%. Al weet ik wel dat dit op zich niet zo veel zegt. Wat de arts zei was wel hard: hij vroeg me of ik een levensverzekering had en raadde me aan mijn bijdrage te verhogen. Ondertussen ervaar ik iedere dag extreme hoofdpijnen. Aanvallen die soms 24 uur duren. Het slaaptekort eist zijn tol en de druk op de frontale cortex zal steeds meer en meer bijwerkingen veroorzaken.
 
Fuck man, wat kut. Ik kan zo snel niet terugvinden in je log hoe dit is gekomen..?
 
Back
Naar boven