- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, de laatste keer begon de hoofdpijn een vrijdagavond en pas zondagavond was die over. Maar toen was ik drie dagen uitgeput. Ik merk wel dat deze aanvallen langer uitblijven als ik veel eet.40 uren, pff dat is niet niks. Ik ben bekend met migraines (van jongs af aan tot eind puberteit veelvuldig last van gehad) en dat gaat je niet in de koude kleren zitten, zeker niet als dat 40 aanhoudt. Hopelijk zit er een stijgende lijn in de periodes waarin je geen last hebt.
Bedankt. Ik blijf positief en die verdomde 150 bench en 200 deadlift race moet ik gewoon halen.Leuk om je weer eens 'terug te zien'. Succes met het trainen en de gezondheid.
Ik ben mijn hele log doorgenomen en man, wat ben ik toch en idioot. Ik hield me nooit aan mijn schéma en liep dan tegen een muur, ook omdzt ik te weinig at en sliep. Ik ga mijn fouten uit het verleden niet meer herhalen.
Kennis en inzicht in jezelf is een desillusionerende b*ch, maar vaak wél noodzakelijk om verder te komen.