XXL Nutrition

log Christian, papa van Yasmine

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Heb spaghetti Bolognese gegeten, om 20u40 ongeveer klaar. Koffie gedronken en een half uur later vetrokken naar de gym.

Opwarming
10 min Stationary bike 60 kcal

Deadlift met riem en linkerkniekous
3 x 60
3 x 100
3 x 110
3 x 120 zwaar maar vlot
3 x 130 zwaar

Db row
3 x 38
3 x 42
3 x 46
5 x 48 ?

Lat pull down
3 x 73
3 x 79
3 x 86
3 x 91 zeer zwaar

Pec fly
3 x 113
3 x 120
3 x 127
3 x 134 full stack

Club sluit. Ik moet stoppen.

Opwarming duurde 10 min
Krachttraining ongeveer 50 min
Kcal: ongeveer 400.
Om 23u00 ga ik proberen 200 kcal te verbranden op de airbike. Ofwel morgenvroeg.

Beetje teleurgesteld dat deadlift zo zwaar aanvoelt. Maar goed, ik moet geduld hebben. Heb op 2 jaar tijd nog geen 10 keer getraind denk ik. En nu zit ik in een calorie deficit.... dus ik moet geen wonderen verwachten.

Ik merk dat de club meer een babbelclub is geworden voor de meesten. Ik heb daar niemand keihard zien trainen. Geen druppel zweet gezien. Zo vreemd.

• #1.722
Kwa looks mooi ding, maar waarom kies je voor een redelijk nieuw Chinees merk? Een gok die zelden goed afloopt.
Het merk is al heel lang zeer bekend in China. Ook de andere Zontes motorfietsen zijn hier al meerdere jaren en hebben reeds een goede reputatie opgebouwd.

• #1.723
Ik merk dat de club meer een babbelclub is geworden voor de meesten. Ik heb daar niemand keihard zien trainen. Geen druppel zweet gezien. Zo vreemd.

Tegenwoordig is de stap van barbelclub naar babbelclub zeer klein.
Misschien ook omdat mensen niet begrijpend kunnen lezen en de r voor een b aanzien. :emo:

• #1.728
Opwarming

10 min Stationary bike 70 kcal

Deadlift
5 x 60
4 x 100
4 x 110
4 x 120
4 x 130 voelde extreem zwaar aan. Vreemd.

Misschien wat meer 5 x 5 x 110 ?

Db row
4 X 38 vlot
4 x 42 vlot
4 x 46
4 x 50

Pec fly
5 x 93
5 x 107
5 x 120
5 x 134

Lat pull down
4 x 73 vlot
4 x 79 vlot doch voelt het zwaar aan
4 x 86 zeer zwaar maar vlot en pf
4 X 93 zeer zwaar maar pf

Seated dip
6 x 91 full stack
10 x 91 zwaar maar vlot.

Leg press
5 x 45 per been. Voelde zwaar aan. Ben ook al 1 uur en 45 min aan het trainen.
10 x 100 lekker

Cooling down stationary bike Matrix
10 min aan 73 watt

Update voor correctie:

Totale duur training = 2 uur en 13 min
800 kcal.
Nooit gedacht dat ik dit nog ging kunnen. Elke oefening was tot het uiterste gaan.

Zonder creatine, zonder eiwitten, zonder gear (ben er niet tegen maar voorlopig is dit nog niet aan de orde) en in een 1000 kcal per dag deficit. Craaaaaazy. En dit op mijn 45ste na drie keer zware covid op 2 jaar en nog geen 15 trainingen op 24 maanden. Nu ongeveer de 8 ste training denk ik.
De knie houdt het vol.

Laatst bewerkt:
  • #1.729
Net terug van de club Basic fit.... Ik was pisnijdig. Wat haat ik het toch, trainen in deze kloteclubs. Echt waar... één dezer dagen....
Ik verander van club want dit wordt gevaarlijk...

• Like
Waarderingen: Boca
  • #1.730
Fucking idioot... ben ik aan het squatten, het is nog geen 22u30, die fucking mong**l doet alle lichten uit. Ik sta in het pikdonker met 100 kilo te squatten en zie niks meer. Ik slaag er in toch te racken, neem m'n spullen, ga naar m'n kastje, zie niks. Met mn gsm moet ik net als 10 andere leden in het donker m'n kastje leegmaken.
Ik heb zonet een boze mail gestuurd. Volgende keer geef ik de mong**l buiten een tik op z'n kop. Zo'n fucking klotelummel van nog geen 20 jaar die denkt dat dit normaal is om mensen in het donker te zetten omdat hij precies om 22U30 de deur achter zich wil sluiten.
Als ik hem de volgende keer zie spreek ik hem er nog eens over aan en als hij een grote bek openzet dan ram ik m'n vuist door z'n strot.

Fucking idioot... ben ik aan het squatten, het is nog geen 22u30, die fucking mong**l doet alle lichten uit. Ik sta in het pikdonker met 100 kilo te squatten en zie niks meer. Ik slaag er in toch te racken, neem m'n spullen, ga naar m'n kastje, zie niks. Met mn gsm moet ik net als 10 andere leden in het donker m'n kastje leegmaken.
Ik heb zonet een boze mail gestuurd. Volgende keer geef ik de mong**l buiten een tik op z'n kop. Zo'n fucking klotelummel van nog geen 20 jaar die denkt dat dit normaal is om mensen in het donker te zetten omdat hij precies om 22U30 de deur achter zich wil sluiten.
Als ik hem de volgende keer zie spreek ik hem er nog eens over aan en als hij een grote bek openzet dan ram ik m'n vuist door z'n strot.
Waarom wachten tot buiten ?

Die jonge krijgt waarschijnlijk betaald tot half 11 tegen een hongerloon, why the f**k zorg jij niet dat je buiten bent als je weet dat de zaak dan sluit?

• #1.734
Die jonge krijgt waarschijnlijk betaald tot half 11 tegen een hongerloon, why the f**k zorg jij niet dat je buiten bent als je weet dat de zaak dan sluit?
Ik was op tijd buiten. De lul deed de lichten veel eerder uit. Aandachtiger lezen jongeman.

Ik was er natuurlijk niet bij hee, en ik lees alleen maar wat je typt, maar zoals jij het hebt neergeschreven kom jij best wel als de “eikel” over

Normaal maak je een rondje of er niemand meer aanwezig is, en dan pas doe je de verlichting uit, en ga finaal afsluiten.

Terug
Naar boven