XXL Nutrition

log Christian, papa van Yasmine

Ik heb geen uurloon. Maar dacht dat jij daar werkte, misschien 2e baantje od.

Ik weet niet wat het uurloon daar in België is, ook niet in NL btw, maar Prima
Ik weet ook niet wat jouw uurloon is. Maar prima. Zolang je doet alsof je “ik weet niet hoe rijk bent”, vermoed ik dat het niet veel is, anders had je die bewijsdrang niet.

Ik was er natuurlijk niet bij hee, en ik lees alleen maar wat je typt, maar zoals jij het hebt neergeschreven kom jij best wel als de “eikel” over
Ik had ook altijd ruzie met sportschoolhouders over de sluitingstijd. Tegenwoordig met mijn vriendin die vindt dat ik 's avonds laat geen dumbbells meer mag laten vallen in de garage onder het flatgebouw.

Ik had ook altijd ruzie met sportschoolhouders over de sluitingstijd. Tegenwoordig met mijn vriendin die vindt dat ik 's avonds laat geen dumbbells meer mag laten vallen in de garage onder het flatgebouw.
Maar dat mag je ook helemaal niet flapjanus, je vriendin heeft gelijk (maar zeg haar dat niet)

dan

maar zo even was het nog 12,50. maar zonder gekheid, dacht echt dat je daar een 2e baantje had.
Ja plantjes rondbrengen in het weekend (srs) maar in de familie hebben we verschillende zelfstandigen en ik help
Graag (voor geld) (nouw ook weer niet zo graag maar familie is familie) als ik weinig te doen heb

Ik help familie geheel kosteloos, daar is het familie voor. Maar snap je drang niet om in dit topic over mijn inkomen/vermogen te hebben. Je lijkt wel geobsedeerd of zo.

Jouw hele leven is wel een fucking drama serie of niet?

god***domme man :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.757
Ik was er natuurlijk niet bij hee, en ik lees alleen maar wat je typt, maar zoals jij het hebt neergeschreven kom jij best wel als de “eikel” over
Dan heb jij een probleem met begrijpend lezen. Jij vindt het normaal dat iemand de lichten uitdoet terwijl het nog geen sluitingstijd is en je staat te squatten?

Terug
Naar boven