- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denken is niet je sterkste punt.Ik heb geen uurloon. Maar dacht dat jij daar werkte, misschien 2e baantje od.
Ik weet niet wat het uurloon daar in België is, ook niet in NL btw, maar Prima
Ik weet ook niet wat jouw uurloon is. Maar prima. Zolang je doet alsof je “ik weet niet hoe rijk bent”, vermoed ik dat het niet veel is, anders had je die bewijsdrang niet.Ik weet niet wat het uurloon daar in België is, ook niet in NL btw, maar Prima
Ik heb geen uurloon. Maar dacht dat jij daar werkte, misschien 2e baantje od.
Ik weet ook niet wat jouw uurloon is. Maar prima. Zolang je doet alsof je “ik weet niet hoe rijk bent”, vermoed ik dat het niet veel is, anders had je die bewijsdrang niet.

Als huisvader krijg je helemaal niets.
Als huisvader krijg je in NL geen uurloon,ben verder zelfstandige.

Nee, dus geen uurloon wat ik al zei

Ik had ook altijd ruzie met sportschoolhouders over de sluitingstijd. Tegenwoordig met mijn vriendin die vindt dat ik 's avonds laat geen dumbbells meer mag laten vallen in de garage onder het flatgebouw.Ik was er natuurlijk niet bij hee, en ik lees alleen maar wat je typt, maar zoals jij het hebt neergeschreven kom jij best wel als de “eikel” over
Maar dat mag je ook helemaal niet flapjanus, je vriendin heeft gelijk (maar zeg haar dat niet)Ik had ook altijd ruzie met sportschoolhouders over de sluitingstijd. Tegenwoordig met mijn vriendin die vindt dat ik 's avonds laat geen dumbbells meer mag laten vallen in de garage onder het flatgebouw.
Dat is minder als mijn 11.50
dan
Ja plantjes rondbrengen in het weekend (srs) maar in de familie hebben we verschillende zelfstandigen en ik helpdan
maar zo even was het nog 12,50. maar zonder gekheid, dacht echt dat je daar een 2e baantje had.
Dat lijkt alleen maar hoor.Ik help familie geheel kosteloos, daar is het familie voor. Maar snap je drang niet om in dit topic over mijn inkomen/vermogen te hebben. Je lijkt wel geobsedeerd of zo.
Dan heb jij een probleem met begrijpend lezen. Jij vindt het normaal dat iemand de lichten uitdoet terwijl het nog geen sluitingstijd is en je staat te squatten?Ik was er natuurlijk niet bij hee, en ik lees alleen maar wat je typt, maar zoals jij het hebt neergeschreven kom jij best wel als de “eikel” over
Wat begrijp ik niet meneertje?Dan heb jij een probleem met begrijpend lezen. Jij vindt het normaal dat iemand de lichten uitdoet terwijl het nog geen sluitingstijd is en je staat te squatten?
Dit slaat ook nergens op. @yasmine heeft een moeilijke periode achter de rug, en kom jij met zoiets tussendoor.@rippedmeeuw en @jhonfromtokyo wat is jullie mening hierover labiele pillenmannetjes?
Ik heb het toch niet over Yasmine flapdrolDit slaat ook nergens op. @yasmine heeft een moeilijke periode achter de rug, en kom jij met zoiets tussendoor.