Dnies
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 24%
Dnieske!
Heb je al eens progressie foto's gemaakt eigenlijk? begin je al verschil te merken?
Zet 'm weer op hè deze week
Gaat benen trainen nu goed? Ik ga vanavond weer voor slappe pudding benen![]()
Ik ben nu precies een maandje bezig. Ik heb zonet foto's gemaakt, maar erg lastig, als het buiten zo donker is en dan ook nog eens van jezelf in de spiegel. Maar ze zijn onderweg. Ik hoop dat ze een beetje duidelijk zijn. Anders moet ik bij de volgende foto's op zoek naar een andere plek
. Of ik progressie heb gemaakt, hmmm nahhh naar mijn zin niet echt. Ik zie wel dat ik wat vet kwijt ben op me buik. Maar daar mogen jullie over oordelen zo
Benen trainen gaat mwah, heb de afgelopen 2 dagen plots last van me knieën. Met squatten hoor ik ze ook kraken
. Ik ga daarom me benen nu extra trainen op bovenstaande manier van Ddoob. En hoe gaat het bij jou? Heb jij al vooruitgang geboekt. Misschien ook een foto?

En hoe gaat het met de cardio, al makkelijker of misschien zelfs wel een normale gang van zaken voort?

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------
Je gaat echt goed! Wat een motivatie en trainingen zeg! Volgens mij zie je nu al resultaat, kan niet anders met zo goed trainen
Ik doe plated twists en op zo'n apparaat van de sportschool, maar ik zie niet echt verandering in mijn buikZie jij wel al buikspieren??
Dank je Lisanne
. Ik zal zo de foto's plaatsen van toen ik begon en van nu.
Ik heb niet zon laag vetgehalte als jou Lisanne, dus bij mij kan je mijn buikspieren echt nog niet zien. morgen krijg ik opnieuw een vetmeting, en hoop dat het net als de vorige x weer met 2 % is gedaald.
Ik zie wel al verandering in mijn buik, en mijn houding was echt belabberd, maar wordt beter door mijn buikspieren. Misschien moet je meer dan 1 oefening doen voor je buik. Ik weet niet of je squat of deadlift? Hierbij train je je buikspieren namelijk ook. Eigenlijk moet je je buikspieren bij elke oefening die je doet aanspannen, zo train je ze dus altijd. Ik span ze ook altijd bewust aan als ik een stuk ga wandelen ofzo
.---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------
Ik heb de gewichten iets aangepast in de bovenste post (KLIK HIER).
Persoonlijk doe ik de hamstring altijd iets zwakker als de quadriceps, had in mijn voorbeeld ze gelijk getrokken.
Ik denk dat je deze gewichten op zich wel aan kunt, maar ik denk vanuit een (startend) mannen lichaam.Vrouwen hebben van nature vaak sterke benen, zonde om ze met kinder gewichten te trainen.
Er zit bij een vrouw (altijd) veel potentie in benen, maak hier gebruik van!
No pain no gain! Vooral die laatste herhalingen van elke set extra traag doen, probeer door de pijngrens heen te komen en dan de herhaling toch langzaam te laten zakken. Dit is het geheim van de smid!
Hallooo JWT ik heb hettiespaghetti benen
.Maar ik zal het eens gaan testen
, zometeen toch sporten.---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto maand geleden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto van nu maand later
---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------
Het lukte me niet om een goede foto te maken.
Ook lukt het me niet om de foto op juiste maat te maken zodat ik hem in mijn album kan plaatsen
, irritant!!Maar hier een ieder geval de foto's, ik zeg niet tevreden. Ben wel iets strakker, maar merk dat eerst dat vet eraf moet voordat mijn spieren zichtbaar worden. Dus trainen, trainen trainennn. Wat vinden jullie

startgewicht: 81 en nu 78,5
start VP: 33,13% en nu 31 %

.
.
.