MuscleMeat

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

• Topic Starter Topic Starter
Dnieske!
Heb je al eens progressie foto's gemaakt eigenlijk? begin je al verschil te merken :D?
Zet 'm weer op hè deze week :)

Gaat benen trainen nu goed? Ik ga vanavond weer voor slappe pudding benen ;)

Ik ben nu precies een maandje bezig. Ik heb zonet foto's gemaakt, maar erg lastig, als het buiten zo donker is en dan ook nog eens van jezelf in de spiegel. Maar ze zijn onderweg. Ik hoop dat ze een beetje duidelijk zijn. Anders moet ik bij de volgende foto's op zoek naar een andere plek :). Of ik progressie heb gemaakt, hmmm nahhh naar mijn zin niet echt. Ik zie wel dat ik wat vet kwijt ben op me buik. Maar daar mogen jullie over oordelen zo:)
Benen trainen gaat mwah, heb de afgelopen 2 dagen plots last van me knieën. Met squatten hoor ik ze ook kraken???. Ik ga daarom me benen nu extra trainen op bovenstaande manier van Ddoob.
En hoe gaat het bij jou? Heb jij al vooruitgang geboekt. Misschien ook een foto?:D
En hoe gaat het met de cardio, al makkelijker of misschien zelfs wel een normale gang van zaken voort?;)

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Je gaat echt goed! Wat een motivatie en trainingen zeg! Volgens mij zie je nu al resultaat, kan niet anders met zo goed trainen :)

Ik doe plated twists en op zo'n apparaat van de sportschool, maar ik zie niet echt verandering in mijn buik :( Zie jij wel al buikspieren??

Dank je Lisanne:).
Ik zal zo de foto's plaatsen van toen ik begon en van nu.
Ik heb niet zon laag vetgehalte als jou Lisanne, dus bij mij kan je mijn buikspieren echt nog niet zien. morgen krijg ik opnieuw een vetmeting, en hoop dat het net als de vorige x weer met 2 % is gedaald.
Ik zie wel al verandering in mijn buik, en mijn houding was echt belabberd, maar wordt beter door mijn buikspieren. Misschien moet je meer dan 1 oefening doen voor je buik. Ik weet niet of je squat of deadlift? Hierbij train je je buikspieren namelijk ook. Eigenlijk moet je je buikspieren bij elke oefening die je doet aanspannen, zo train je ze dus altijd. Ik span ze ook altijd bewust aan als ik een stuk ga wandelen ofzo:).

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Ik heb de gewichten iets aangepast in de bovenste post (KLIK HIER).
Persoonlijk doe ik de hamstring altijd iets zwakker als de quadriceps, had in mijn voorbeeld ze gelijk getrokken.

Ik denk dat je deze gewichten op zich wel aan kunt, maar ik denk vanuit een (startend) mannen lichaam. :o Vrouwen hebben van nature vaak sterke benen, zonde om ze met kinder gewichten te trainen.
Er zit bij een vrouw (altijd) veel potentie in benen, maak hier gebruik van!

No pain no gain! Vooral die laatste herhalingen van elke set extra traag doen, probeer door de pijngrens heen te komen en dan de herhaling toch langzaam te laten zakken. Dit is het geheim van de smid!

Hallooo JWT ik heb hettiespaghetti benen:o.

Maar ik zal het eens gaan testen :D, zometeen toch sporten.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto maand geleden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto van nu maand later

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Het lukte me niet om een goede foto te maken.
Ook lukt het me niet om de foto op juiste maat te maken zodat ik hem in mijn album kan plaatsen :(, irritant!!

Maar hier een ieder geval de foto's, ik zeg niet tevreden. Ben wel iets strakker, maar merk dat eerst dat vet eraf moet voordat mijn spieren zichtbaar worden. Dus trainen, trainen trainennn. Wat vinden jullie ???

startgewicht: 81 en nu 78,5
start VP: 33,13% en nu 31 %

Meid, lekker doorgaan! Geweldige foto's. Echt strak. Gaarne ons up to date houden van je vooruitgang. Laat zien wat je hebt. Wil zien hoe massief en strak je je kunt krijgen. Bedankt voor de motivatie.

Goed bezig, mooi om de progressie te zien! :)

Groetjes Ray(mond)
ycCkSIA.jpg

Volgende opschoonbeurt gaat kaarten opleveren!

Toch wel een nette progressie hoor ;) Lekker zo doorgaan :D
Foto's in je album plaatsen is inderdaad even een rot werkje :roflol:

Je gaat vooruit hoor en progressie is te zien.
Vooral volhouden en doorgaan. Regelmatig een foto maken dan zal je op een moment echt verbaasd staan hoe het gaat. Want vaak zie je zelf het verschil niet zo erg meer na een tijdje.

Toch wel een nette progressie hoor ;) Lekker zo doorgaan :D
Foto's in je album plaatsen is inderdaad even een rot werkje :roflol:

Dank je meiske. Jaajaa gaat zeker door, ben er nog langer na niet :)
Het is me nog steeds niet gelukt om de foto in album te plaatsen. Ik ga er vanavond maar eens even voor zitten:P.

Je gaat vooruit hoor en progressie is te zien.
Vooral volhouden en doorgaan. Regelmatig een foto maken dan zal je op een moment echt verbaasd staan hoe het gaat. Want vaak zie je zelf het verschil niet zo erg meer na een tijdje.

Dank je Marina:).
Ik heb dat zoiezo heel erg dat ik weinig verschil zie bij mezelf. Ik had een jaar terug nog maatje 46, nou heb ik vaak nog het gevoel dat ik XL moet pakken:). Maar dat komt wel als ik dadelijk ECHT tevreden ben en in maatje 38 kan:D. Gewoon geduld hebben, en ik maak elke maand foto's, dus dat komt goed!

Goed bezig Dnies! :D Goede foto's en er is zeker vooruitgang te zien!

Goed bezig Dnies! :D Goede foto's en er is zeker vooruitgang te zien!

Thanks Moows:D

Ik had jou foto ook gezien EN gereageerd, maar helaas het vrouwelijke leden pics mapje is weg!???
maar jou foto's zagen er enorm goed uit. je bent echt al gespierd aan het het worden!! Ik ben benieuwd wanneer bij mij de spieren wat zichtbaarder worden.
Zometeen iig weer trainen en wat kilootjes omhoog knallen :D

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

warming up: fietsend naar sportschool(10min)
Benen - Lunges: 3x10x10
Rug - Liggend roeien: 3x10x8
Borst - Fly: 3x10x8
Schouders - lateral raise: 3x10x8
Biceps - Preacher curl: 3x10x12
Triceps – lying triceps extension, 3x10x6,5
benen - leg press: 3x10x77, 5
Triceps - push down: 3x10x32
benen - leg curl: 1x14x20 1x10x35 1x8x50
benen - leg extension: 1x14x35 1x10x50 1x8x65
buik en rug - buikspier wiel: Nieuwe oefening
buik en rug - planking: NIEUW: 3X30SEC.
benen - hip adduction: 3x10x40
benen - abductor machine: 3x10x25(krijg kramp bij hoger gewicht??? )
push ups: 2x6
buik - stomach vacuum: 4 reeksen van 20 seconden.
Cardio: 15 min. crosstrainer

Laatst bewerkt:
Training ziet er goed uit hoor! Heel netjes ;)

Zeker netjes. Je zal ook wel een tijd bezig zijn met zo een schema.
Planken is nice. Vandaag ook maar weer eens gedaan.:D

Zeker netjes. Je zal ook wel een tijd bezig zijn met zo een schema.
Planken is nice. Vandaag ook maar weer eens gedaan.:D

Dank je:). Klopt ik ben eigenlijk te lang bezig, maar om al mijn spieren goed te pakken moet het wel:o. Als ik merk dat ik sterk genoeg ben wil ik ook over gaan stappen naar een split schema of upper lower body schema.Hoe doe jij de sessies met planken? Lekker he, die buikspieren en schouders voelen branden:D

Laatst bewerkt:
Ik snap je wel ja... Eerst n tijdje full body en dan overstappen.
Ik doe zelf 3 daags split. Echt zalig om het maximale per training eruit te trekken! :D
Ik heb vandaag planken in superset gedaan met lying legraises. Dus om en om zonder rust en dan beide volhouden tot falen en dan 5 sets. Dat voel je goed! :o

Ik heb vandaag planken in superset gedaan met lying legraises. Dus om en om zonder rust en dan beide volhouden tot falen en dan 5 sets. Dat voel je goed!

zo toe maar. Ik moet naar een planksessie echt even uitpuffen hoor haha:D

0,4 kg aangekomen. Niet veel, maar had liever iets eraf gezien:). Hopen op meer resultaat volgende week. Oh enn we gaan er maar gewoon vanuit dat het spier is:D

Inderdaad. Je sport nu ook veel en zwaarder dus je komt in spieren aan. Vet is nu eenmaal lichter dan spieren dus kan best zijn dat je wel al vet kwijt bent he! Dus volhouden! :)

Inderdaad. Je sport nu ook veel en zwaarder dus je komt in spieren aan. Vet is nu eenmaal lichter dan spieren dus kan best zijn dat je wel al vet kwijt bent he! Dus volhouden! :)

Ik moet het gewicht inderdaad loslaten en vooral kijken naar mijn eigen lichaam. Maar het voelt op de een of andere manier altijd zo goed als ik ook afgevallen ben! 79 kg vind ik gewoon echt nog teveel :rolleyes:.
Maar ik ga het inderdaad gewoon VOLHOUDEN!!

Training ging lekker vandaag op het misselijk worden na dan:). Squat heb ik technisch eindelijk onder de knie:). Dus kan nu eindelijk op gaan bouwen met gewicht.

Mijn training vandaag:
warming up: fietsend naar sportschool(10 min)
Benen - squat: 3 x10x30
Rug - Liggend roeien: 3x10x8
Borst - Bankdrukken: 3x10x12
Biceps - optrekken (met hulp) 3 x
Benen - leg press: 3 x10x80
Triceps - push down: 3x10x32
Leg extension: 3x14x35 3x10x50 3x8x65
Leg curl: 3x14x20 3x10x35 3x8x50
De laatste beenoefeningen gingen echt met moeite. Werd ook aardig misselijk bij de squat. Daarom nog even cardio gedaan. Maar ipv 15 min. nu 10 minuten gedaan. Moest ook nog 10 minuten naar huis fietsen en aangezien ik zo misselijk was en leeeeeg! Maar was wel weer een heerlijke training! !!

Balen van je misselijkheid.
Had je wel gegeten? misschien te kort voor het sporten? of juist te lang ervoor?
Maar mooie training verder! en nu je de techniek van squat goed hebt kan je inderdaad lekker gaat bouwen! :D

Terug
Naar boven