Fitness Seller

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

Je gaat super! zie je nu wel! Keep it going! :)

nice dnies! fijn dat je iemand hebt die meekijkt. helemaal mooi dat je weer wat kwijt bent!
goed bezig meid!! volhouden :)

• Topic Starter Topic Starter
nice dnies! fijn dat je iemand hebt die meekijkt. helemaal mooi dat je weer wat kwijt bent!
goed bezig meid!! volhouden :)

Dank je Moowsje:):)

Net getraind maar ging niet zo goed eigenlijk............
Op zich begon het wel lekker. Nog een aantal pr's.
Maar mijn eten kwam steeds omhoog terwijl ik ruim ervoor had gegeten.
Met backextensions werd het alleen maar erger en moest ik echt even stoppen om te voorkomen dat mijn maaginhoud eruit kwam. Ook moest ik na elke set gapen :o... ik werd steeds maar leger en leger en heb uiteindelijk besloten om te stoppen. Ik moest alleen de squat en de bicep curl nog, maar als ik die nog had gedaan had ik zeker overgegeven.
Ik naar huis gefietst en net thuisgekomen rennend naar de wc, kokhalzend boven de wc, maar kwam niks uit. Heb erna een uur lang als een zombie op de bank gelegen en nu gaat het wel weer.
Ik weet niet wat ik had, iemand dit ook ooit gehad?
Vandaag verder maar rustig aan doen:), en zondag weer trainen.....

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Training van vandaag:

8 min. naar sportschool fietsen
5 min. roeien
Squat + Row: 3x10x32
Dumbell fly: 3x10x8
bulgarian squat: 4x8x8 (PR)
Hammer curl: 3x10x12
Tricep dips: 3x8 (PR)
Bosu bal labs (abs):3x10
Back extension swiss:3x10
Push up: 3x8(PR)
Tricep extension: 3x10x32
15 min. naar huis fietsen

Laatst bewerkt:
ik herken dat wel dnies, op sommige dagen gaat het gewoon even niet lekker, als je vaak traint dan zit er ook wel eens een rotdagje tussen, gewoon accepteren en de volgende keer weer net zo hard er voor gaan!
ik heb soms ook dat ik veel moet gapen en niet echt het ritme te pakken krijg, dan ben ik ook blij dat de training er op zit, en soms dan lijkt het wel of ik speed op heb haha!

volgende keer gewoon weer er tegen aan!

Niet elke dag kan een topper zijn he!
Onthou de dagen die top zijn. dat zijn je kadootjes! die wegen echt wel tegen de mindere dagen op!
Kop op!

ik herken dat wel dnies, op sommige dagen gaat het gewoon even niet lekker, als je vaak traint dan zit er ook wel eens een rotdagje tussen, gewoon accepteren en de volgende keer weer net zo hard er voor gaan!
ik heb soms ook dat ik veel moet gapen en niet echt het ritme te pakken krijg, dan ben ik ook blij dat de training er op zit, en soms dan lijkt het wel of ik speed op heb haha!

volgende keer gewoon weer er tegen aan!

Oh nou oké niks geks dus.... ik had vandaag echt voor het eerst dat ik dacht pffff is het nog niet klaar!
Nu ik hoor dat het erbij hoort kan ik er de volgende x gewoon rekening mee houden .. ik denk ohhh nee ik train te hard of teveel gehe.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Niet elke dag kan een topper zijn he!
Onthou de dagen die top zijn. dat zijn je kadootjes! die wegen echt wel tegen de mindere dagen op!
Kop op!

Ja, dat is ook zo..... Maar dat moeten overgeven vond ik wel vreemd. Maar hoort er blijkbaar ook weleens bij dan. :D Naja nu zal ik de volgende keer niet zeuren als ik een keer een ROTDAG heb betreft trainen:)

Lekker getraind vanochtend! ! Erna gelijk door en met vrienden en de doggies 7 km gelopen, was heerlijk:)

Yessss 1 kg eraf. weeg nu 78.1 i.p.v. 79.1 :D. Lekkerrrrrrrrrrrr

Supergoed bezig meid ! Ik ben heel blij voor jou dat je afgevallen bent ! En met de trainingen doe je het ook echt erg goed lees ik... Top ! Volhouden zo !!!

Dank je wel Lies! Ja was ook erg blij met die kilo:D. Op naar de volgende! !

Training ging lekker!
Samen getraind met een eerstejaars stagiaire op de sportschool, donderdag traint ze weer met mij mee :D.
Volgende week maar weer eens de kilo's verhogen! Merk dat dit lastig is met bijv. hammer curl. Vooral omdat mijn biceps wel meer aan kunnen, maar mijn polsen werken dan niet mee...... Zo jammer dat.

Misschien een keer wristwraps proberen? Ik ken het zelf niet maar hoor toch wel veel positieve geluiden.
Misschien weet iemand anders hier op DBB er wat meer van??

Ik heb even gekeken wat wristwraps zijn. Is dus een versteviging van je polsen? Ik doe nu 6 kg per arm de hammer curl. Als ik dus wil opbouwen daarin krijg ik problemen met mijn zwakke polsen. Ik doe al een roll up oefening met een gewichtje voor mijn polsen en onderarmen te versterken. Is het niet zo met wristwraps, dat je zo je polsen nooit sterker krijgt?
Of is het handig om de wristwraps puur te gebruiken als ik dus opbouw met bicep curl/hammer curl?

Net even cardio gedaan, zweten!!
http://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s

Oké..... gisteren gewogen.... vol zekerheid, IK BEN AFGEVALLEN. Ga je erop staan, halve kilo erbij... heel de week 0,0 gezondigd. Dat is balen, volgende week proberen een ieder geval op gewicht te blijven ondanks de kerstdagen:rolleyes:, en morgenavond groot feest, mijn ma wordt 50, dus drankje hier en daar.... oh oh... zo maar ff high intensive cardio doen :P

Oké..... gisteren gewogen.... vol zekerheid, IK BEN AFGEVALLEN. Ga je erop staan, halve kilo erbij... heel de week 0,0 gezondigd. Dat is balen, volgende week proberen een ieder geval op gewicht te blijven ondanks de kerstdagen:rolleyes:, en morgenavond groot feest, mijn ma wordt 50, dus drankje hier en daar.... oh oh... zo maar ff high intensive cardio doen :P
Vet weg, spier erbij, spier weegt meer dan vet..

Is vaak ook zo! kijk in de spiegel. Daar wordt je vast blijer van dan die weegschaal! ;)

Ja en nee....... die vette pens is hardnekkig.. maar inderdaad je ziet je lichaam veranderen:).

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Oh vanacht feessie gehad en alcohol op.... maaaar heb mezelf goed ingehouden:). Was een erg gezellig feessie:D, veeeeel gedanst.

Concentreren op de veranderingen! Dat helpt!

Genoten dus vannacht he! Dansen is ook goede cardio! ;)

Zonet opnieuw een meting laten doen op de sportschool. Ik ben blij met het resultaat.
Ik ben 2 kg aan vet kwijt.
En me VP is met 1,51 % gezakt :D:D Jeejjj. Zit nu op 29.5, eindelijk onder de 30!

Warming up: fietsend naar de sportschool in de storm, nou ik was aardig opgewarmd ja:P
Squat + Row: 3x10x36.5 (PR!)
dumbell Fly: 3x10x8
bulgarian squat: 4x8x12 per been (PR!)
Hammer curl: 3x10x12
Tricep dips: 3x8
Bosu bal labs (abs): 3x15 (PR!)
Back extension swiss:3x10
Push up: 3x8 vanuit knieën 2 x vanuit tenen YEAAAHH eindelijk :P (PR!)
squat: 3x10x25 (PR!)
Tricep extension: 3x10x32
shoulder press: 3x10x12
bicep curl: 3x10x12
Planking: 3x30sec.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Concentreren op de veranderingen! Dat helpt!

Genoten dus vannacht he! Dansen is ook goede cardio! ;)

Klopt, dansen is EN leuk om te doen en je verbrand er heerlijk veel calorieën mee.
Dat gaat goed komen met oud en nieuw. Ik heb besloten om echt knallend het nieuwe jaar in te gaan op een feessie in Ziggodome Amsterdam:D, zoooon zin in !!

Terug
Naar boven