XXL Nutrition

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehehe

doe gast is of trol of hij spoort niet

of allebei
 
Of hij schaamt zich enorm :)
 
Hij is er weer hoor. :p

Ik was even een maandje bezig met andere dingen, ben echter wel blijven KTen. Heb uiteindelijk een maand gebridged, morgen verkrijg ik me nieuwe kuurmiddelen binnen.

Zal de komende tijd de boel weer even updaten.

Zusje in elkaar slaan? Dat heb ik nooit gedaan, mevrouw kwam zelf met der vuisten slaand op mij af nadat ik het aquarium een mep verkocht had. Ik heb haar enkel op afstand gehouden en der uiteindelijk een platte hand op der wang gegeven om duidelijk te maken dat ze moest stoppen.

Geloof tevens wat je wil geloven, soms kan het handig zijn te vragen waarom ik een bepaald iets vermeld.

Heb mij voornamelijk bezig gehouden met cutten in combinatie met cardio en natuurlijk spiermassa onderhoud op een AAS onderhoudsdosering.
 
Dacht er komen pics
Jammer hoor
 
Hij is er weer hoor. :p

Ik was even een maandje bezig met andere dingen, ben echter wel blijven KTen. Heb uiteindelijk een maand gebridged, morgen verkrijg ik me nieuwe kuurmiddelen binnen.

Zal de komende tijd de boel weer even updaten.

Zusje in elkaar slaan? Dat heb ik nooit gedaan, mevrouw kwam zelf met der vuisten slaand op mij af nadat ik het aquarium een mep verkocht had. Ik heb haar enkel op afstand gehouden en der uiteindelijk een platte hand op der wang gegeven om duidelijk te maken dat ze moest stoppen.

Geloof tevens wat je wil geloven, soms kan het handig zijn te vragen waarom ik een bepaald iets vermeld.

Heb mij voornamelijk bezig gehouden met cutten in combinatie met cardio en natuurlijk spiermassa onderhoud op een AAS onderhoudsdosering.

Was het een lege aquarium of zaten er vissen in?
 
Hij is er weer hoor. :p

Ik was even een maandje bezig met andere dingen, ben echter wel blijven KTen. Heb uiteindelijk een maand gebridged, morgen verkrijg ik me nieuwe kuurmiddelen binnen.

Zal de komende tijd de boel weer even updaten.

Zusje in elkaar slaan? Dat heb ik nooit gedaan, mevrouw kwam zelf met der vuisten slaand op mij af nadat ik het aquarium een mep verkocht had. Ik heb haar enkel op afstand gehouden en der uiteindelijk een platte hand op der wang gegeven om duidelijk te maken dat ze moest stoppen.

Geloof tevens wat je wil geloven, soms kan het handig zijn te vragen waarom ik een bepaald iets vermeld.

Heb mij voornamelijk bezig gehouden met cutten in combinatie met cardio en natuurlijk spiermassa onderhoud op een AAS onderhoudsdosering.

Waarom de rage tegen het aquarium?
Top dat je er weer bent!
 
pics. Of ga je nu een excuus verzinnen :)
 
Ben ook wel benieuwd
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En graag before en after foto's van het aquarium!
 

hahaha jij hebt duidelijk geen verstand van bobybuilding!!1 natty bedoelen ze mee of je annabollen gebruikt niet een domme creatiene "kuur"

ahahhahaa!!!11
 
And he's gone again..
 
Rustig aan broeders,

Ik ben even druk in mijn persoonlijke leven, heb een nieuwe vriendin die tijdelijk bij me woont en heb deze week nog niet eens aan KT kunnen doen.

Langzaam aan zal ik weer regelmatig gaan antwoorden en zal ik weer een actief lid worden. Wat foto's betreft ben ik momenteel op zich wel in de juiste vorm, heb heel wat gewicht moeten inleveren om dit vet percentage (9%) te bereiken.

Ik ben sinds gisteren met mijn volgende kuur begonnen.

750 mg Trenbolone Enanthaat
400 mg Testosteron Enanthaat

Dit trek ik ongeveer 8 weken door, heb gisteren een frontload Trenbolone gezet.

Zoals ik al gemeld heb, ben ik momenteel vrij druk in mijn persoonlijke leven en ik wil niet teveel achter de PC zitten, dat vind ik persoonlijk wat onbeleefd.
 
pics or logout and never login
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven