DDoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Je kunt me zeggen wat je wilt he met spiegels en levels en frontloads maar ik kan gewoon echt, echt waar niet geloven dat je na 1 week je tren al voelt :') Ik merkte m'n Ace zelfs pas op na een paar dagen. En hoe the **** kun je nou honger hebben naar specifiek eiwitten, serieus.
Dat is vreemd, gezien ik wel degelijk de Trenbolone "voelde" na 3 dagen. Libido heel hoog, puistjes in het gelaat, tot twee keer het huis kapot kort en klein geslagen, persoon geklapt in gezicht etc.
Door een frontload te zetten breng je direct je spiegel op het niveau wat je normaliter pas na 3-4 weken heb. Ik ken alles in grafiekjes zetten mocht je dat willen. Het komt erop neer dat er 142 mg in plaats van 71 mg de eerste dag met een frontload uit het depot komt, dit ga je wel degelijk "voelen" hoor.
Ik heb ontzettend veel trek in proteïne, koolhydraten neem ik naar behoefte maar stillen simpelweg een bepaalde trek. Mijn maag blijft zeuren om voeding, teken dat er te weinig proteïne in het bloed aanwezig is. Als er te weinig proteïne in het lijf is, controleert het lichaam eerst de voedingresevoirs als maag en darmen, zijn die onvoldoende gevuld beginnen zij te vragen om voeding en begint spieratrofie.
Haha Mikie, je moet Ddoob niet letterlijk nemen. Laat hem in zijn (waarde) eigen wereld. En lees selectief, nou ja eigenlijk gewoon voor de fun, dit log![]()
Hm? Jij moet maar is lief gaan doen, jongeman. Anders ben jij de volgende die geklapt word.

Laatst bewerkt: