Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou sowieso 4 a 5 weken nakuren, dan even voor jezelf kijken hoe je je voelt en een paar weken na de nakuur je bloed laten trekken. Zomaar een dikke tijd aan de Nolva gaan is ook niet alles, zijn ook geen snoepjes.

Ben inderdaad geen voorstander van lange perioden op tamoxifen. Hier raak ik wat depressief van en voel mij steeds ongezonder worden.
Het zal waarschijnlijk 5-6 weken op 20 mg tamoxifen worden.

Heb er ook wel is aangedacht om een jaar AAS door te trekken, zal een beslissing hierin gaan maken.

Niemand kan jou toch serieus nemen Ddoob?!
Dit is echt by far 1 van de meest bizarre logs die ik in tijden heb gelezen.

Voor de duidelijkheid de log bevind zich op pagina 1.

Jij bent er waarschijnlijk zo één die in al die pagina's gaat zoeken naar een update. ;)
Ik vind er maar weinig bizars aan, voorbeelden ken je waarschijnlijk niet geven.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Over een dag of 4 zal ik gaan wegen.

Ben benieuwd wat mijn gewicht zal zijn. Heb tevens hier twee afbeeldingen om een vet percentage vergelijking mee te doen, ik zal ze delen met jullie.

2hyynly.jpg

Laatst bewerkt:
deel een foto van jou ipv zulke shit man :roflol:

ben echt benieuwd hoe je lichaam is
denk dat iedereen zwaar teleurgesteld zal worden :roflol:

Als ie daadwerkelijk 110 kg weegt bij een goed VP zal 't nog wel oke lijken, is ie iig zwaarder dan ik :p

@Dboob, je snapt toch wel een beetje waar 't vandaan komt allemaal he. Je beweert langwerkende Tren na 2 dagen te voelen, kan het na 2 dagen al niet handelen en slaat je zusje en huis in elkaar, zegt dat spierpijn voor jou een teken is dat je groeit terwijl er 100 000 onderzoeken zijn die zeggen dat spierpijn geen teken van spiergroei is.. En nu wil je al een jaar on misschien terwijl je hiervoor aan van alles en nog wat verslaaft bent geweest. Denk een beetje na wat je doet man.

Het punt is dat ik deze afbeelding deel zodat mensen de afbeelding kunnen opslaan en zo hun eigen vetpercentage kunnen vergelijken.

Ik heb geen flauw idee wat jij verwacht, over 3-4 dagen zal ik wegen dan hebben wij een exact lichaamsgewicht. Mijn vetpercentage ligt tussen de 12% en 14% en ik schat mijn lichaamsgewicht tussen de 100 en 110 kilogram, over 4 dagen weten wij meer.

Wat een foto betreft, is iets wat ik beloofd heb en dus ook gaat komen. Ik heb op zich een goede collectie foto's van hoe ik was voor de krachttraining. Het eindresultaat zal ik daadwerkelijk fotograferen, ik heb persoonlijk maar weinig behoefte aan een e-identity, heb ook geen facebook en dat soort onzin.

Als ie daadwerkelijk 110 kg weegt bij een goed VP zal 't nog wel oke lijken, is ie iig zwaarder dan ik :p

@Dboob, je snapt toch wel een beetje waar 't vandaan komt allemaal he. Je beweert langwerkende Tren na 2 dagen te voelen, kan het na 2 dagen al niet handelen en slaat je zusje en huis in elkaar, zegt dat spierpijn voor jou een teken is dat je groeit terwijl er 100 000 onderzoeken zijn die zeggen dat spierpijn geen teken van spiergroei is.. En nu wil je al een jaar on misschien terwijl je hiervoor aan van alles en nog wat verslaaft bent geweest. Denk een beetje na wat je doet man.

Dit is het laatste wat we erover gaan zeggen, want we beginnen nu in herhaling te vallen.

De frontload zorgde ervoor dat de Trenbolone op een spiegel terecht kwam die ik normaliter pas na 4 weken bereik. Ik merkte de verhoging in AAS aan de manier waarop mijn baardgroei accelereerde, puistjes vormde, spierspanning verhoogde, gemoedstoestand, enzovoort.

De persoonlijke situatie waarin ik verkeer nam een zeer ellendige onverwachte draai, de details hou ik voor mij. Zonder AAS was ik waarschijnlijk net zo door het lint gegaan als met AAS. Wat mij in ieder geval opviel was dat ik door de AAS het schreeuwen meer uit mijn tenen kwam. Voor de duidelijkheid ik heb mijn zusje niet in elkaar geslagen, zij kwam meppend op mij af en heb haar enkel een platte hand gegeven.

Wat spierpijn betreft is het voor mij persoonlijk een indicatie dat ik op het juiste spoor zit, ik vermeld ook expres "persoonlijk". Op het juiste spoor qua spierconditionering, oefeningen enzovoort.

Als ik geen spierpijn krijg na een training betekend het voor mij dat ik mijn oefeningen moet verzwaren en/of veranderen, als het dan nog niet lukt las ik een deconditioneer periode in.

Voor mij is spierpijn dus een belangrijke indicator, dit heb ik meerdere keren gezegd. Ik ben op de hoogte met betrekking tot de onderzoeken dat spierpijn niet persé een indicatie is voor spiergroei.

Doordat er melkzuur opgeslagen zit in de spier worden er wel degelijk processen gestart die spiergroei uiteindelijk bevorderen, het vasculaire systeem breid zich bijvoorbeeld uit, meer wil ik hier niet over kwijt.

Anders ga je ff deaud ofzo :roflol:

Vanmiddag bij het trainen heb ik de pushdown ingesteld op 110 kilogram naar beneden gekregen. Dit zou moeten betekenen dat mijn lichaamsgewicht boven de 110 kilogram staat.

Lijkt mij wat overdreven, maar ben nu echt benieuwd wat ik aan het einde van deze week weeg.

Vanmiddag bij het trainen heb ik de pushdown ingesteld op 110 kilogram naar beneden gekregen. Dit zou moeten betekenen dat mijn lichaamsgewicht boven de 110 kilogram staat.

Lijkt mij wat overdreven, maar ben nu echt benieuwd wat ik aan het einde van deze week weeg.

Dat werkt helaas niet zo. Ik krijg 'm op 125 naar beneden en weeg bij lange na geen 125 kg.

Ik zou als ik jou was eerst maar je Nederlands op orde hebben voor je zelf iemand gaat corrigeren op een tweede taal. Aangezien jij gaat mierennken om één woordje, doe ik dat ook maar :)

Punt is dat het niet versierend bedoeld is, de tweede "correctie" is trouwens correct NL. ;)
De laatste "correcties" zijn uiteindelijk helemaal geen correcties maar bepaald taalgebruik. :roflol:

Het is wel lief hoor dat je het voor je billenmaatje opneemt.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Dat werkt helaas niet zo. Ik krijg 'm op 125 naar beneden en weeg bij lange na geen 125 kg.

Dat dacht ik inderdaad al.
Ben benieuwd wat ik over een aantal dagen weeg.

Punt is dat het niet versierend bedoeld is, de tweede correctie is trouwens correct NL. ;)
De laatste "correcties" zijn uiteindelijk helemaal geen correcties maar bepaald taalgebruik. :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Dat dacht ik inderdaad al.
Ben benieuwd wat ik over een aantal dagen weeg.

Natuurlijk! Ik was even vergeten dat 'bepaald taalgebruik' even los ligt van normaal Nederlands.
Nou bij deze: wellicht is zijn Engels ook een bepaald taalgebruik in plaats van het normale Engels?
Case closed.

En wat bedoel je met ''punt is dat het niet versierend bedoeld is''?

Wat betreft je edit: hij is mijn billenmaatje niet, stiekem zou jij dat zelf wel willen of niet?

:)

Heb elders op DBB een kwestie met deze zogenaamde "LuchtBlaser" en hij ziet natuurlijk in mijn handtekening mijn log. Ziet dat er iemand iets post waar je wat over kan zeggen en plaatst zo'n afbeelding.

Laat die jongen maar, hij weet niet eens wat een hormoon is waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Alsof die 110kg ook echt 110kg is

We kregen een melding over dit topic binnen. Gelieve deze log on-topic te houden en geen onnodige of storende berichten te plaatsen. Als dit door gaat zullen we genoodzaakt zijn om kaarten en topicbans te geven.

Nog updates?

Ddoob, waarom blijf jij eigenlijk op alle dingen reageren die gewoon off-topic zijn ? Negeer dat gewoon, waarschijnlijk zal je log dan beter verlopen

Inb4 opgepakt door Trenrage. Waar hang je uit man?

Deze week zouden fotos geolaatst worden toch???

Kan me herinneren dat hij behoorlijk doorgeslagen was in zijn rage door jullie.

Trouwens:

Laatste activiteit: 22 November 2013 14:56

Come on mensen,mega intelligente taal maar slaat wel plots zijn zusje in elkaar,frontload op tren wat hij al voelt na 2 dagen,honger naar proteine....
Ik geloof het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven