deel een foto van jou ipv zulke shit man
ben echt benieuwd hoe je lichaam is
denk dat iedereen zwaar teleurgesteld zal worden
Het punt is dat ik deze afbeelding deel zodat mensen de afbeelding kunnen opslaan en zo hun eigen vetpercentage kunnen vergelijken.
Ik heb geen flauw idee wat jij verwacht, over 3-4 dagen zal ik wegen dan hebben wij een exact lichaamsgewicht. Mijn vetpercentage ligt tussen de 12% en 14% en ik schat mijn lichaamsgewicht tussen de 100 en 110 kilogram, over 4 dagen weten wij meer.
Wat een foto betreft, is iets wat ik beloofd heb en dus ook gaat komen. Ik heb op zich een goede collectie foto's van hoe ik was voor de krachttraining. Het eindresultaat zal ik daadwerkelijk fotograferen, ik heb persoonlijk maar weinig behoefte aan een e-identity, heb ook geen facebook en dat soort onzin.
Als ie daadwerkelijk 110 kg weegt bij een goed VP zal 't nog wel oke lijken, is ie iig zwaarder dan ik
@Dboob, je snapt toch wel een beetje waar 't vandaan komt allemaal he. Je beweert langwerkende Tren na 2 dagen te voelen, kan het na 2 dagen al niet handelen en slaat je zusje en huis in elkaar, zegt dat spierpijn voor jou een teken is dat je groeit terwijl er 100 000 onderzoeken zijn die zeggen dat spierpijn geen teken van spiergroei is.. En nu wil je al een jaar on misschien terwijl je hiervoor aan van alles en nog wat verslaaft bent geweest. Denk een beetje na wat je doet man.
Dit is het laatste wat we erover gaan zeggen, want we beginnen nu in herhaling te vallen.
De frontload zorgde ervoor dat de Trenbolone op een spiegel terecht kwam die ik normaliter pas na 4 weken bereik. Ik merkte de verhoging in AAS aan de manier waarop mijn baardgroei accelereerde, puistjes vormde, spierspanning verhoogde, gemoedstoestand, enzovoort.
De persoonlijke situatie waarin ik verkeer nam een zeer ellendige onverwachte draai, de details hou ik voor mij. Zonder AAS was ik waarschijnlijk net zo door het lint gegaan als met AAS. Wat mij in ieder geval opviel was dat ik door de AAS het schreeuwen meer uit mijn tenen kwam. Voor de duidelijkheid ik heb mijn zusje niet in elkaar geslagen, zij kwam meppend op mij af en heb haar enkel een platte hand gegeven.
Wat spierpijn betreft is het voor mij persoonlijk een indicatie dat ik op het juiste spoor zit, ik vermeld ook expres "persoonlijk". Op het juiste spoor qua spierconditionering, oefeningen enzovoort.
Als ik geen spierpijn krijg na een training betekend het voor mij dat ik mijn oefeningen moet verzwaren en/of veranderen, als het dan nog niet lukt las ik een deconditioneer periode in.
Voor mij is spierpijn dus een belangrijke indicator, dit heb ik meerdere keren gezegd. Ik ben op de hoogte met betrekking tot de onderzoeken dat spierpijn niet persé een indicatie is voor spiergroei.
Doordat er melkzuur opgeslagen zit in de spier worden er wel degelijk processen gestart die spiergroei uiteindelijk bevorderen, het vasculaire systeem breid zich bijvoorbeeld uit, meer wil ik hier niet over kwijt.