Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend een zenuwbaan aangeprikt, mijn gehele linkerbeen kreeg een reflex. Het meest beroerde gevoel tot nu toe.
Ik prikte tot iets verder dan 3/4e van de naald en vervolgens kreeg ik een fikse pijn steek en mijn gehele been spande aan. Me onderbeen ging zeg maar omhoog. :p

Heeft iemand tips om dit te voorkomen?

In glutes zetten daar heb je minder zenuwen lopen.

• Topic Starter Topic Starter
De benen heb ik goed in het zicht, zo doende prefereer ik deze spiergroep.

Hoe zit dat met schouders? Die zijn op zich ook redelijk goed in het zicht.

De benen heb ik goed in het zicht, zo doende prefereer ik deze spiergroep.

Hoe zit dat met schouders? Die zijn op zich ook redelijk goed in het zicht.

Schouders moet prima kunnen, schijnt zelfs met een slin naald te kunnen. Lijkt me persoonlijk wel lastiger zetten daar je de arm waar je in zet helemaal stil moet houden en dus alles met 1 hand moet doen.

denk wel dat je pijn gaat krijgen als je 4 ml in je delt spuit

Ik heb momenteel last van mijn bronchiën en heb in het verleden als kind zijnde hevige bronchitis gehad, hierop speel ik mijn kaarten, in de hoop dat hij nicotine vervangers voorschrijft.

De farmacologische middelen en psychologische trainingen om te stoppen met roken.

Denk bij farmacologische middelen aan nicotine vervangers zoals pleisters, tabletten en kauwgom en bij psychologische trainingen aan een vorm van therapie.
Mocht je willen je gaat alsnog ervoor betalen :roflol: denk niet dat de zorgverzekeringen gelijk zulke dingen vergoeden als je huisarts je het voorschrijft.
Je gaat keihoge bedragen betalen

Haha ik ging met Sust uit van meerdere injecties per week :P

Ik zet 3 keer in de week, dan maximaal 2 mL.

Mocht je willen je gaat alsnog ervoor betalen :roflol: denk niet dat de zorgverzekeringen gelijk zulke dingen vergoeden als je huisarts je het voorschrijft.
Je gaat keihoge bedragen betalen

Volgens mijn zorgverzekeraar haar website worden de eerste middelen en trainingen vergoed.

Gezien je voor 3 maanden medicamenten mag meenemen, zal dit waarschijnlijk voldoende wezen om te stoppen met roken.

Klopt wel, maar dan nog kan je een zenuw raken, laatst ook gehad, je hebt nou eenmaal geen x ray eyes ofzoiets :p

Het is het meest beroerde gevoel wat ik maar ooit gehad heb lichamelijk. Ik ben er zelfs een beetje bang voor geworden. :p

Ik wil je even vragen of je last van je conditie hebt maar je zit nog net in je kuur moet dat pas vragen na 4 weken.
De deca maakt me helemaal gek, mijn conditie is 0.0 en bij elke kleine oefening drink ik een liter water en moet ik naar adem happen. En iedereen zegt dat ik er echt ''dik'' uitzie, denk dat ik absurd veel vocht vasthou

Ik wil je even vragen of je last van je conditie hebt maar je zit nog net in je kuur moet dat pas vragen na 4 weken.
De deca maakt me helemaal gek, mijn conditie is 0.0 en bij elke kleine oefening drink ik een liter water en moet ik naar adem happen. En iedereen zegt dat ik er echt ''dik'' uitzie, denk dat ik absurd veel vocht vasthou

In mn 2e week ging ik al hijgen lol

Leuk he deca haha

Uhm? Zitten jullie me nou bang te maken? :bang:

Ik merk wel dat ik wat benauwder ben maar ik heb dat gewoon gegooid op dat ik rook. Waarom denk je dat ik wil stoppen met roken?

Heb over het algemeen zoveel last van zweten dat ik waarschijnlijk daarom maar weinig vocht vast houd. Wel typisch hè. :p Ik merk dat ik inderdaad vocht vast hou, maar niet heel veel. Ik zit in mijn tweede week nu.

Ik heb het gevoel dat ik bijna stik ookal adem ik 5x achter elkaar

Rustig blijven, je weet waardoor het komt. Probeer desnoods vocht afdrijvende middelen?

Laatst bewerkt:
Uhm? Zitten jullie me nou bang te maken? :bang:

Ik merk wel dat ik wat benauwder ben maar ik heb dat gewoon gegooid op dat ik rook. Waarom denk je dat ik wil stoppen met roken?

Heb over het algemeen zoveel last van zweten dat ik waarschijnlijk daarom maar weinig vocht vast houd. Wel typisch hè. :p Ik merk dat ik inderdaad vocht vast hou, maar niet heel veel. Ik zit in mijn tweede week nu.

Rustig blijven, je weet waardoor het komt. Probeer desnoods vocht afdrijvende middelen?
zoals?

Vanmorgen bij het injecteren de linker quadriceps geprobeerd. Op één of andere nare manier heb ik véél meer gevoel in dat been.

Ik voel veel duidelijker dat ik door het spierweefsel heen ga en ik zat bijna weer op dezelfde bewegingszenuw. Ik prikte hem nu veel langzamer dus voordat ik er echt in ging en mijn been in reflex ging trok ik hem eruit.

Heb vervolgens de naald vervangen en het in me rechter quadriceps geprobeerd, zonder ook maar iets te voelen.

Ik denk dat ik mijn rechter quadriceps maar aanhoud. Als ik bij de allereerste injectie mijn linker quadriceps had gedaan dan was ik waarschijnlijk gestopt met de kuur. Zoveel pijn doet het daar.

Verder heb ik vandaag een goede training gehad met een leuke meid die ook aan BB doet. Zij was gespierder dan sommige jongens in de sportschool. :p

Ik heb trouwens mijn nicotinepleisters verkregen, ik ga die straks maar is proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven