dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bedoel ik alle beetjes helpen
Dank je wel

Dankje wel, ik probeer gewoon 4 keer te gaan.Respect dat je de training hervat hebt, veel sterkte toegewenst voor komende tijd.

Dank je wel, ik heb het woordje kanker ook nooit zoveel gehoord als het afgelopen jaarNette training evengoed. Wat een rotnieuws voor je en wat hoor ik het veel om me heen. Sterkte.![]()
voelsprieten staan open.
Dank u, dank u. Ik vond het trainen wel fijn vandaag. alles eruit gooien. daarna was ik helemaal leeg en zwaksuper training Stuiter! Ik vind niet dat je stoer doet hoor! Ik vind het gewoon knap dat je lekker door gaat met trainen.
alle zooi eruit

Sterkte stuiter! Hopelijk geven je trainingen je de afleiding die je vast nodig hebt.
kijk, heerlijk weer is het vandaag ook om een stukje te rennen! Je hebt iig de goede instelling te pakken, keep it up!
Goed zo. Buiten rennen verzet de ged8en wat. Knappe afstand ook nog.
Toppie joppie.![]()
Ga twee maanden aan de slag en jij ziet een grote vooruitgang.Nou ik vind het knap dat je zo snel zo'n afstand kan rennen... Zeker vergeleken met mijn hardloop tempo haha. Je gaat bijna dubbel zo snel als ik![]()

Yep upperbody. Hopen lying db press 16 kilo. Als een spotter meewerkt.
Toen ik voor het eerst begon met een duurloop. Nu een jaar geleden. Was ik een hele dag van slag:-(