MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Nette training evengoed. Wat een rotnieuws voor je en wat hoor ik het veel om me heen. Sterkte.:)

super training Stuiter! Ik vind niet dat je stoer doet hoor! Ik vind het gewoon knap dat je lekker door gaat met trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
Een verbetering is altijd goed! ;)
Dat bedoel ik alle beetjes helpen

Ja, zeker... Nogmaals heel veel sterkte!
Dank je wel:p

Respect dat je de training hervat hebt, veel sterkte toegewenst voor komende tijd.
Dankje wel, ik probeer gewoon 4 keer te gaan.

Zo een lekkere training weer, mooie squat meid :)

Ik had eigenlijk 65/67 gehoopt, maarja je kan niet alles hebben:rolleyes:

Nette training evengoed. Wat een rotnieuws voor je en wat hoor ik het veel om me heen. Sterkte.:)
Dank je wel, ik heb het woordje kanker ook nooit zoveel gehoord als het afgelopen jaar:o voelsprieten staan open.
het is gewoon een k*t-ziekte. Wat je ook kiest, je knapt er niet van op.
Mijn vader voelt zich nu beter als de tijd dat hij de chemo onderging:o

super training Stuiter! Ik vind niet dat je stoer doet hoor! Ik vind het gewoon knap dat je lekker door gaat met trainen.
Dank u, dank u. Ik vond het trainen wel fijn vandaag. alles eruit gooien. daarna was ik helemaal leeg en zwak:rolleyes: alle zooi eruit:D

Ik denk dat ik misschien maar alvast moet beginnen met het trainen van de 10 km duurloop. dan kan ik goed boos op mijzelf worden. Dat is wel fijn voor de stress.

Wanneer is de volgende work out

• #1.985
Eigenlijk maandag, maar morgen ga ik.

Sterkte stuiter! Hopelijk geven je trainingen je de afleiding die je vast nodig hebt.

• #1.988

Het is anders verlopen. Ik ben lekker buiten wezen hardlopen. Het was heerlijk. En het viel me reuze mee. 45 minuten en 8.2 km gelopen. Dus ik heb hoop.
Mijn benen vielen alles mee na gisteren. Het was meer mijn longen die last hadden.

Sterkte stuiter! Hopelijk geven je trainingen je de afleiding die je vast nodig hebt.

Dank je. Daar ga ik vanuit. Ik hoop dat konijn frustratie erin kwijt kan.
Fijn dat je er weer bent:-)

kijk, heerlijk weer is het vandaag ook om een stukje te rennen! Je hebt iig de goede instelling te pakken, keep it up!

Goed zo. Buiten rennen verzet de ged8en wat. Knappe afstand ook nog.
Toppie joppie.:o:)

Zo mooi tempo gelopen dan knap!

• #1.992
kijk, heerlijk weer is het vandaag ook om een stukje te rennen! Je hebt iig de goede instelling te pakken, keep it up!

Goed zo. Buiten rennen verzet de ged8en wat. Knappe afstand ook nog.
Toppie joppie.:o:)

Zo mooi tempo gelopen dan knap!

Dank u, het was boven mijn verwachting. Dat gaat toch goed komen voor de 10 km duurloop. Ik wil 10 km in 54 minuten lopen. Dan heb ik 2 minuten verbetering laten zien.

10 km........ hmpf :P

Das veeeeeeeeeeeeeeeul :roflol:

• #1.994
Uurtje trainen of een uurtje duurloop. Het is maar een uurtje;-)

Maar een uurtje, ik zou helemaal bek af wezen :o
Mooi gedaan, morgen weer knallen?

Nou ik vind het knap dat je zo snel zo'n afstand kan rennen... Zeker vergeleken met mijn hardloop tempo haha. Je gaat bijna dubbel zo snel als ik ;)

• #1.997
Yep upperbody. Hopen lying db press 16 kilo. Als een spotter meewerkt.

Toen ik voor het eerst begon met een duurloop. Nu een jaar geleden. Was ik een hele dag van slag:-(

• #1.999
Yep upperbody. Hopen lying db press 16 kilo. Als een spotter meewerkt.

Toen ik voor het eerst begon met een duurloop. Nu een jaar geleden. Was ik een hele dag van slag:-(

Ga nu langzaam ook wat conditie werk toevoegen, moet me kapot schamen (soms) zo'n slechte conditie heb ik :o

Terug
Naar boven