XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Heeeeeel veel sterkte met alles Stuiter!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Dank je wel allemaal. Een lang verhaal kort maken. Mijn vader heeft kanker en dinsdag hadden we te horen gekregen dat hij is uitbehandeld.

Ik heb een paar dagen lekker even onder een steen gelegen met slechte voeding.
Het is weer tijd geweest dat ik een schop onder mijn kont heb gegeven. Dus morgen weer aan de bak en weer normaal doen.
Ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben. Dus morgen 6x de beentjes

He, wat een rotnieuws. Sterkte de komende tijd!

Dat is erg heftig en droevig nieuws Stuiter :(

Zoals degene boven me al zeiden heel veel sterkte in de komende periode!

Dank je wel allemaal. Een lang verhaal kort maken. Mijn vader heeft kanker en dinsdag hadden we te horen gekregen dat hij is uitbehandeld.

Ik heb een paar dagen lekker even onder een steen gelegen met slechte voeding.
Het is weer tijd geweest dat ik een schop onder mijn kont heb gegeven. Dus morgen weer aan de bak en weer normaal doen.
Ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben. Dus morgen 6x de beentjes

Aa bah wat een rotnieuws zeg, sterkte aan jou en je familie toegewenst.
Hopelijk kun je met trainen even je gedachten verzetten.
Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen, behalve sterkte ;)

• #1.969
Dank je wel.
Seppie je hoeft helemaal niks te zeggen. Het is een feit, en daar moet ik gewoon mee dealen. Dat hoort bij het leven. Het is alleen .......

Heel erg sterk van je!!

sterkte meidt!

Zoals je zelf zegt: zulke dingen horen bij het leven.. kan je niets aan doen; maar is wel heel k*t voor je...
In ieder geval: veel sterkte, en zo nu en dan eens goed je gedachten verzetten in de ygym!

Verschrikkelijk voor je meid, vind het onwijs sterk van je dat je de boel weer oppakt! Iedereen zegt in slechte tijden altijd wel dat het leven gewoon door gaat maar om dit te doen vergt gewoon kracht en zegt ook heel veel over iemands karakter!

Respect voor jou!

Heel veel sterkte Stuiter ook voor je familie. Dit soort nieuws is altijd verschrikkelijk, vooral omdat je zo machteloos staat. Respect voor je dat je de boel toch oppakt, maar dat is misschien ook goed zodat je even je gedachten kunt verzetten waardoor je weer iets meer energie om met deze verschrikkelijke situatie te dealen.

• #1.975
Lowerbody week 1 6x

cardio

Squat
6x40
6x55
6x62
6x62:D, niet wat ik gehoopt had, maar toch een verbetering;)
6x55

Leg press, zo dit ging echt slecht:o, 100 kilo kreeg ik niet van zijn plaats:o
6x79
6x86
6x97
6x86
6x86, echt zwaar, enne mijn rug een beetje

lunges
6x14
6x16
6x16
6x16
6x16,

Leg curl
6x45
6x52
6x55
6x52
6x52

Leg extension
6x45
6x52
6x52
6x55
6x55

Crunche, 6x15+5 kilo

Het ging niet heel goed, mar toch tevreden:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 11:56 ----------

Dank je

Thanx

Zoals je zelf zegt: zulke dingen horen bij het leven.. kan je niets aan doen; maar is wel heel k*t voor je...
In ieder geval: veel sterkte, en zo nu en dan eens goed je gedachten verzetten in de ygym!

Dat gaan we maar weer doen
Verschrikkelijk voor je meid, vind het onwijs sterk van je dat je de boel weer oppakt! Iedereen zegt in slechte tijden altijd wel dat het leven gewoon door gaat maar om dit te doen vergt gewoon kracht en zegt ook heel veel over iemands karakter!

Respect voor jou!

Ik doe wel stoer, maar we zijn al een half jaar bezig met deze schit:o

Heel veel sterkte Stuiter ook voor je familie. Dit soort nieuws is altijd verschrikkelijk, vooral omdat je zo machteloos staat. Respect voor je dat je de boel toch oppakt, maar dat is misschien ook goed zodat je even je gedachten kunt verzetten waardoor je weer iets meer energie om met deze verschrikkelijke situatie te dealen.

Daar baal ik soms wel van want mijn familie is alleen mijn vader (en mijn man), maar dat is een raar gevoel dat je alleen overblijft???
Ik ga zeker proberen om mijn zinnen te verzetten. En trainen betekend goed slapen, zonder trainig lig ik nu soms wel 5 uur wakker, daar word je ook niet vrolijk van:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Een verbetering is altijd goed! ;)

Sterkte!

Respect dat je de training hervat hebt, veel sterkte toegewenst voor komende tijd.

Zo een lekkere training weer, mooie squat meid :)

Terug
Naar boven