Toch een mooie training Stuiter

Volgende gewoon beter en harder erover heen
dat heb ii vandaag gedaan, ikke had schijt aan het schema
flink volume gedraait netjes!
dank u
Voor een beetje kracht/massa aanzet is het veels te hoog. Ook om vet te verliezen vind ik zelf. Met zoveel volume en dan ook nog cardio erbij neem ik aan verlies je veels te veel aan wat je probeerd te winnen. Of je moet een zeer denderend voedingsschema hebben?
Niet lullig bedoeld hoor, maar omdat je samen met Mish trainde zaterdag hoorde ik een beetje wat de doelen zijn namelijk

En voor dat doel zal je toch je schema moeten omgooien. Misschien zijn er weinig mensen het eens, maar ik praat niet echt mee, ik pm je wel ff.
Thanx voor de info, Ik heb liever commetaar van mensen zodat ik moet nadenken of ik wel goed bezig bent. dus voel je zeker rot eronder. door jou mail ga ik sneller aan het werk om beter te worden dan als men geen mening heeft( waar ik vaak ook onder val

).
Ik ben vandaag gelijk door mijn schema gegaan en afgeweken (dat is niet mijn ding), maar dat betekend wel dat ik aan een nieuwe schema moet gaan sleutelen
Voeding is ook niet optimaal

, dat kan altijd beter, maar-ja dat zijn keuzen in het leven die maakt of niet

thanx
Less is more stuiter

Probeer het eens een paar weken, en kijk wat er van komt!
Ik denk ook maar dat het less is more wordt, alleen al omdat ik het leuker vind om met de gewichten te kloten.
damn, heftige training weer stuiter!
Dank u
Reversed pushups kan je ook gewoon in de Smit doen he.
Wat ik al eerder vroeg, maar geen antwoord kreeg. Gaat je gewone BOR nog wel vooruit? Is ook wel een graadmeter of je rug nog wel sterker wordt.
Maar alles zat vol, dus zodoende.
Sorry de vraag is langs mij heen gegaan.
nou dat je het vraagd, zit er wel wat in want de bor gaat ook niet goed vooruit

. maar wat moet ik dan veranderen is de vraag
Best goede training. Nette curlzzzz.
Dank u wel meneer
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 19:25 ----------
oke na de training van gisteren en de opmerking van teveel reps, en geen zin hebben in 12x, ben ik lekker gaan doe wat ik wilde en de 6x gepakt. jjaaa en hij ging lekker

cardio
Lunges
6x14
6x16
6x16
6x16
leg press
6x78
6x93
6x107

1x107

6x107