- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Week-1 (3x8)
warming up:
8x40%
8x50%
werksets:
8x55%
8x65%
8x75%
Week-2 (3x6)
warming up:
8x40%
8x50%
werksets:
6x60%
6x70%
6x80%
Week-3 (8/6/4)
warming up:
8x40%
8x50%
8x60%
werksets:
8x70%
6x75%
4x85%
Week-4
DELOAD (bijvoorbeeld)
8x40%
8x50%
werksets:
8x55%
8x60%
8x65%
Weekinhoud
Maandag
-Bench press
-Standing bb bor
-Front raise/ side raise
-seated cable row
-Dips
Dinsdag
-squat
-leggpress
-leg extension
-Seated calve raise
-buikoefeningen
Donderdag
-Militairy press
-Bb curle
-incline db curle
-Fly
-Chin ups
Zaterdag
-Deadlift
-Good morning
-Lunges
-Leg curle
-Buikoefeningen
Ik moet even kijken hoeveel tijd het is ik wil niet meer dan 1.15 uur bezig zijn. Dus ik ga het deze week even uittesten, anders haal ik er een oef van het schema af. Ik ga de de oefs die erbij zitten elke week 8 á 6 reps uitvoeren. of soms een supersetje erbij, als ik in tijdsnoot gaat komen.
Op of aanmerkingen hoor ik graag
op of aanmerkingen hoor ik graag![]()
Hoeveel eiwitten hebben tijdsnoten?

Maar waarom train je for gods sake 2x benen in de week en doe je fly in je rug dag? Fly is niet voor biceps of rug hoor. En standing rows met borst en triceps? Waar haal je dat vandaan?
Het zal wel weer lullig overkomen, maar dit schema is vrij chaotisch. Chaotisch schema is chaotisch trainen. Beter eens oefeningen op een dag combineren die echt met de te trainen spiergroepen te maken hebben. Als je dan per sé zoveel oefeningen wil aanhouden, doe dan 3 oefeningen voor de grote spiergroep, en dan 2 oefeningen voor de kleine spiergroep. Als jij tussen rug oefeningen biceps gaat trainen, zal je performance met rug achteruit gaan omdat je je biceps al heb belast. Zo haal je minder uit een rug oefening die tenslotte 'belangrijker' is als een bicep oefening.
Typisch dat iedereen ook weer alleen maar duimen geeft en niet kritisch meekijkt naar het schema.
Of ben ik gewoon zo'n hond dat ik wel flame op het schema? Then so be it...
Laatst bewerkt: