XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
lekker door geknalt vandaag hoelang doe je over zon training?

het valt wel mee, ongeveer 45 minuten
aardig wat werk verzet weer Stuiter.

ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal eens ben met animallegs.

maar doe er lekker zelf mee wat je wilt hoor:)

Dank je;)

Volgende keer wel een rep out doen :)
Ja was ik vergeten:rolleyes:, moet ik donderdag niet vergeten:D

Blijf het een sterke squat vinden :D

lekkere volumes gedraaid zo te zien :)

Sterke squat!

• #2.206
Stuiter de stuiter...al spierpijn?

Netjes getraind! Wanneer trainen we samen?

• #2.210
Netjes getraind! Wanneer trainen we samen?

Dank u, als er een nieuwe meeting komt:D:D

laatste dagen erg druk met alles afhandelen, vergaderingen en toch de negativiteit van ontslagen:o. Verplichtingen waar je niet onderuit kan. Soms wordt ik al moe bij de gedachten dat het al moet. uuuaaaccchhhh, het lijkt mij soms heerlijk om niet in deze maatschapij te passen en alles tegen de draad in te kunnen doen.
maar-ja dan kom ik er gewoon achter dat ik gewoon net als de rest van Nederland en de wereld ben en gewoon in het gerail meega:D

Ik ga morgen MP en zondag DL uitvoeren en daarna lekker op vakantie en duiken. Ik heb er zin in. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan:D:D

Mooi gesproken Stuiter! I feel ya!

Prettig weekend!

Lekker duiken. Ik wens je alvast een hele mooie vakantie toe en suc6 met de training. Voor ik het vergeet, want dat gebeurt de laatste paar daagjes nog wel eens.:D

nette squats en probeer volgende keer standed calf raises die zittende is soms iets te makkelijk:P

• #2.214
Mooi gesproken Stuiter! I feel ya!

Prettig weekend!

Thanx, enne maak er maar een fijne vakantie van, jjjhhhheeeaaahhh

Lekker duiken. Ik wens je alvast een hele mooie vakantie toe en suc6 met de training. Voor ik het vergeet, want dat gebeurt de laatste paar daagjes nog wel eens.:D
Dank je, he je kan niet alles afschuiven op verliefd zijn hoor:o. je moet wel gewoon blijven nadenken;):D:D:D:D:D, ennne dromen:D:D:D

nette squats en probeer volgende keer standed calf raises die zittende is soms iets te makkelijk:P
Leuk dat u er bent, dat is een goed argument:D

Mooie vooruitzichten :)

Tja, we hebben de wereld thans zelfs om zeep geholpen met "ons" we willen "voor-uitgang" (.........)

Anyways, weer op vakantie? :D Doe je goed.. :P

Ah vakantie, wat heerlijk! Heel veel plezier alvast!

laatste dagen erg druk met alles afhandelen, vergaderingen en toch de negativiteit van ontslagen:o. Verplichtingen waar je niet onderuit kan. Soms wordt ik al moe bij de gedachten dat het al moet. uuuaaaccchhhh, het lijkt mij soms heerlijk om niet in deze maatschapij te passen en alles tegen de draad in te kunnen doen.
maar-ja dan kom ik er gewoon achter dat ik gewoon net als de rest van Nederland en de wereld ben en gewoon in het gerail meega:D

moest je mensen ontslaan of zijn er ontslagen gevallen op je werk ? Dat is nooit leuk vooral niet bij collega's waarmee je goed kunt vinden - we moeten nou eenmaal mee in deze gedwongen overheidsspiraal - doe je dat niet dan gaat je leven zich afspelen op ander niveau en dan liggen problemen zo de hoek

• #2.220
cardio

Militairy press5/3/1
8x8
8x13
8x13, dacht dat ik te snel zou gaan de gewichten
8x15.5
8x18
8x20.5
10x20.5

Seated cable row
8x39
8x45
8x52
8x52
8x48

Standing bb row
8x18
8x18
8x20.5
8x20.5
8x20.5

Chin ups, John Ove zijn voorstel
5x
5x
5x
5x
5x

Bb curle
8x13
8x15.5
8x15.5
8x15.5
8x13
8x13

Klaar:D:D:D

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 12:51 ----------

Heerlijk, heb er zin in.
Tja, we hebben de wereld thans zelfs om zeep geholpen met "ons" we willen "voor-uitgang" (.........)

Anyways, weer op vakantie? :D Doe je goed.. :P
ja sorry ik ben net een student;), dan maar weg toch:rolleyes:

Ah vakantie, wat heerlijk! Heel veel plezier alvast!
Dank je wel, zal zeker lukken:D

Standing en seated gebruik je toch andere spieren in je kuit voor?

Alweer vakantie, lekker zeg. Veel plezier!

Ik heb niet het gevoel dat er andere spieren gebruikt worden, ik heb wel met de standing dat ik de spanning er beter op kan houden.

moest je mensen ontslaan of zijn er ontslagen gevallen op je werk ? Dat is nooit leuk vooral niet bij collega's waarmee je goed kunt vinden - we moeten nou eenmaal mee in deze gedwongen overheidsspiraal - doe je dat niet dan gaat je leven zich afspelen op ander niveau en dan liggen problemen zo de hoek

Nou ik hoef niet direct mensen te ontslaan, maar ze gooien het probleem wel bij de vesteging neer. (10% moet eruit, drie man personeel). Raad eens wie in de organisatie zit voor een nieuw plan:o.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven