XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
?????????

Als je in "Men's health" de schema's ziet van Chad Waterbury...
Dat staat lijnrecht tegenover wat je hier bedoelt hoor. ;)
Full body, 3 oefeningen, totaal van 50 herhalingen, 3x/week.

Stuiter doet haar eigen zin.
Ze vroeg of het wat zou zijn om een 5/3/1 schema te doen met wat andere repranges.
Natuurlijk why not..?
De basis is goed dan.

Velen trappen in de val van "meer = beter" maar in veel sportscholen zie je steeds diezelfde harde werkers met die mega schema's die jaar in, jaar uit niets vooruit gaan.
Ze worden nauwelijks sterker, niks groter, en als ze niet oppassen alleen maar zwakker en kleiner...

Aan de andere kant zie ik wel veel powerlifters heel veel volume doen tegenwoordig, en er goed op vooruit gaan.
Powerlifters trainen natuurlijk nooit veel tot falen en zullen dus wat dat betreft sneller herstellen en er mee weg komen.
Ik zou het niet kunnen op een paar boterhammen met Gulpener kaas en mosterd, maar da's weer wat anders. ;)

Ik blijf gewoon nog met dit schema aan het stoeien. Ik weet in ieder geval dat ik dit schema bijv. niet kan volhouden met hogere reps:o. Dat heb ik well geleerd:p.

Less is more.
Zijn tijden geweest dat ik 1,5 uur zat te trainen, elke dag ****ing moe was, en eerlijk gezegd amper vooruitging. :)
Nu zit ik soms maar 45 minuten te trainen, en ik ga meer vooruit dan toen.
Overigens voel ik me ook fitter.

Als je trainingen zoals jij doet 1 week per (2) maand(en) doet (als je het toch zo graag doet), dan zou dat al een stuk beter zijn voor je lichaam. ;)

My 2 cents.

Ik sta na elke training na een 45 min (is de cardio wat meer, dan een uur) weer buiten. 1.5 uur kan ik helemaal niet volhouden, dan ben ik helemaal leeg:rolleyes:.

Mijn karakter laat niet toe dat ik 7 weken onder mijn kunnen train en dat ik dan een week mag knallen.:rolleyes:

een eigen draai is niet verkeerd , maar je moet ook realistisch blijven

stuiter moet eens bij robke in zijn log kijken hoe hij daar een eigen vorm van wendler doet en progressie maakt + qua repranges wendler dicht benadert

of ze dan ook alle suppies moet innemen zoals robke doet , dat is weer een ander verhaal :)

Als ik tijd heb ga ik even uitfilteren, waar robke mee bezig is. Kijken hoe en wat.
suppies ga ik niet gebruiken;)

Hmmm, toch... Robke zijn ervaring is niet te vergelijken. Hij weet na die jaren best wat hij doet. Maar ik zeg het abbo hier op, tis mij wat te vrolijk aanmoedigen.

Maar daarom mag ik wel van een ander leren. John Ove zegt niet dat ik hetzelfe moet doen:rolleyes:. Robke heeft mij zeker al goed geholpen met adviezen.
ik zou zeker lekker weg gaan als het hier te vrolijk wordt en een discussie wordt uitgewerkt. Ja dat is zeker te vrolijk;).
Jou logje heeft daar zeker last van hé, van die vrolijke opmerkingen. Enne het doet je zeker ook niks???

Vindt het vrij relatief. Schwarzegger deed 90 sets per dag verdeeld over ochtend en avond. Volgens mij is het met hem aardig in orde gekomen.:)

Ik zit minimaal aan de 1.5 eiwitten, meer word lastig. Ik gebruik geen bsaa. Ik neem een vitaminepil, calcium en magnesium (voor spierpijn).

http://www.bodyenfitshop.nl/

voor het geval dat je van gedachten veranderd t.a.v sups - vandaar

• #2.405
Militairy press8/6/4
8x8
8x13
8x15.5
8x15.5
8x18
8x18
8x20.5

Chin ups, John Ove
5x5
5x5
5x5
5x5, ging wat beter, kon stabiel steeds mijn neus aantikken:p

seated cable row
8x39
8x45
8x45
8x45
8x45

Standing bb row
8x13
8x15.5
8x18
8x18
8x18, netjes ingehouden:)

Bb curle
8x13
8x15
8x18
8x18
8x20.5 ik kon het niet laten:o

Ging oké, ik vind deloaden nog wel moeilijk hoor, maar het komt goed.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 12:15 ----------

Vindt het vrij relatief. Schwarzegger deed 90 sets per dag verdeeld over ochtend en avond. Volgens mij is het met hem aardig in orde gekomen.:)

Dat ga ik echt niet redden, dan kan je mij opvegen:o

Ik zit minimaal aan de 1.5 eiwitten, meer word lastig. Ik gebruik geen bsaa. Ik neem een vitaminepil, calcium en magnesium (voor spierpijn).

http://www.bodyenfitshop.nl/

voor het geval dat je van gedachten veranderd t.a.v sups - vandaar

Ohhh, ik wist niet of het een geintje was of niet.:rolleyes:
misschien ooit;)
Hij deed wel meer gekke dingen :D

Nou ikke niet hoor;)

deftige MP dame!

Hoelang nog deloaden?

Lekker hoor stuitermeisje.:)

• #2.410
Deadlift8/6/4
8x20
8x25
8x30
8x35
8x40
12x40

Lunges
8x14
8x14
8x14
8x14
8x14

Leg extension
8x39
8x45
8x52
8x52
8x45

leg curle
8x39
8x45
8x45
8x45
8x45

Buikoefeningen
15x+5 kilo
15x+5 kilo
15x+5 kilo
15x+5 kilo
15x+5 kilo, pphhuuhhh klaar.:D

Ik had wel een beetje last van mijn rug, weer even aankijken hoe dat verder gaat. Gevoelig:rolleyes:

Misschien eens een riempje om doen..?

Nice zondag workout en ik ga ook gouw een riem kopen

Lekker heur. Die DL 12x40. Ik draag zelf vanaf 90kg altijd een riem met de DL.:)

Ik heb doorgaans meer last als ik riem gebruik. (althans, als ik hem de hele training gebruik.)
Riem enkel gebruiken als je tegen max aanzit. ;)

Mooie training.

Volgens mij ben jij dit weekend jarig (geweest), of niet? :D

• #2.416
Misschien eens een riempje om doen..?

Als er een stabiliteit in mijn training kom en de gewichten gaan omhoog, dan ga ik er maar eens even over nadenken.

Nice zondag workout en ik ga ook gouw een riem kopen
Yep, en morgen is het weer maandag:o

Lekker heur. Die DL 12x40. Ik draag zelf vanaf 90kg altijd een riem met de DL.:)
Thanx, enne ik ga niet wachten tot 60 kilo:o

Ik heb doorgaans meer last als ik riem gebruik. (althans, als ik hem de hele training gebruik.)
Riem enkel gebruiken als je tegen max aanzit. ;)

Mooie training.
thanx, ik weet het verschil nog niet:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 14:28 ----------

Volgens mij ben jij dit weekend jarig (geweest), of niet? :D

Yep ik was Donderdag jarig, vandaar geskipt en vandaag ingehaald:D
Op naar de 40:D:D:o

Nog gefeliciteerd dan. :)

Gefeliciteerd!!!:D

Gefeliciteerd meid ;)

Terug
Naar boven