Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Ok dus stel je hebt pijn, dan doe je niet niks.. maar 60% van het gewicht wat je normaal doet, begrijp ik dat goed?

nog getraint?

Ok dus stel je hebt pijn, dan doe je niet niks.. maar 60% van het gewicht wat je normaal doet, begrijp ik dat goed?

Gewoon een weekje deloaden (lichter gaan trainen) als je niet meer herstelt, niet meer vooruit gaat, vaak moe bent etc...

ik begrijp jou toch ook:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.386

Ik vind het alleen zo grappig, dat ik nergens last van, het ging juist super afgelopen week. Een niveau hoger. En ik moet mij gaan verdedigen, hoe ik mij moet gedragen. hhhrrrr raar toch.

Ik let echt wel op mezelf. Ik heb maar een lichaam.

Ik heb altijd veel aan je mening hoor:-) .

Lekkere benen training stuiter, gaat goed hier ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 22:05 ----------

Ik blijf het vinden, op jouw leeftijd zonder goede, flink ondersteunende voeding is dit overkill en kom je jezelf echt tegen qua fysieke uitputting. tis veels te veel en snap niet dat mensen dit blijven aanmoedigen. Ik ken mensen die zo trainen, maar die kuren, eten zeer consequent en goed en zijn jonger. Nog hebben ze het er zwaar mee om hun czs zo te belasten.

Hoezo is dit veels te veel...?

Zijn wel dikke trainingen Stuitertje, niks mis mee. Je lichaam geeft aan dat je ff kalm aan moet doen en dan doe je dat gewoon, itsasimpel....:)

Elke oefening 5x8 is inderdaad aardig wat, maar is t echt vragen om problemen? Als iedereen t normasl vindt, moet je het misschien toch even uitleggen AnimalLegs.

• #2.391
Lekkere benen training stuiter, gaat goed hier ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 22:05 ----------

Hoezo is dit veels te veel...?

Dank u wel meneer, Hij wilt geen antwoord geven. Hij vindt waarschijnlijk dat hij al teveel moeite heeft gedaan.;)

Zijn wel dikke trainingen Stuitertje, niks mis mee. Je lichaam geeft aan dat je ff kalm aan moet doen en dan doe je dat gewoon, itsasimpel....:)
Dank je wel, dat gaat zeker gebeuren. luisteren en handelen:p

Wat denk je zelf? Maar jij als zovelen vindt dit blijkbaar normaal
Maar je geeft
helemaal geen antwoord op mijn stukje:o ikke niet snappen:o

Elke oefening 5x8 is inderdaad aardig wat, maar is t echt vragen om problemen? Als iedereen t normasl vindt, moet je het misschien toch even uitleggen AnimalLegs.

Goed verwoordt meid. Ik ben blij en ik snap je helemaal;)

ziet er gewoon goed uit, zolang je naar je lichaam luisterd is niks overkill

Ik wil best weeeer gaan vertellen waarom en wat, maar ik ben de enige die dat zegt.
Bij elkaar zijn dit 29 sets als ik goed heb geteld. Als je dit eens doet, no prob, maar dit is veel vaker het geval.
Bijna elke week wel zie je dit soort schema's met hoge sets/reps.
Je lichaam zal dit misschien wel aankunnen, maar ik geloof echt niet dat je hierdoor echte resultaten gaat boeken.
Zit je echt aan de 2gr eiwitten per kg lichaamsgewicht, amino's/bcaa's en nog wat ondersteunende vitamines of mineralen?
Je wil teveel en te snel lijkt het wel, veel kg's pakken en dergelijke. Leuk dat jij het zo leuk vindt en ook de DBB posse die je zo aanmoedigd, maar meer mensen schijnen het 'ook wel' te vinden, maar knikken allemaal leuk mee. Geef mij geen gelijk als er toch verder geen toelichting bij geeft.
De gasten en dames die hier op deze manier reageren, kunnen beter naar een fitness forum gaan, daar zijn mensen met dit soort dingen meer bezig.
Ik vind dit gewoon veel meer mens health stijl helaas. Ik weet dat er zoals gewoonlijk niets mee word gedaan, maar je neemt dingen aan van mensen die van jouw doel gewoon geen verstand hebben, blijkbaar.

@Animallegs, was gewoon nieuwsgierig waarom je dat vond, that's it.
Ieder zijn mening en ding, cheers. :)

• #2.395
Ik wil best weeeer gaan vertellen waarom en wat, maar ik ben de enige die dat zegt.
Bij elkaar zijn dit 29 sets als ik goed heb geteld. Als je dit eens doet, no prob, maar dit is veel vaker het geval.
Je lichaam zal dit misschien wel aankunnen, maar ik geloof echt niet dat je hierdoor echte resultaten gaat boeken.
Zit je echt aan de 2gr eiwitten per kg lichaamsgewicht, amino's/bcaa's en nog wat ondersteunende vitamines of mineralen?
Je wil teveel en te snel lijkt het wel, veel kg's pakken en dergelijke. Leuk dat jij het zo leuk vindt en ook de DBB posse die je zo aanmoedigd, maar meer mensen schijnen het 'ook wel' te vinden, maar knikken allemaal leuk mee. Geef mij geen gelijk als er toch verder geen toelichting bij geeft.
De gasten en dames die hier op deze manier reageren, kunnen beter naar een fitness forum gaan, daar zijn mensen met dit soort dingen meer bezig.
Ik vind dit gewoon veel meer mens health stijl helaas. Ik weet dat er zoals gewoonlijk niets mee word gedaan, maar je neemt dingen aan van mensen die van jouw doel gewoon geen verstand hebben, blijkbaar.
Oké , nu begin ik te begrijpen waar je naartoe wilt gaan.
Ik zit minimaal aan de 1.5 eiwitten, meer word lastig. Ik gebruik geen bsaa. Ik neem een vitaminepil, calcium en magnesium (voor spierpijn).
Ik denk dat mijn lichaam het wel redelijk aankan. Je zegt dat het voor mijn progressie wel kan stagneren.
Daar moet ik je misschien wel gelijk in geven. Ik weet niet waar het schip strandt.
Ik wil graag zwaardere gewichten tillen. Dus dat ik mijn weegschaal waar ik mee bezig ben, tussen gewicht en lichamelijk. Dus ik kan niet zeggen of ik veel progressie maak, maar dat gaan we zien in de zomer. Ik heb helaas het lichaam van een exit.

Ik blijf wel bij mijn stelling dat ik niet uitgeput ben. Ik doe 4x per week ongeveer27 reps. Waarvan 1keer cross en on de 8 weken vakantie(rust).
ziet er gewoon goed uit, zolang je naar je lichaam luisterd is niks overkill
Ben ik het mee eens
@Animallegs, was gewoon nieuwsgierig waarom je dat vond, that's it.
Ieder zijn mening en ding, cheers. :)

Zeker ieder zijn eigen mening, daardoor kunnen we alleen maar wijzer worden.

Als je in "Men's health" de schema's ziet van Chad Waterbury...
Dat staat lijnrecht tegenover wat je hier bedoelt hoor. ;)
Full body, 3 oefeningen, totaal van 50 herhalingen, 3x/week.

Stuiter doet haar eigen zin.
Ze vroeg of het wat zou zijn om een 5/3/1 schema te doen met wat andere repranges.
Natuurlijk why not..?
De basis is goed dan.

Velen trappen in de val van "meer = beter" maar in veel sportscholen zie je steeds diezelfde harde werkers met die mega schema's die jaar in, jaar uit niets vooruit gaan.
Ze worden nauwelijks sterker, niks groter, en als ze niet oppassen alleen maar zwakker en kleiner...

Aan de andere kant zie ik wel veel powerlifters heel veel volume doen tegenwoordig, en er goed op vooruit gaan.
Powerlifters trainen natuurlijk nooit veel tot falen en zullen dus wat dat betreft sneller herstellen en er mee weg komen.
Ik zou het niet kunnen op een paar boterhammen met Gulpener kaas en mosterd, maar da's weer wat anders. ;)

Less is more.
Zijn tijden geweest dat ik 1,5 uur zat te trainen, elke dag ****ing moe was, en eerlijk gezegd amper vooruitging. :)
Nu zit ik soms maar 45 minuten te trainen, en ik ga meer vooruit dan toen.
Overigens voel ik me ook fitter.

Als je trainingen zoals jij doet 1 week per (2) maand(en) doet (als je het toch zo graag doet), dan zou dat al een stuk beter zijn voor je lichaam. ;)

My 2 cents.

Als je in "Men's health" de schema's ziet van Chad Waterbury...
Dat staat lijnrecht tegenover wat je hier bedoelt hoor. ;)
Full body, 3 oefeningen, totaal van 50 herhalingen, 3x/week.

Stuiter doet haar eigen zin.
Ze vroeg of het wat zou zijn om een 5/3/1 schema te doen met wat andere repranges.
Natuurlijk why not..?
De basis is goed dan.

Velen trappen in de val van "meer = beter" maar in veel sportscholen zie je steeds diezelfde harde werkers met die mega schema's die jaar in, jaar uit niets vooruit gaan.
Ze worden nauwelijks sterker, niks groter, en als ze niet oppassen alleen maar zwakker en kleiner...

Aan de andere kant zie ik wel veel powerlifters heel veel volume doen tegenwoordig, en er goed op vooruit gaan.
Powerlifters trainen natuurlijk nooit veel tot falen en zullen dus wat dat betreft sneller herstellen en er mee weg komen.
Ik zou het niet kunnen op een paar boterhammen met Gulpener kaas en mosterd, maar da's weer wat anders. ;)

een eigen draai is niet verkeerd , maar je moet ook realistisch blijven

stuiter moet eens bij robke in zijn log kijken hoe hij daar een eigen vorm van wendler doet en progressie maakt + qua repranges wendler dicht benadert

of ze dan ook alle suppies moet innemen zoals robke doet , dat is weer een ander verhaal :)

een eigen draai is niet verkeerd , maar je moet ook realistisch blijven

stuiter moet eens bij robke in zijn log kijken hoe hij daar een eigen vorm van wendler doet en progressie maakt + qua repranges wendler dicht benadert

of ze dan ook alle suppies moet innemen zoals robke doet , dat is weer een ander verhaal :)

Hmmm, toch... Robke zijn ervaring is niet te vergelijken. Hij weet na die jaren best wat hij doet. Maar ik zeg het abbo hier op, tis mij wat te vrolijk aanmoedigen.

Terug
Naar boven