Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk, moelijk
, ik ben nu leeg en moeNEenee, bedoelde ook niet dat je het een uur kon volhouden
Gewoon dat ik een half uur al veel vind, en dat ik het nog geen minuut zou kunnen volhouden op dat tempo!![]()

Dank u wel meneer, ik kom even kijken bij u

Ja dus, u bent sterker30 minuten - 6km - shit hee daar kom ik nooit aan - jij bent natuurlijk ook wat lichter![]()

. haha
dank je wel

Viel wel mee, het ging oké

dank u meneer

Yep, daar was ik tevreden mee

Ja daar moet ik wel aan wennen
, maar oefenen en oefenen, dus dat gaat goed komen
Ik blijf het vinden, op jouw leeftijd zonder goede, flink ondersteunende voeding is dit overkill en kom je jezelf echt tegen qua fysieke uitputting. tis veels te veel en snap niet dat mensen dit blijven aanmoedigen. Ik ken mensen die zo trainen, maar die kuren, eten zeer consequent en goed en zijn jonger. Nog hebben ze het er zwaar mee om hun czs zo te belasten.
.
en zeker consequent. Ik ben nu met dit schema juist weer een stapje omhoog gegaan. Ik heb zeker nog niet het gevoel van uitputting. maar ik heb om de acht weken vakantie, dan ben ik meestal weg enne dus rust voor mijn lichaam, misschien dat dat ook helpt
Ik denk
dat ik daar geen last van heb (ik hoop dat ik daar geen last van heb).
.Je bent nog niet toe aan een deload Stuiter..?
Stuiter doet niet wat een ander zegt hoor.
Die gaat d'r eigen weg.![]()
.Altijd fijn als vrouwen niet in bedwang te houden zijn
Goede training hoor stuiter!![]()

Dank u wel. Ik pas zeker gewichten aan.Dat zijn nog es volumes
Ik snap Animallegs wel een beetje, maar waarschijnlijk hanteer je de gewichten zo dat je qua energie gewoon goed uitkomt.
En als jouw spieren daar goed op reageren is dat een goed teken voor de status van je lichaam.
Nice rep-out op de squat![]()
Ik luister zeker naar mijn lichaam. Als ik echt moe ben dan skip ik wel door, maar daar heb ik nog geen extreem last van gehad.een deload is gewoon goed naar je lichaam luisteren en soms moet je dan effe van je schema wijken - maar als ik het goed begrepen heb dan is jou 4e week elke keer toch een deload volgens blz uno .
wat ik wel altijd ( ik probeer effe de zware oefeningen te vermijden die het cns zwaar belasten ) zoals squats/deadlifts etc.... - daar wijk ik ook effe gewoon in - het is tenslotte jou lichaam - en eigenlijk op zo'n 50 % te trainen
Het deloaden is juist dat je niet maximale van je kracht eruit haalt. Bijv. 60 % van je gewicht."goed naar je lichaam luisteren"
Ik zelf ga altijd door met spierpijn, als ik niks doe dan wordt het erger.. dus als ik beweeg gaat het vanzelf langzaam weg.
Vooral bij beenspierpijn, moet ik het eruit lopen, anders kan ik 3 dagen helemaal niet meer lopen
Ik stop pas, als het echt pijn-pijn doet.. dat ik bijvoorbeeld geen push up meer eruit kan krijgen![]()
Wanneer moet je nu precies deloaden? Doe ik het goed of fout? In hoeverre is spierpijn goed?
Dank u gaat goed
Ik begrijp je vraag niet helemaal.