XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

NEenee, bedoelde ook niet dat je het een uur kon volhouden :P
Gewoon dat ik een half uur al veel vind, en dat ik het nog geen minuut zou kunnen volhouden op dat tempo! :D

Gaat lekker!

30 minuten - 6km - shit hee daar kom ik nooit aan - jij bent natuurlijk ook wat lichter ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.364
Deload week 8x 75%, Ik wist al dat dit een moeilijke week zou worden. Deze week wordt aftasten hoe ver ik kan gaan en vooral mijzelf in bedwang houden dat ik niet te zwaar ga:o Moeilijk, moelijk

Maandag
Bench press 8/6/4
8x20
8x20
8x25
8x25
8x27.5
8x27.5
14x27.5

Ik kon nog niet oplopend qua gewichten want de olympische is alleen al 20 kilo:rolleyes:

Incline db press
8x10
8x12
8x12
8x12
8x12

Fly
8x8
8x10
8x10
8x10
8x9

Front raise/ side raise
8x7+8x5
8x7+8x5
8x7+8x5
8x7+8x5
8x7+8x5

Dips
8xbw
8xbw+10
8xbw+10
8xbw+10
8xbw+10

En toch nog even kijken cardio, na zaterdag en benentraining
20 min x 12, ging oké:D, ik ben nu leeg en moe

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 17:32 ----------

NEenee, bedoelde ook niet dat je het een uur kon volhouden :P
Gewoon dat ik een half uur al veel vind, en dat ik het nog geen minuut zou kunnen volhouden op dat tempo! :D

Rennen met die luie donder:whip:

Dank u wel meneer, ik kom even kijken bij u;)

30 minuten - 6km - shit hee daar kom ik nooit aan - jij bent natuurlijk ook wat lichter ;)
Ja dus, u bent sterker:rolleyes::p. haha

Laatst bewerkt:
Mooie training :)

Moet leuke verzuring geweest zijn, die 14 reps :D

Mooie training; gaat lekker meis.:)

Nice die rep-out

Lastig he, jezelf in bedwang houden!

Ik blijf het vinden, op jouw leeftijd zonder goede, flink ondersteunende voeding is dit overkill en kom je jezelf echt tegen qua fysieke uitputting. tis veels te veel en snap niet dat mensen dit blijven aanmoedigen. Ik ken mensen die zo trainen, maar die kuren, eten zeer consequent en goed en zijn jonger. Nog hebben ze het er zwaar mee om hun czs zo te belasten.

Je bent nog niet toe aan een deload Stuiter..? ;)

Stuiter doet niet wat een ander zegt hoor.
Die gaat d'r eigen weg. ;)

Altijd fijn als vrouwen niet in bedwang te houden zijn:rolleyes:

Goede training hoor stuiter!:D

• #2.373
squat8x 75%
8x30
8x30
8x40
8x45
8x50
8x52.5
12x52.50

Ging lekker rustig en goed qua uitvoering. 12x is mooi:)

leg press
8x69
8x87
8x94
8x94
8x94

leg extension
8x39
8x52
8x55
8x55
8x55
8x55

Seated calve raise
8x69
8x92
8x92
8x92
8x92

buikoefeningen
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10

ging lekker, goed rustig aangedaan en ben blij met de uitvoering

• #2.374
dank je wel:D

Moet leuke verzuring geweest zijn, die 14 reps :D
Viel wel mee, het ging oké:)

Mooie training; gaat lekker meis.:)
dank u meneer:D

Yep, daar was ik tevreden mee:D

Lastig he, jezelf in bedwang houden!
Ja daar moet ik wel aan wennen:o, maar oefenen en oefenen, dus dat gaat goed komen:)

Ik blijf het vinden, op jouw leeftijd zonder goede, flink ondersteunende voeding is dit overkill en kom je jezelf echt tegen qua fysieke uitputting. tis veels te veel en snap niet dat mensen dit blijven aanmoedigen. Ik ken mensen die zo trainen, maar die kuren, eten zeer consequent en goed en zijn jonger. Nog hebben ze het er zwaar mee om hun czs zo te belasten.

Het erge is dat ik over een paar dagen een jaartje erbij krijg:eek:.
Ik eet wel goed hoor;) en zeker consequent. Ik ben nu met dit schema juist weer een stapje omhoog gegaan. Ik heb zeker nog niet het gevoel van uitputting. maar ik heb om de acht weken vakantie, dan ben ik meestal weg enne dus rust voor mijn lichaam, misschien dat dat ook helpt:rolleyes:
Het is mogelijk dat ik daar in de toekomst tegenaan kan lopen, maarrre dan heb ik weer een leermoment.
Ik snap alleen niet wat je bedoelt met het aantasten van het zenuwstelsel??? Ik denk:rolleyes: dat ik daar geen last van heb (ik hoop dat ik daar geen last van heb).
Enne kuren komt niet in mijn woordenboek voor;).

Je bent nog niet toe aan een deload Stuiter..? ;)

Stuiter doet niet wat een ander zegt hoor.
Die gaat d'r eigen weg. ;)

Ik probeer zeker te luisteren naar mijn eigen lichaam en kijken wat het beste bij mijn lichaam past. Daarom dat ik sommige goed bedoelde adviezen even laat schieten;).

Deloaden is wel prettig, goed voor mij om even gas terug te nemen.

Altijd fijn als vrouwen niet in bedwang te houden zijn:rolleyes:

Goede training hoor stuiter!:D

Ach ik ben al helemaal afgericht, ik ben wel degelijk in bedwang te houden;)

Dat zijn nog es volumes :eek:
Ik snap Animallegs wel een beetje, maar waarschijnlijk hanteer je de gewichten zo dat je qua energie gewoon goed uitkomt.
En als jouw spieren daar goed op reageren is dat een goed teken voor de status van je lichaam.
Nice rep-out op de squat :thumbs:

een deload is gewoon goed naar je lichaam luisteren en soms moet je dan effe van je schema wijken - maar als ik het goed begrepen heb dan is jou 4e week elke keer toch een deload volgens blz uno .

wat ik wel altijd ( ik probeer effe de zware oefeningen te vermijden die het cns zwaar belasten ) zoals squats/deadlifts etc.... - daar wijk ik ook effe gewoon in - het is tenslotte jou lichaam - en eigenlijk op zo'n 50 % te trainen

"goed naar je lichaam luisteren"

Ik zelf ga altijd door met spierpijn, als ik niks doe dan wordt het erger.. dus als ik beweeg gaat het vanzelf langzaam weg.

Vooral bij beenspierpijn, moet ik het eruit lopen, anders kan ik 3 dagen helemaal niet meer lopen:P

Ik stop pas, als het echt pijn-pijn doet.. dat ik bijvoorbeeld geen push up meer eruit kan krijgen:P

Wanneer moet je nu precies deloaden? Doe ik het goed of fout? In hoeverre is spierpijn goed?

Mooi hoor; buitrainingen met 10kg extra.:)

Mooie training wat doe je de volgende keer?

• #2.380
Dat zijn nog es volumes :eek:
Ik snap Animallegs wel een beetje, maar waarschijnlijk hanteer je de gewichten zo dat je qua energie gewoon goed uitkomt.
En als jouw spieren daar goed op reageren is dat een goed teken voor de status van je lichaam.
Nice rep-out op de squat :thumbs:
Dank u wel. Ik pas zeker gewichten aan.
een deload is gewoon goed naar je lichaam luisteren en soms moet je dan effe van je schema wijken - maar als ik het goed begrepen heb dan is jou 4e week elke keer toch een deload volgens blz uno .

wat ik wel altijd ( ik probeer effe de zware oefeningen te vermijden die het cns zwaar belasten ) zoals squats/deadlifts etc.... - daar wijk ik ook effe gewoon in - het is tenslotte jou lichaam - en eigenlijk op zo'n 50 % te trainen
Ik luister zeker naar mijn lichaam. Als ik echt moe ben dan skip ik wel door, maar daar heb ik nog geen extreem last van gehad.
Elke vier weken een deload. Elke vakantie rust.
"goed naar je lichaam luisteren"

Ik zelf ga altijd door met spierpijn, als ik niks doe dan wordt het erger.. dus als ik beweeg gaat het vanzelf langzaam weg.

Vooral bij beenspierpijn, moet ik het eruit lopen, anders kan ik 3 dagen helemaal niet meer lopen:P

Ik stop pas, als het echt pijn-pijn doet.. dat ik bijvoorbeeld geen push up meer eruit kan krijgen:P

Wanneer moet je nu precies deloaden? Doe ik het goed of fout? In hoeverre is spierpijn goed?
Het deloaden is juist dat je niet maximale van je kracht eruit haalt. Bijv. 60 % van je gewicht.
Mooi hoor; buitrainingen met 10kg extra.:)
Dank u gaat goed

Mooie training wat doe je de volgende keer?
Ik begrijp je vraag niet helemaal.
Dit schema staat op bladzijde 1. Ik ga pad veranderen in februari/ maart. Dan wil ik mijn vp omlaag gaan brengen.

Terug
Naar boven