Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Je gaat lekker :D. Record bankhangen verbroken??
Ik heb mijn best gedaan;)

Voel je die fatman pull-ups ook echt voor je lats? Ze zien er wel leuk uit.:) Zal ze zelf ook eens proberen.

Is een stuk minder swaar dan de pull ups, maar met deze oef kan ik een vooruitgang boeken en met de andere alleen maar frustratie krijgen.
nice train weer Stuiter! motivatielevel oke?

Jij prikt er goed doorheen.:o
Ik vind deze periode van het jaar gewoon moeilijk. ik heb altijd een beetje last van een winterdepressie. Dan ben ik zo niet te genieten op allerlei vlakken. Als dat ook het werk veel van mij vraagt, dan moet ik zeker keuzen maken om niet eronder door te gaan.

Ik weet niet of het een motivatieprobleem is? Want ik wil wel graag sporten.
Misschien moet ik gewoon even wat liever zijn voor mezelf en niet zo streng zijn:o
vooral bij de legextenions zie je haar mooie lijnen op de benen - ziet er idd solid uit
Als ik een oef van haar bekijk, dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Zij geeft (vind ik) een goede rustige uitleg.

Volgens mij zit zij altijd al heel laag in haar bf, haar benen zijn zijn heel droog.

• #2.483
Deadlift 8x85%
8x20
8x30
8x35
8x40
8x45
11x45 aaahhhhh

DB Lunges
8x14
8x16
8x18
8x18
8x18:D, op naar de 6x20

Leg extension
8x39
8x45
8x52
8x52
8x52

Leg curle
8x39
8x45
8x52
8x52
8x52

seated calf raise
8x79
8x100
8x114
8x114
8x114

Buikoefeningen
10xbw+5
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10
10xbw+10

Ging beter dan ik verwacht had. Morgen weer lekker naar de 6x reps toe.

Die db lunges 6x20 haal je makkelijk. Nice DL.:)

• #2.485
totaal 6x40 kilo;)

Wel goed voor je grip gelijk, zulk zware DBs.

Ik vind dat teveel gemartel, doe t altijd met BB, loopt ook evenwichtiger. :o

Wat een lange droge benen heeft zij zeg! Verder niet echt mooi, nogal recht lichaam.

• #2.487
Wel goed voor je grip gelijk, zulk zware DBs.

Ik vind dat teveel gemartel, doe t altijd met BB, loopt ook evenwichtiger. :o

Wat een lange droge benen heeft zij zeg! Verder niet echt mooi, nogal recht lichaam.

Ik zat ook te denken om met de olimpysche stang aan de slag te gaan. evenwichtiger kan ik mij wat bij voorstellen.

Dat is waar, maar als ik een oef wil zien, dat heeft zij een hele goede uitleg. Ik mag blij zijn om het ooit (gaat niet lukken) te eindigen.

netjes hoor die repout op de deadlift - ik snap alleen niet dat daarvoor al die 45 pakt met 8 reps en daarna doe je dus de repout - is dat je eigen inbreng t.a.v wendler -

• #2.489
nee, maar ik durfde geen 50 i.v.m met mijn rug, hij werd weer gevoelig.
Verknallen gaat toch wel sneller:o

Is balen als je problemen hebt met je rug, zou gek worden moest ik ooit blessure hebben aan rug :). Goed bezig stuitertje jeeew :)

daarom ben ik ook geen voorstander van dit soort megareps op deadlifts/squats omdat met dit soort bewegingen moet altijd alles goed gaan - nu zat je op 85% van je 1rm en dan 11 zware goed uitgevoerde deadlifts is best lastig - jij bent net zoals ik lang en dus is je beweging ook langer -

Goeie training! En goed van je dat je op je rug let, een blessure kan rap opkomen als je er gevoelig voor bent en je hebt maar 1 rug he :).

• #2.493
Is balen als je problemen hebt met je rug, zou gek worden moest ik ooit blessure hebben aan rug :). Goed bezig stuitertje jeeew :)

Dank u:D Yep, rug blijft lastig

daarom ben ik ook geen voorstander van dit soort megareps op deadlifts/squats omdat met dit soort bewegingen moet altijd alles goed gaan - nu zat je op 85% van je 1rm en dan 11 zware goed uitgevoerde deadlifts is best lastig - jij bent net zoals ik lang en dus is je beweging ook langer -

Yep, helaas de lengte. daarom maar beter rustig aan voordat ik de oefs niet meer kan uitvoeren. En helaas komt het in dde familie ook vaak voor rugklachten.

Je hoort toch vaak om je heen, dat mensen door blessures.

Wat is je mening dan. Stoppen bij de laatste uitvoering van de 8/6/4???

lekkere training stuitermeisje!:)

Yep, helaas de lengte. daarom maar beter rustig aan voordat ik de oefs niet meer kan uitvoeren. En helaas komt het in dde familie ook vaak voor rugklachten.

Hyperextentions samen met marcel zal je rug wel versterken,
wat multi-glue injections en alles komt goed stuitertje :)

ik zou eigenlijk bij deads en squats stoppen met repouts - ik train volgens het schema van harpep - het hoogste aantal reps is 5 en meer niet - terwijl volgens dit schema je prima kan trainen op volume en kracht - deadlifts moet je aanpakken met 5/3/2 of single reps - dit is de ultime krachtoef - ik pm je effe

• #2.497
thanx:D,
Waardeer ik:D

Mooie training en doe rustig aan met je rug.

Goed getraind! Zou inderdaad wel rustig aan doen met je rug. Een ongeluk zit in een klein hoekje!

die training ziet er prima uit :) goed compleet ook :thumbs:

Terug
Naar boven