- Waardering
- 1.506
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb de laatste tijd zowiezo dat ik met trainen mijn hooft een beetje leeg kan maken. Alleen jammer als je weer klaar bent, dat het gewoon weer verder gaat dan waat je gebleven bentsterkte met je pa - dat zijn altijd vervelende situaties
dan is trainen maar een bijkomstigheid - maar wel weer lekker om effe je hoofd leeg te maken ( als dat lukt natuurlijk ) netjes hoor die squat ook vanwege je lengte

Sterke squat hoor.
Waarschijnlijk 1 van de sterkste squats in je gym, van de vrouwen dan![]()

Bloos,bloos, bloos. dank u welMet dit antwoord kan ik je ten minste een wel verdiend compliment geven
Super squat!![]()

Je inhalen doe im niet meer, maar kijken of volgende week 72.5 gaat lukken

Zie nu pas wat er met je vader aan de hand is...
Heel veel sterkte voor hem en jullie Stuitertje.
Babe je mag echt trots op jezelf zijn met zulke trainingen, je bent een topper.
Sterkte met je pa![]()

thanx voor de motivatieAltijd rot die kanker ... heb er zelf 2 keer bij gestaan (vrouw & zus). Op de één of op de
andere manier was trainen dan zo de enige houvast die ik nog had. Ok, het ging dan wel
niet lekker en er kwamen misschien niet zo goede resultaten, maar ik hield mijn hoofd
er wel bij daardoor.
Sterkte meid !
, waardeer ik erg
MP met 100 kg.... jij bent gek!
Dat is zeker balen, maat vooral niet met tegenzin aan de slag gaan. Anders ben je nog verder van huis.Sterkte met je vader... ik weet hoe erg die rot ziekte is.. Respect dat je nog zin hebt om te trainen, ik heb er totaal geen zin meer in op het moment.
Gezien je gewichten die je telkens wegsleept moet ik maar eens een keer met je trainen.
Kan ik tenminste ook zwaar gaan
En natuurlijk ook van mij kant, veel sterkte voor beide gewenst.

tuurlijk, doe ik even

Dank je welGoed bezig en sterkte met je pa...ik had er denk ik overheen gelezen.![]()

Ik kan niet zo goed lezen,maar jij helemaal nietSucces met trainen, je trainingen gaan nog steeds lekker. Ik post niet veel maar zit wel stiekem mee te lezen.

Familie gaat gewoon voor!!
Het zal je vader ook goed doen als hij je ziet.
cheesecake doen we een ander keer![]()

Nou dat valt wel mee. De pomp zit er wel goed in.goed van je dat je toch blijft gaan ( trainen ) dit is belangrijk
om zelf sterk te blijven ( t.a.v je pa )
volgens mij heb je big biceps na al die rows/pull ups en curls

Oké, je hebt een karma verdiendik bedoelde ondanks de situatie dat het toch nog netjes gaat.
Sterke persoonlijkheid schuilt in je![]()

Dat ga ik even testen.Mooie press stuiter, vanuit het press rack is veel lekkerder, vind ik persoonlijk