XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Gefietst naar de gym, ik dacht heb ik de cardio al binnen, maar het as denk ik niet goed genoeg, bij de pull down ging er gelijk een spiertje irriteren.
Morgen gaan we het zien:o

Warming up alles 10X 50% á 60 %

Pull down front
6x36
6x46
6x46
6x41
6x41:D

Seated cable row
6x36
6x36
6x41
6x41:D
6x 45.5 (geen schoonheidsprijs):D

Bent over dumbbell row

6x10
6x10
6x12:D

Incline Dumbbell curl
6x7
6x8
6x8
6x8:o

incline dumbbell press
6x10
6x10
6x12:D, ik ben trots op mezelf, het moeilijkste was nog om de dumbbells in de goede stand te zetten dan de oefeing zelf, dus ik moet gaan kijken met 14 hoe ik dat ga doen:rolleyes:

face pulls, (oefenen)
6x22
6x22
6x22, ik denk dat ik de oefening niet goed uitvoer, ik val naar voren, ik moet mijn lichaam naar achter laten hangen, maar ik denk dan dat ik teveel gewicht smokkel???

side lateral raise(oefenen)

6x9
6x9
6x9
6x9, lekkere oefening, hier kan ik wat mee
Thanx heren voor de info

Buikspieren 10 kilo.

Morgen doe ik er een extra rondje benen in het schema, ik kan deze week 5 trainen, dus een keer benen extra is niet erg (denk ik).

Ik was vandaag op een sportschool waar ze alle faciliteiten hebben die ik nodig zal hebben voor een goede training, maar hij is in de beurt van mijn werk, dus kan ik er niet in het weekends heen.
Ik moet er even goed over nadenken.
Het is een kleine sportschool, kan ook gezellig zijn:D

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Lunges is het gewicht van 2 DB's bij elkaar opgeteld toch? Of is het een BB?

Nee gekke dat is totaal:D, is het anders dan vermeld ik het erbij.
Ik ben al trots op mijn 32 kilo:p

Sterke training weer hoor!:woot:
Lol, ja die facepulls soms best lastig je evenwicht houden.Probeer ze eens in de latpull, gaat wat makkelijker.:)

goeie training meid.

als je iemand ter beschikking hebt met facepulls gewoon handdoek om je bovenlijf en dan die gene achter je houdt jou dan in positie! Ik zag dat bij dacht Horn of White Night of zo...en die shit werkt!

Nee gekke dat is totaal:D, is het anders dan vermeld ik het erbij.
Ik ben al trots op mijn 32 kilo:p

Dus je DB Shrugs waren met 7kg de hand? Als je DB Lunges doet is het op zich logisch dat je het gewicht per DB vermeld ;)

Is 6 je lievelingsgetal trouwens?

Nette training hoor!!:cool::D

Hoe is het met de spierpijn, heb je dat nou vaak?

lekkere rug/biceps/borst/schouder training
ben je al lekker bruin ?

Dus je DB Shrugs waren met 7kg de hand? Als je DB Lunges doet is het op zich logisch dat je het gewicht per DB vermeld ;)

Is 6 je lievelingsgetal trouwens?

Nee, mijn fout. De dumbbells zijn per stuk. Maar de lunges was samen:o. Dus 16 per stuk.
Een foutje in de organisatie.

6 is wel fijn

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Nette training hoor!!:cool::D

Hoe is het met de spierpijn, heb je dat nou vaak?

Het is nu met vlagen: o

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

ben je al lekker bruin ?

Misschien over een paar dagen.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

ben je al lekker bruin ?

Sterke training weer hoor!:woot:
Lol, ja die facepulls soms best lastig je evenwicht houden.Probeer ze eens in de latpull, gaat wat makkelijker.:)

Ik ga voor de latpull, thanx

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

goeie training meid.

als je iemand ter beschikking hebt met facepulls gewoon handdoek om je bovenlijf en dan die gene achter je houdt jou dan in positie! Ik zag dat bij dacht Horn of White Night of zo...en die shit werkt!

Geen optie, ik train alleen:(

Goeie training, misschien kun je die facepulls eerst met wat minder gewicht pakken. Dan kijken hoe dat gaat.

Tip: multiquoteknop naast de citeerknop ;)

Volgende keer er even bij zetten of het DB's zijn, en of het totaalgewicht is of per hand ;)
Geeft een beetje meer zicht op je training.
Ik mag hopen dat je trouwens bij (bijv) incl. DB press wel een spotter hebt? Je zal de eerste niet zijn die met armen naar achteren klapt door te zwaar gewicht en daardoor schouders aan gort helpt. DB in gezicht ook al een paar keer (bijna) meegemaakt.
Dan wordt 14kg proberen wel héél spannend!

Lekker bezig weer. Als je zelf maar weet of het per hand of totaal is joh.

Facepulls heb ik nooit gedaan. Waar doe je die precies voor? Kan op exrx niets vinden.

Facepulls: achterkant schouders.

die ga ik er ook in donderen:D had hem laatst een keer gedaan maar is wel klote, had de neiging naar voren te donderen:o

Fietsen naar de gym

Cardio

opwarmen 50/60%

squat in de smithmachine (gewichten zonder stang)
6x40
6x45
6x50:D
6x50:D
6x45
Kreeg een compliment van een wat oudere heer die zo te zien ook de BB onderhoud.
Dat er heel weinig dames zijn die de squat uitvoerde (te lui) en dat ik het mooi uitvoerde met mijn hoofd omhoog.
Dat maakt mijn dag weer goed:):cheer:

standing calf raise in de smithmachine(gewichten zonder stang)
6x50 te licht
6x60
6x70
6x80:D
6x80:D
6x70

Romanian deadlift, Olympische stang (gewichten zonder stang)
6x20
6x30
6x30
6x35
6x35:D

Lunges DB, gewicht per DB
6x12
6x12
6x14
6x16
6X16 :D

leg extention
6x32
6x36
6x41
6x45,5:D

seated leg curl
6x32
6x36
6x41

Snap ik dat deze oefening niet lekker ging, ik knelde mijn bovenbenen niet af waadoor ik op het apparaat zat te zwemmen, DOM:(

Terug naar huis fietsen.

Ik ben heel blij met de vooruitgang.:D:cheer:

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Volgende keer er even bij zetten of het DB's zijn, en of het totaalgewicht is of per hand ;)
Geeft een beetje meer zicht op je training.
Ik mag hopen dat je trouwens bij (bijv) incl. DB press wel een spotter hebt? Je zal de eerste niet zijn die met armen naar achteren klapt door te zwaar gewicht en daardoor schouders aan gort helpt. DB in gezicht ook al een paar keer (bijna) meegemaakt.
Dan wordt 14kg proberen wel héél spannend!

Zal ik doen, voor iedereen beter te lezen:rolleyes:.
Ik heb nog geen spotter gevraagd:o
Ik moet ook langzamerhand mensen gaat vragen die even willen spotten.
Ik wist ook niet dat het zo gevaalijk kon zijn.
Bedakt voor de tip ik zal bij 14 op voorhand even iemand vragen om te ondersteunen:)

Lekker bezig weer. Als je zelf maar weet of het per hand of totaal is joh.

Facepulls heb ik nooit gedaan. Waar doe je die precies voor? Kan op exrx niets vinden.

Ik vind het wel leuk dat iedereen mee kan kijken, dus dan moet ik het wel zo goed mogelijk prberen op te schrijven:)

http://www.youtube.com/watch?v=cZ5qv35izRQ
Voorbeeld face pull

Facepulls: achterkant schouders.

Yep

die ga ik er ook in donderen:D had hem laatst een keer gedaan maar is wel klote, had de neiging naar voren te donderen:o

+1, ik moet er wat meer op gaan oefenen

Wauw, mooie training, en lekker dat complimentje!
Zie inderdaad weinig mensen netjes squatten - omhoog kijken kan zeker helpen (omdat je anders snel krom gaat met bovenste deel van je rug).

Goed/zwaar aan het trainen ondanks het veel te warme weer, zo te zien :D

lekkere oef gepakt
gaat goed hier

Terug
Naar boven