AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Toch geen wijn! Al het trainen voor niets! foei!

• Topic Starter Topic Starter
Maak er maar een win, win situatie van;-)

Geniet er lekker van:D geloof dat de meeste hier nog wel eens het 'genieten' vergeten.:rolleyes:

Die dumbbell front raises zijn lekker zwaar voor een vrouw! Sommige mannen in mijn gym krijgen dat gewicht nog niet omhoog :D

Geniet er lekker van:D geloof dat de meeste hier nog wel eens het 'genieten' vergeten.:rolleyes:

Heb pas nog een halve kg koeken op :(

yea.. :D

Ik kan redelijk alles laten staan. Ik heb geen last om bijv. snoep of ships te laten staan, maar een wijnje vind ik toch wel erg lekker. Zekker met die mooie warme dagen. Gezelli.
En anders was ik wel een prof geworden, genieten is belangrijk genoeg. Vooral met de dingen om je heen.

Die dumbbell front raises zijn lekker zwaar voor een vrouw! Sommige mannen in mijn gym krijgen dat gewicht nog niet omhoog :D

Thanx. Ik moest laatst ook lachen. Dumbbell press. Komen er twee naast me trainen best opgepomp. De ene van de twee schaamde zich kapot dat hij niet verder dan 12 kilo kon. Wwhhhaatt.
Dan denk ik echt begin toch bij de basis

Laatst bewerkt:
Front raises zijn inderdaad echt wel sterk!

Wijntje is lekker ontspannend na zo'n training. Maar je drinkt geen 2 flessen per weekend meer toch?

Wijntje is lekker ontspannend na zo'n training. Maar je drinkt geen 2 flessen per weekend meer toch?

:roflol:
Doet me denken aan iemand (een chick) die hier kwam posten dat ze niet afviel, maar voedingsschema had etc.. Maar wel 3-4 flessen wijn dronk in het weekend :')

^haha...dat zijn altijd de verborgen calorieen die mensen vergeten te tellen! En zich maar afvragen waarom ze niet afvallen!

Het enige drinken waar ik sporadisch mee zondig is dr. pepper of cola. Verder drink ik eigenlijk alleen water en melk of thee en ik drink noooit alcohol, geen druppel.

Nee geen hele flessen. Ik heb het over glazen. Haha
:roflol:
Doet me denken aan iemand (een chick) die hier kwam posten dat ze niet afviel, maar voedingsschema had etc.. Maar wel 3-4 flessen wijn dronk in het weekend :')
Yep, dat kan ik mij ook herinneren.
^haha...dat zijn altijd de verborgen calorieen die mensen vergeten te tellen! En zich maar afvragen waarom ze niet afvallen!

Het enige drinken waar ik sporadisch mee zondig is dr. pepper of cola. Verder drink ik eigenlijk alleen water en melk of thee en ik drink noooit alcohol, geen druppel.

Helaas, ik vind wijntjes te lekker.

Ik denk dat ik nu de buikgriep te pakken heb, de w.c-pot is op dit moment mijn grote vriend.:o
morgen weer werken hopen dat het dan voorbij is:rolleyes:

Volgende week wordt het een beetje moeilijk met trainen, moet twee avonden overwerken, dus even kijken hoe ik het ga inplannen:(

Is misschien de wijn? (Weet niet of je sinds je serieus bezig bent met fitness/voeding nog geregeld drinkt.. Maar ik kan me goed inbeelden dat als dat niet zo is, en je dan een keertje wel drinkt, dat je hier wat last van kan hebben ???)
Offfff, zonnesteek?

:)
Ik denk dat ik nu de buikgriep te pakken heb, de w.c-pot is op dit moment mijn grote vriend.:o
morgen weer werken hopen dat het dan voorbij is:rolleyes:

ik had het twee dagen geleden zo'n wc-dag - ik denk dat het weer schuldig is
i guess so :o

Volgende week wordt het een beetje moeilijk met trainen, moet twee avonden overwerken, dus even kijken hoe ik het ga inplannen:(

Laatst bewerkt:
Ha Stuiter,
Ben je weer een beetje beter?

Cardio 5 min

squat in de smithmachine
15x20
15x30:D
15x35
15x35:D, ik dacht weer dat valt mee, maar echt weer zwaarder dan de vorige keer.

standing calf raise in de smithmachine
15x40
15x50
15x50:D15x55:D, ahhahhh ik zat bijna in een kramp, maar toch de 15 keer.

Romanian deadlift
15x20
15x30
15x30 Ging niet zwaarder:o

leg extention
15x18
15x22.5
15x22.5
15x27.5:D

seated leg curl
15x18
15x22.5

Lunges
15x12
15x12
15x12:D
15x14:D

Buikoefeningkwartiertje.

Die 15 reps blijven toch echt zwaar:p, maar een voldaan gevoel.

Ik dacht door gisteren en vanochten nog een beetje vriendjes met de pot dat het niet goed zou gaan, maar viel me 100% mee.

Morgen overwerken geen trainen, jammer ik heb er wel zin in.

Ik moest vandaag wel lachen met mezelf, ik had de smith machine in gebruik en dan ongeveer 6 mannen om je heen darren dat zij ook willen, ehh hoelang moet je nog, nou nog 6 reps(hahaha).

Soow wat een training stuiterdame, bizar volume.;)

Is misschien de wijn? (Weet niet of je sinds je serieus bezig bent met fitness/voeding nog geregeld drinkt.. Maar ik kan me goed inbeelden dat als dat niet zo is, en je dan een keertje wel drinkt, dat je hier wat last van kan hebben ???)
Offfff, zonnesteek?

Ik denk het niet, het was echt verrot:o, en ik drink af en toe nog wel een wijntje.

Ikke niet snappen wat je bedoeld???

Ha Stuiter,
Ben je weer een beetje beter?

Hallo Sue, ik weet niet of je al eerder bent langsgeweest, maar leuk dat je er bent:D, enne mooie foto's.
Vanochtend ging het nog niet, maar in de loop van de dag wel:)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Soow wat een training stuiterdame, bizar volume.;)

Jajaja en dat voor een stuitertje:rolleyes:, ik moet zeggen dat ik wel tevreden bent dat het toch steeds wat sterker word er zit nog steeds vooruitgang in. Dan hoef ik nog niks te nemen en kan ik nog met mijn voeding alles opvangen:)

Goeie training! Jammer van dat overwerken. Moest dit hier vaak gebeuren zocht ik ander werk! Alles voor BB ;)

Nee het spijt me, werk is voor mij hheeellll belangrijk.

Goedzo stuiterballert, hoog volume is wat je wheels nodig hebben om groot te worden!!!

Veel :D smileys trouwens.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Als je tijdens het squatten al voelt dat je zwaarder kan, waarom doe je dat dan niet meteen? Als je lichaam er klaar voor is moet je het gewoon doen. BAM volgas, niet 90%, maar 100% trainen. Volgende keer echt all out gaan.;)

Terug
Naar boven