Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet er lekker vangeloof dat de meeste hier nog wel eens het 'genieten' vergeten.
![]()

Geniet er lekker vangeloof dat de meeste hier nog wel eens het 'genieten' vergeten.
![]()
Die dumbbell front raises zijn lekker zwaar voor een vrouw! Sommige mannen in mijn gym krijgen dat gewicht nog niet omhoog![]()
Front raises zijn inderdaad echt wel sterk!
Wijntje is lekker ontspannend na zo'n training. Maar je drinkt geen 2 flessen per weekend meer toch?

Front raises zijn inderdaad echt wel sterk!
Wijntje is lekker ontspannend na zo'n training. Maar je drinkt geen 2 flessen per weekend meer toch?
Yep, dat kan ik mij ook herinneren.
Doet me denken aan iemand (een chick) die hier kwam posten dat ze niet afviel, maar voedingsschema had etc.. Maar wel 3-4 flessen wijn dronk in het weekend :')
^haha...dat zijn altijd de verborgen calorieen die mensen vergeten te tellen! En zich maar afvragen waarom ze niet afvallen!
Het enige drinken waar ik sporadisch mee zondig is dr. pepper of cola. Verder drink ik eigenlijk alleen water en melk of thee en ik drink noooit alcohol, geen druppel.

Ik denk dat ik nu de buikgriep te pakken heb, de w.c-pot is op dit moment mijn grote vriend.
morgen weer werken hopen dat het dan voorbij is
ik had het twee dagen geleden zo'n wc-dag - ik denk dat het weer schuldig is
i guess so
Volgende week wordt het een beetje moeilijk met trainen, moet twee avonden overwerken, dus even kijken hoe ik het ga inplannen![]()

, ik dacht weer dat valt mee, maar echt weer zwaarder dan de vorige keer.
15x55
, ahhahhh ik zat bijna in een kramp, maar toch de 15 keer.

, maar een voldaan gevoel.Is misschien de wijn? (Weet niet of je sinds je serieus bezig bent met fitness/voeding nog geregeld drinkt.. Maar ik kan me goed inbeelden dat als dat niet zo is, en je dan een keertje wel drinkt, dat je hier wat last van kan hebben)
Offfff, zonnesteek?
, en ik drink af en toe nog wel een wijntje.
, enne mooie foto's.
, ik moet zeggen dat ik wel tevreden bent dat het toch steeds wat sterker word er zit nog steeds vooruitgang in. Dan hoef ik nog niks te nemen en kan ik nog met mijn voeding alles opvangen
smileys trouwens.