- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedzo stuiterballert, hoog volume is wat je wheels nodig hebben om groot te worden!!!
Veelsmileys trouwens.
---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------
Als je tijdens het squatten al voelt dat je zwaarder kan, waarom doe je dat dan niet meteen? Als je lichaam er klaar voor is moet je het gewoon doen. BAM volgas, niet 90%, maar 100% trainen. Volgende keer echt all out gaan.![]()

thanx, ik ben aan het werk

Mooie training.. Morgen heb je dan even een rust dag
![]()

Wajoooo das een goeie benen training girl! Super lekkah!

Dan maak ik lekker geen complimentje
Tot hoe lang blijf je bij deze sportschool / zijn er plannen voor een andere sportschool om los te gaan squatten enzo?
Fijn dat je in mij geloofd

bevalt dat nu wat? je kuiten zo in het begin al gelijk doen ...
Yep, ik voel dat met deze reps steeds mijn spieren weer een opdonder krijgen;-)Je houdt het wel goed vol met die 15 reppers he stuiterdame?Nice!![]()
Gek dat je net zoveel curlt als je schouders drukken, maar kan best dat je schouders al vermoeid waren van dat DB bankdrukken.
Veel plezier op vakantie. Geniet ervan!
Neem je je spierpijn gewoon mee![]()
curlen als een malle die stuiterdame
Voor de 15 reps ben ik tevreden. In de spiegel zie je goed de spieren. Maar thuis dan niks:-{
Dat gaat goed komen hiero
Thanx
Hé vakantie? Veel plezier, en daarna met frisse moed weer aan je schema stuiteren!![]()