XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Zie je wel, ik wist dat ik ergens goed in was:rolleyes:

Mooi training :D.. Wanneer ga je beginnen met barbell bench press? Volgens mij ben je daar ook heel sterk in :)

hahaha, kijk naar je vraag bij je log:):)

db bench press is inderdaad best wel moeilijk qua balans... In het begin trok het echt op niets bij me :D Maar nu is het wel beter. Enkel, als ik zwaardere gewichten wil nemen, vallen mn polsen "naar binnen" toe.. :(

:scratch: Ik heb minder moeite met zware DB's dan met barbell benchpress... :o

Nja ik dus niet :(

Wou ik eens wat db bench presses doen met 32kg, na 2 reps lagen ze op m'n borst :( fail :D

Ik pak totaalgewicht aan db's soms meer dan met een stang... vind het ook moeilijker met stang evenwicht te vinden. Helemaal duidelijk bij incline drukken.

Vrouwen... :P

Nuja, merk gewoon dat mijn polsen totaal niet "sterk" zijn als het op dumbbells aankomt (bij db flat benchpress, db press (incline)...)

Weet alleen niet hoe ze "sterker" te maken zeg maar.. Weet wel dat het betert naarmate ik het vaker doe maarja :D

Vrouwen... :P

Nuja, merk gewoon dat mijn polsen totaal niet "sterk" zijn als het op dumbbells aankomt (bij db flat benchpress, db press (incline)...)

Weet alleen niet hoe ze "sterker" te maken zeg maar.. Weet wel dat het betert naarmate ik het vaker doe maarja :D

Wrist curls?

Dat is een goede, die moet ik denk ik ook maar in mijn schema gaan doen, ik heb ook van die jelly polsen :o
Ik ga het eens uitproberen wat het verschil is tussen de bb en de db, ik kom erop terug:):)
Bij vrouwen kan de oorzaak van zwakke polsen liggen aan "vermoeide" polsen , aangezien 85% van de vrouwen volgens onderzoek overvloedig hun partner affappen.

Bij vrouwen kan de oorzaak van zwakke polsen liggen aan "vermoeide" polsen , aangezien 85% van de vrouwen volgens onderzoek overvloedig hun partner affappen.

Hallo, ga jij even je eigen logje bevuilen:cool:, enne wel de wetenschap laten spreken. Ik zie niks???

hahaha :o

Ik ga lekker op vakantie. Dag, tot volgende week.;-)

Prettige vakantie meid, geniet er van!!!!

Te laat om je een fijne vakantie te wensen..

Ik kan nog wel de eerste zijn met een welkom thuis bericht!
Dus bij deze alvast:
Welkom terug!!!!!!111 :)

First first first. :D

Veel plezier!!!!!:D

Terug
Naar boven