Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik heb vandaag de db bench press gedaan en die vind ik qua balans moeilijker dan de bb bench pressVrouwen...
Nuja, merk gewoon dat mijn polsen totaal niet "sterk" zijn als het op dumbbells aankomt (bij db flat benchpress, db press (incline)...)
Weet alleen niet hoe ze "sterker" te maken zeg maar.. Weet wel dat het betert naarmate ik het vaker doe maarja![]()

Bij vrouwen kan de oorzaak van zwakke polsen liggen aan "vermoeide" polsen , aangezien 85% van de vrouwen volgens onderzoek overvloedig hun partner affappen.Dat is een goede, die moet ik denk ik ook maar in mijn schema gaan doen, ik heb ook van die jelly polsen
Ik ga het eens uitproberen wat het verschil is tussen de bb en de db, ik kom erop terug![]()
Bij vrouwen kan de oorzaak van zwakke polsen liggen aan "vermoeide" polsen , aangezien 85% van de vrouwen volgens onderzoek overvloedig hun partner affappen.
, enne wel de wetenschap laten spreken. Ik zie niks
Het was een mopje..Hallo, ga jij even je eigen logje bevuilen, enne wel de wetenschap laten spreken. Ik zie niks
![]()